Witam, mam pewien problem - dzisiaj byłem u elektromechanika i okazało się że liczniki cały do wymiany (zaśniedziały, zardzewiały itp.).
I teraz mam pytanie - ja chcę kupić licznik na allegro, tylko mam pewien problem bo to jest wersja UK i ja mam w swoim aucie wszystkie diody a jak widać na tym zdjęciu z allegro nie ma jednej diody (ta pod NIEBIESKIM pinem) ale wszystko jest oznaczone
I ja mam pytanie czy jak dołożę tam diodę to będzie wszystko dobrze ? Wszystko inne wygląda tak samo, obrazki, ścieżki itp.
I następne pytanie czy jest jakaś różnica w prędkościomierzu, ja mam Km/h a tam jest MPH, ale tak samo małymi cyframi jest napisane Km/h
Mam do was pytanie czy to będzie pasować do mojej Pumci, Dzięki i pozdrawiam :0
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 14-09-2012, 16:41
W celu pomocy Tobie muszę wystosować kilka pytań:
1. Rok produkcji Pumy, silnik? Domyślam się, że 1.7.
2. Jaki masz licznik? Analogowy czy cyfrowy? Domyślam się,że analogowy.
4. Czy licznik działa prawidłowo w chwili obecnej? Jak nie co nie działa?
3. Co jest zaśniedziałe, zerdzewiałe dokładnie? Wtyki? Ścieżki? Inne??
Jak dołożysz tą brakującą diodę to nic się nie stanie. Aczkolwiek prawdopodobnie nie będzie świecić. Też jej nie miałem. Wsadziłem zero reakcji. Więc odpuść sobie.
U mnie był problem z drutexem z tyłu. Z dwóch liczników został złożony jeden...
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
1. Silnik 1.7
2. Analogowy
3. W liczniku nie działa wskaźnik temperatury.
4. Zaśniedziałe/zardzewiałe są - jeśli byś odkręcił całą obudowę licznika to później pod każdym wskaźnikiem (temp, paliwa, prędkości, obrotomierza) są takie niby silniczki z uzwojeniami i te silniczki są zardzewiałe i uzwojenia dziwnie wyglądają. Następnie zaśniedziałe są oporniki itp.
Także elektronik powiedział że można kupić tylko osobny wskaźnik temperatury ale i tak jest to w takim stanie że lepiej kupić cały licznik. Także kupie, ale muszę wiedzieć czy mogę taki kupić, i bez tych diodek
valdermus, a co masz w miejscu tej diody (to dioda czy żarówka?) w swoim liczniku?
Bo z instrukcji wynika, że nie ma tam nic. W mojej Pumie nie miałam tam wskaźnika ('98).
IMO jeśli Ci nie przeszkadza skalowanie w milach (na szczęście jest też w km), to kupuj. Pamiętaj, że to nie tylko skalowanie prędkości, ale też km przejechane.
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 15-09-2012, 08:15
valdermus - czy jesteś absolutnie pewnie, że nie działający wskaźnik temperatury to uszkodzenie zegara, a nie czujnika temperatury podającego sygnnał na zegar?
Z tego co napisałeś, to ten licznik z anglika będzie pasował. Kupuj. Możesz z jednego licznika złożyć dwa. Wtedy uda Ci się "uratować" przebieg oraz prawidłowe jego naliczanie. U mnie jest złożony zegar z dwóch i wsio działa jak trzeba
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum