Przesunięty przez: Gaydek 29-01-2012, 10:43 |
non stop leci ciepłe powietrze |
Autor |
Wiadomość |
pchełka
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 09 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: sandomierz
|
Wysłany: 29-01-2012, 03:15 non stop leci ciepłe powietrze
|
|
|
co jest nie tak z moim układem chłodzenia??? jeśli od razu po odpaleniu na jeszcze zimnym silniku przekręce pokretło na niebieski pasek to cały czas leci zimne powietrze a jeśli zrobie to gdy już jest nagrzane to i tak leci ciepłe |
_________________ pchełka |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 29-01-2012, 11:00
|
|
|
zawor nagrzewnicy ? |
|
|
|
|
pchełka
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 09 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: sandomierz
|
Wysłany: 29-01-2012, 11:57
|
|
|
ten temat który dodałam juz znalazłam na forum i wszystkie z waszych podpowiedzi sa sprawdzone.
a winowajca nadal nieodnaleziony |
_________________ pchełka |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
pchełka
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 09 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: sandomierz
|
Wysłany: 29-01-2012, 12:13
|
|
|
lewadzki tusia8510 a ten zawór o którym piszecie to gdzie znajde???
(wszystkie drobne zabiegi przy mojej pchełce wykonuja sama ale pod bacznym okiem mojego chłopaka no i tak troche chciałabym go zaskoczyć ze wiem co to i gdzie to) |
_________________ pchełka |
|
|
|
|
eres5
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: WO
|
Wysłany: 29-01-2012, 12:36
|
|
|
Pchełka, elektrozawór jest pod wycieraczkami( tak na srodku ), idą do niego dwa przewody gumowe( jak otworzysz maske to za silnikem "wchodzą" w przegrode), za przegrodą są wsunięte na elektrozawór -takie cuś plastikowe z gumową nakładką,powodzenia |
|
|
|
|
hojrak
1st Electric Orange
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 489 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-01-2012, 14:59
|
|
|
Podczepie się pod temat.
A więc od początku. Zawór wymieniony już jakiś czas temu i było wszystko ok. Aktualnie coś się porobiło, że jak się zagrzeje samochód to podczas jazdy leci ciepłe powietrze a jak zatrzymam się np na światłach to zaczyna lecieć zimne. Czym może być to spowodowane. Dodam, że termostat zmieniony, autko trzyma prawie dobra temperaturę bo jeszcze chyba jedna czujka do wymiany ale raczej to nie powinno mieć nic wspólnego z moimi objawami nawiewów. Poradzi ktoś co to może być? |
_________________ Był Jest |
|
|
|
|
kolargol
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 521 Skąd: Radom
|
Wysłany: 30-01-2012, 16:43
|
|
|
u mnie tak się działo gdy blokował się elektrozawór - na wolnych obrotach zimne powietrze a w czasie jazdy ciepłe |
_________________ |
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 30-01-2012, 16:56
|
|
|
mi po kilku tyg zawor padl i trzeba bylo znowu wymieniac |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 30-01-2012, 17:46
|
|
|
Ja elektrozawór wymieniałam 3 razy , autko mam ponad 3 lata wychodzi jednen na rok . Hojrak jak mi ostatnio padł to ktoś pisał, że może tam się też wtyczka poluzować i dlatego wygląda jakby nie działał. Obczaj może jak to jest z nim u Ciebie. |
_________________ https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz |
|
|
|
|
hojrak
1st Electric Orange
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 489 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-01-2012, 20:50
|
|
|
kurde moze byc i ta wtyczka bo mam kabel taki krótki że jest napiety i czasami spadało:P i potrafiło wogóle nie działać ciepło/zimno. takze jutro chyba przedłuże kabel i lepiej to zamontuje;)
[ Dodano: 02-02-2012, 15:50 ]
usterka naprawiona kwaskiem cytrynowym dosypanym do ukłądu chłodzenia;) |
_________________ Był Jest |
|
|
|
|
eres5
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: WO
|
Wysłany: 10-02-2012, 17:02
|
|
|
Hojrak napisz ile tego kwasku wsypałes ?? I czy wymieniałeś płyn czy tak latasz? Bo u mnie cuś słabo hula ten płyn po układzie,, a pompa git i tak myśle ,że juz czas go przeczyścić |
|
|
|
|
hojrak
1st Electric Orange
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 489 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-02-2012, 23:33
|
|
|
@up nie wiem co miałeś na myśli pisząc tego posta czy mnie obrazić czy rozśmieszyć ale taką rade dostałem od kumpla, mechanika amatora. Troche wierzyć mi się nie chciało dlatego podjechałem do normalnego warsztatu z krwi i kości i zapytałem czy to coś wogóle da. Pan powiedział, że przy takich objawach gdzieś w układzie najprawdopodobniej w nagrzewnicy zrobił się kamień i jeśli nie jest go dużo a przytkał obieg to jasne, że pomoże bo właśnie kwasek w gorącej cieszy rozpuszcza kamień. Także jak nie masz o czymś pojęcia to lepiej nie komentuj. PS nie pisałem, że mam coś z zaworem tlyko, że się podpinam do tematu o podobnej tematyce. peace
@eres5, wsypałem na początku 3 kwaski zrobilo się troche lepiej i po paru dniach dosypalem jeszcze jeden. Płynu nie wymieniałem bo dostałem informacje od w/w 2 źródeł, że nie jest to potrzebne. |
_________________ Był Jest |
|
|
|
|
hojrak
1st Electric Orange
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 489 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-02-2012, 11:26
|
|
|
Ty masz swoja racje ja swojej nie mam tylko mówie co mi powiedzial mechanik amator i normalny najzwyklejszy mechanik. działać dziala wierzyc nie musisz i stosować tez nie. ja napisalem co mi pomoglo domowymi sposobami. |
_________________ Był Jest |
|
|
|
|
|