Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana baterii
Autor Wiadomość
wojteks 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: 31-07-2012, 08:51   Wymiana baterii

Witam
Chcę wymienić baterię w moim jedynym kluczyku do mojej pumy. Martwię się tylko tym że po wyjęciu starej baterii kluczyk się rozkoduje. Czy tak może być. Czy po rozpięciu kluczyka od jego "odwłoka" bateria już nie styka czy to tylko obudowa? Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
 
 
 
cobraswiecie 
CSW Kuj-Pom


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1318
Skąd: Świecie n/W
Wysłany: 31-07-2012, 14:34   

Jak dobrze pamiętam to jest jakiś czas na wymianę.Wyrobisz się zapewne w 30sekund i wszystko będzie ok.Z zakodowaniem raczej nie powinno być problemu bo jest gdzies na forum opisane co i jak.
Powodzenia
_________________
Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
 
 
poldek
[Usunięty]

Wysłany: 31-07-2012, 15:49   

Ja ostatnio wyciągałem bateryjkę i nic nie musiałem kodować ;)
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 31-07-2012, 15:55   

Wydaje mi się (na podstawie innych pilotów), że nie powinno się nic rozkodować nawet jak wyjmiesz baterię z pilota na tydzień.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
cobraswiecie 
CSW Kuj-Pom


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1318
Skąd: Świecie n/W
Wysłany: 31-07-2012, 16:16   

Poldek zmienia baterię nie wyjmując jej :razz:
_________________
Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-07-2012, 16:20   

trojan6, to źle Ci się wydaje... W instrukcji jest napisane, że powyżej 15 sekund bez baterii pilot rozoduje się. Być może to jest czas minimalny lub średni, ja jednak zawsze po wymianie baterii musiałam kodować pilot ponownie.
Jest to na szczęście bardzo proste i na dodatek opisane na forum :P
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
wojteks 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-08-2012, 08:00   

Generalnie objawy są takie. Czasami pilot działa bez zarzutu i to nawet z odległości co najmniej piętnastu kroków. Innym razem (ostatnio coraz częściej) nie działa w ogóle. Można go męczyć przyciskać i nic. Generalnie obstawiałem baterię, ale znalazłem na allegro coś takiego: http://allegro.pl/ford-fo...2502366483.html i doszedłem do wniosku, że to może jednak te małe styki nawalają. Tak czy inaczej muszę otworzyć pilota i pewnie chwilę to potrwa, zanim go znowu złożę. Znalazłem wątek o kodowaniu pilota ale mam pytanie czy niezakodowanym pilotem też otworzę auto i będę mógł go potem zakodować? czy może najpierw muszę otworzyć auto, potem dokonać naprawy i w otworzonym aucie próbować go zakodować?
 
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 01-08-2012, 11:18   

wojteks Podpowiem coś,czego już jestem pewien. Jak wyjmiesz baterie z pilota Forda i pędziesz grzebał w nim do 30 minut na 99% procent nie rozkoduje się. Potwierdził mi to człowiek, który na codzień robi w autoalarmach. Rozkodowałby się od razu np. w Renlaut
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-08-2012, 12:28   

wojteks, musi być możliwość otworzenia auta bez pilota. Najwyżej otwierajac kluczykiem, jeśli wcześniej auto było zamykane pilotem, włączy się alarm.
Ale najlepiej (z doświadczenia), by nie mieć problemu z alarmem robisz tak:
1. zamykasz samochód kluczykiem,
2. idziesz podziałać z pilotem,
3. wracasz i otwierasz auto kluczykiem,
4. kodujesz pilot.
By sprawdzić czy pilot się rozkodował, robisz tak:
1-3 jak wyżej,
3. próbujesz zamknąc auto pilotem, jeśli zadziała nie kodujesz bo jest OK.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
wojteks 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-08-2012, 13:00   

Ok. Jak przyjdzie mi zestaw naprawczy to zadziałam. Mam nadzieję, że się uda, bo niestety zagubiłem gdzieś kluczyk zapasowy. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo