Problem z obrotami |
Autor |
Wiadomość |
LukaszNS
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 4 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 26-09-2012, 21:21 Problem z obrotami
|
|
|
Witaj serdecznie,
Mam taki problem z moją Pumką.
Otóż, kiedy wciskam gaz jest wszystko w porządku, ale kiedy dam na luz, obroty tak spadają, że silnik aż prosi o zduszenie. Do tego z filtra powietrza (stożkowy) wydobywają się takie dźwięki dławienia i stukania.
Zaraz po tym problemie, zaświeciła mi się kontrolka silnika, a dodam, że czuć też benzynę. Może być to problem z komputerem?
Proszę o pomoc, z góry dzięki i pozdrawiam |
_________________ PUMA jest tylko... jedna! |
|
|
|
|
daro85
Fanatyk Forda Pumy
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 153 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 29-09-2012, 14:53
|
|
|
sprawdź sobie czujnik na przepustnicy i zawór sterowania powietrzem może jest zabrudzony i obroty falują albo przepływka jest brudna od stożka i czujnik daje za dużą mieszankę dlatego wali benzyną |
_________________ Auto jest jak prostytutka, bo często się p......li |
|
|
|
|
silverstar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 116 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 25-10-2012, 12:45
|
|
|
Mam coś podobnego, ale nie zawsze się to dzieje. Podczas jazdy w kolumnie na 1 biegu gdy trzeba ruszyć i zaraz się zatrzymać obroty tak po wciśnięciu sprzęgła spadają falą do 500 i wracają do 900 jest to pojedynczy skok, ale jakby właśnie chciał zgasnąć.
Przepływka czy coś jeszcze? |
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 15-11-2012, 18:04
|
|
|
Jakie obroty na biegu jalowym powinny byc przy silniku 1.7 ? 900 ? U mnie gdy silnik sie rozgrzeje obroty sa na poziomie 700 i nie wiem czy cos jest do naprawy czy przy tym silniku tak ma byc |
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2012, 19:51
|
|
|
maniek86krk napisał/a: | Jakie obroty na biegu jalowym powinny byc przy silniku 1.7 ? 900 ? |
Tak
maniek86krk napisał/a: | U mnie gdy silnik sie rozgrzeje obroty sa na poziomie 700 |
Do naprawy
tak nie powinno być
ps
przeszukaj Forum, jest temat o niskich obrotach, jak i falujących, etc. |
|
|
|
|
kamillo3861
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 08 Paź 2012 Posty: 21 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-11-2012, 17:35
|
|
|
Witam mam troche podobny problem z tym ze obroty spadaja ponizej 1 tys i wzrastaja troche ponad . Dzieje sie tak zawsze gdy jest na luzie . i zaczelo sie tak robic dopiero po okolo miesiecznej jezdzie .
Moze ma ktos jakis pomysl ?
z gory dzieki za odpowiedzi |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 16-11-2012, 17:44
|
|
|
Zawór bocznikowy, sonda lambda? |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-11-2012, 20:17
|
|
|
Najpierw sprawdz czy są jakies kody błędów, bez tego to szukanie po omacku...
Albo wymień to co napisał trojan6, a później, jak się nie poprawi to i tak sprawdzisz błędy |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 19-11-2012, 09:56
|
|
|
Auto zostalo dzis podpiete pod komputer i nie ma zadnych bledow. Wykrecilem silniczek krokowy przeczyszcze go zamontuje ponownie i zobacze co dalej. Czy pod silniczkiem krokowym powinna byc jakas uszczelka ? Po demontazu zbaczylem tylko czarny nalot uszczelki nie bylo czyzby poprzedni wlasciciel czyszczac silniczek zgubil uszczelke ? |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 19-11-2012, 11:06
|
|
|
Tak, powinna być uszczelka. Myślę, że jak wytniesz z jakiejś gumy i podłożysz to jako uszczelkę powinno być ok. |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 19-11-2012, 12:10
|
|
|
Dzwonilem przed chwila do ABC Focus za oryginalna uszczelke chce 15 zl podjade pozniej i kupie. Taki czarny nagar ktory zebral sie w miejscu montazu silniczka oczyscic papierem czy zostawic ? |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 19-11-2012, 12:15
|
|
|
oczyść |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 20-11-2012, 18:30
|
|
|
Silniczek wyczyszczony uszczelka zakupiona jutro montaz Z jednej strony tam gdzie sa otwory ktore wchodza do silnika uszczelka ma wypukly silikon a z drugiej strony plask ma to jakies znaczenie przy montazu ? |
|
|
|
|
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
Wysłany: 21-11-2012, 17:18
|
|
|
maniek86krk, masz gdzieś jakieś foto tej uszczelki albo linka do niej? To są takie dwa kółeczka z uszczelki czy cała duża na kształt dolnej części zaworu wolnych obrotów? Pytałem w serwisie i mają tylko tą uszczelkę w kształcie dwóch kółeczek, a ja widziałem ostatnio w internecie tą dużą, której poszukuję. |
_________________ Ten, co opatentował podświetlany schowek. http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948
Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055 |
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 22-11-2012, 18:19
|
|
|
sharky wrzucam Ci dwie forki na pierwszej masz papierowa uszczelke a na drugiej plastikowa nie wiem czym sie roznia mam obydwie na razaie zalozylem papierowa koszt 15 zl sztuka w ABC Focus w Krakowie
1)
[b]
2)
Dzis uruchomilem silnik po zalozeniu silniczka krokowego i niestety kreska jest nadal na wysokosci 600-700 obr/min Jutro erzuce fotke zegarow. W astrze kreske obrotomierza mam troszke pod 1000 a w pumie znacznie pod 1000 |
|
|
|
|
|