Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
29-07-2012, 15:55
Cały czas ciepłe powietrze.
Autor Wiadomość
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2012, 18:21   

utwa mac
u mnie znowu sie zaczyna czasami zacinac.
raz dziala zimne , raz tylko cieple , a zawor wymieniany nie tak dawno :???:
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 16-11-2012, 18:24   

Może wtyczka luźna ? Ktoś kiedyś to sugerował, warto sprawdzić, bo to chwilka ;)
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2012, 19:56   

Michu a kupiłeś oryginał? z czego pamiętam kilka osób pisało że zamienniki podziałały bardzo krótko.
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2012, 20:24   

pierw zamiennik, dzialal kilka dni, potem chyba znow zamiennik znow to samo i teraz oryginal. bylo ok dopoki te uje mi tego kompa nie naprwiali :/
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-04-2013, 13:21   

Mam następujący problem z klimą... Po załączeniu obroty w cyklu co 3 sekundy spadają w dół ( niekiedy silnik gaśnie) i znow wracaja takie jakby falowanie. Z nawiewu natomiast leci gorące powietrze... falowanie ustaje po wyłączeniu klimy. o co chodzi?

[ Dodano: 18-04-2013, 14:42 ]
DOdam ze mam też problem z obrotami po zresetowaniu silnika. Czyzby silnik krokowy?
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-04-2013, 08:15   

a w czasie jazdy tez Ci nie chlodzi ? bo wiadomo,ze w czasie jazdy Ci raczej silnik nie zgasnie ;)
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-04-2013, 15:44   

jeśli jadę i wrzucę luz to gaśnie ;/
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-04-2013, 16:05   

Nie o to mi chodzi, jedz sobie normalnie na biegu i wlacz klime jadac tak dalej,zobacz wtedy czy chlodzi
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-04-2013, 12:14   

a to se nie sprawdzałem a czy to ma jakies znaczenie? bardziej denerwujacy jest problem przygasania silnika na klimatyzacji i tutaj pytanie czy to moze byc wina bocznikowego?
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-04-2013, 07:41   

No ma znaczenie,bo napisales ze z nawiewow leci gorace powietrze,wiec wnioskowalem ze chcesz sprawdzic czy klima dziala. Ale chyba sie pomylilem i nie o to Ci tez chodzi.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 22-04-2013, 13:04   

problem ustąpił po wymianie zaworu bocznikowego. Silnik trzyma obroty nawet po włączeniu sprężarki klimatyzacji pozdrawiam
 
 
Lisek94 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 18
Skąd: Orońsko
Wysłany: 27-04-2013, 13:00   

Witam, podepnę się pod temat
Mam taki problem że gdy Puma mi się nagrzeje i gdy włączę nawiew niezależnie od położenia to mam gorące powietrze, gdy włączę klime to zaczyna lecieć chłodniejsze. Zawór nagrzewnicy wymieniałem kilka tygodni temu bo poprzedni się pokruszył.
 
 
Puman 

Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Opole
Wysłany: 27-04-2013, 18:11   

Trochę zawaliłeś sprawę nie upewniając się czy nowy zawór działa prawidłowo. Przed montażem wystarczyło podłączyć zasilanie i zerknąć do rurki czy trzpień się rusza w zależności od ustawienia pokrętła temperatury.

Jeśli leci ciepłe powietrze to może sugerować brak zasilania na elektrozaworze czyli dokładnie tak jakbyś miał odpiętą kostkę z przewodami.

Miernik w dłoń i zmierz jakie masz napięcie we wtyczce przy elektrozaworze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo