Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie można otworzyć samochodu
Autor Wiadomość
farow
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2011, 23:01   Nie można otworzyć samochodu

Witam!

No i pojawił się problem :(
Moje autko (puma 99 r, przed liftem) nie chce mnie wpuscic do środka :/

W samochodzie jest centralny zamek sterowany z kluczyka i do tego ktos przede
mna dolozyl sterowanie z pilota. Przedwczoraj normalnie zamknalem autko z pilota
a dzis juz na niego nie reaguje (lampka w pilocie normalnie mocno swieci wiec bateria
raczej ok) oraz nie daje sie otworzyc kluczykiem! Ani jedne drzwi ani klapa bagaznika, wkladam kluczyk i przekrecam i zero reakcji :/

Ktos moze cos podpowiedziec?! Najchetniej bym wywalił ten dołożony system ale najpierw musze sie w ogole dostac do samochodu :(
 
 
hojrak 
1st Electric Orange


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 489
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-12-2011, 23:06   

drewienko, zagięty drut i troche męczenia sie:)
mianowicie odginasz deliaktnie drzwi na górze, wkładasz w szapre drewienko a zagięty drut który wsuniesz próbujesz klamką od środka otworzyć drzwi:)

przynajmniej ja bym tak próbował:)
_________________
Był Jest
 
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 10-12-2011, 00:31   

Koszt takiego czegoś to około 100zł. Ja bym się włamał od tylnej prawej lampy tam jest pod ręką zamek bagażnika. Jeszcze możesz się męczyć może któryś zamek złapie w końcu kluczyk. A pilot ci się na pewno rozkodował ( pilot seryjny )
_________________

 
 
 
farow
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2011, 10:12   

Bede probowal z tym drewienkiem i drutem, wczoraj juz tak sie bawilem ale bylo ciemno i zimno i przelozylem na dzis :) A pilot nie jest seryjny, alarm jest dokladany ze sterowaniem centralnego. Zastanawiam sie czy moze to byc tak zrobione ze jak nie otworze pilotem to nie otworze tez kluczykiem?! Bo wczesniej otwieranie kluczem normalnie działało :(
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-2011, 04:10   

Jeśli Puma ma podwójne ryglowanie drzwi i tak została zamknięta, to ani drewienko, ani drut nie pomogą.
Co do otwierania kluczukiem, to dziwne, że nie działa, bo skoro wcześniej działało to powinno nadal. Alarm nie powinien blokować możliwości mechanicznego otwierania drzwi, ale ponieważ jest dokładany to kto wie co wymyślili instalatorzy...
No i najgorsze - ponieważ alarm jest dokładany, to wiele Ci nie pomożemy. Sprawdź co to za alarm i poszukaj serwisu. Możesz też popytać w warszatach dorabiających kluczyki, często mają w ofercie awaryjne otwieranie samochodu.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 11-12-2011, 09:42   

Dziwna sprawa, że nie możesz otworzyć auta kluczykiem. Przecież kluczykiem otwiera się zamek mechanicznie, nawet jeżeli akumulator się rozładuje...

Może próbujesz otworzyć nieswoją Pumę? hehe :P
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
zameczek 

Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 4
Skąd: rzeszow
Wysłany: 30-05-2013, 16:12   Re: Nie można otworzyć samochodu

farow napisał/a:
Witam!

No i pojawił się problem :(
Moje autko (puma 99 r, przed liftem) nie chce mnie wpuscic do środka :/

W samochodzie jest centralny zamek sterowany z kluczyka i do tego ktos przede
mna dolozyl sterowanie z pilota. Przedwczoraj normalnie zamknalem autko z pilota
a dzis juz na niego nie reaguje (lampka w pilocie normalnie mocno swieci wiec bateria
raczej ok) oraz nie daje sie otworzyc kluczykiem! Ani jedne drzwi ani klapa bagaznika, wkladam kluczyk i przekrecam i zero reakcji :/

Ktos moze cos podpowiedziec?! Najchetniej bym wywalił ten dołożony system ale najpierw musze sie w ogole dostac do samochodu :(


odswiezam temat, bo mam dokladnie ten sam problem z tym, ze zamek centralny z pilota mam seryjny
zamknalem samochod normalnie z pilota a teraz nie moge go otworzyc ani z pilota ani kluczykiem

ford puma 2000r.

[ Dodano: 30-05-2013, 22:40 ]
no i poradziłem sobie
napisze co i jak bo może się komuś przyda

pierwszym co mi przyszło do głowy, było: akumulator padł całkowicie, że nawet centralnego nie ma siły otworzyć
niestety trochę to drastyczne, bo trzeba było użyć siły, ale pomogło
wykręciłem cztery śruby z przedniej maskownicy (ze znaczkiem forda) tej pod przednią klapą
dalej nie chciała wyjść więc trzeba było wyłamać dwa zaczepy skierowane w dół. Po tym niemiłym zabiegu maskownica dała się wymontować.
Później dużo dłubania śrubokrętem żeby otworzyć maskę (normalnie dźwignia pod kierownicą) i po 30 minutach udało się :)

podłączyłem kable do akumulatora mając nadzieję, że to wcześniejsze okaleczenie pumki nie pójdzie na marne ... i nie poszło

koniec końców okazało się, że brak wyłamanych zaczepów nie jest aż tak tragiczny w skutkach
zamontowałem maskownice i trzyma się jak nówka

wiem, że nie jest to profesjonalny poradnik, ale to była już ostateczność i co najważniejsze udało się

dlaczego wpadło mi do głowy, że to wina baterii - zegarek mimo braku kluczyka w stacyjce i tak wyświetla godzinę, a na moim nie było nic
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-05-2013, 09:23   

a nie lepiej bylo sie wpiac z innym akumulatorem od spodu auta ? przeciez musi sie dac dostac do czerownego przewodu przy rozruszniku lub alternatorze,a masa to wiadomo gdziekolwiek na silniku :P
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 31-05-2013, 11:15   

Tak natchnołeś mnie :razz: coby profilaktycznie, podłączyć i przeciągną w jakieś dostępne miejsce kabelek z " + " (ukryty przed obcymi ale zaizolowany, zabezpieczony przed zwarciem!)
Ostatnio zmieniony przez leman 31-05-2013, 11:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 31-05-2013, 11:16   

WieSiu napisał/a:
a nie lepiej bylo sie wpiac z innym akumulatorem od spodu auta


Wiesie, Ty masz łeb. Najprostsze rozwiązania są najlepsze i najprostsze <lol>
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo