Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
regulator świateł
Autor Wiadomość
Noalan 
Big Forehead


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 158
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-03-2009, 03:30   

Stary temat, ale dołączam się do niego. Czy komuś już udało uporać się z tym problemem? I jeśli tak to jakim kosztem?
 
 
Pumiak
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2009, 22:47   

U mnie skończyło się to wymianą obu silniczków ( koszt raczej symboliczny ok. 30PLN). Niestety podejrzewam że przyczyną problemu był ( i pozostał ! ) potencjometr w regulatorze położenia świateł. W położeniu na "0" silniczki w obu lampach pracują bez przerwy. Na innych ustawieniach już jest OK. Oczywiście sam potencjometr jest nie do kupienia. Trzeba wymienić cały regulator.
 
 
Noalan 
Big Forehead


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 158
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-03-2009, 23:05   

A gdzie można dostać taki silniczek?
 
 
outhot 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Opole
  Wysłany: 29-04-2009, 07:54   

ostatnio zauwazylem ze mi padl silniczek w prawej lampie, bede musial wymienic, sprawdzalem i na 100% to on jest przyczyna problemu, ktos sie orietuje gdzie mozna takowy silniczek zdobyc?ile bedzie kosztowal?

edit:wlasnie dzwonilem do aso forda, chca za sam silniczek 470zl!!!jakies inne propozycje?
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-04-2009, 16:39   

Napisz do Mateuszka323, który zajmuje się sprzedażą używanych części do Pumy. Może akurat będzie miał taki silniczek :roll: :wink:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
tomcio 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 1365
Skąd: RLE
Wysłany: 24-10-2009, 13:43   

Nie koniecznie to potencjometr - mogła paść elektronika sterująca. Regulacja świateł w pumie jest troszke zaawansowanym urządzeniem, dlatego nie łatwo samemu sprawdzić. Do silnika regulacji powinno docierać 12V w czasie jego pracy i to wszystko. Silnik albo się kręci, albo nie. Dopiero w przewodzie dającym sygnał o położeniu lampy jest coś cały czas, ale jeszcze nie wiem co, bo nigdy nie dłubałem w tym układzie.
_________________
Naprawa laptopów, płyt głównych, urządzeń sieciowych, sprzętu estradowego i studyjnego, telewizorów i monitorów LCD... Poza tym reszta elektroniki po uzgodnieniu :)
Pumy już nie ma :(
 
 
 
Danny
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2010, 22:12   

Witajcie, posiadam taki silniczek i jeszcze kilka części z wnętrza lampy. Jak ktoś jeszcze potrzebuje, piszcie PW;)
pozdrawiam:)
 
 
outhot 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Opole
Wysłany: 23-10-2010, 10:55   

odgrzebuje temat:)
czy ktos sie orientuje czy silniczek regulacji swiatel pasuje z jakiegos innego forda? Prosze o pomoc i pozdrawiam
 
 
drrago 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 24
Skąd: Rybnik
Wysłany: 23-10-2010, 15:49   

Tak, napewno jest w fieście chyba to jest model mk5 (przed ostatni model) bo sam brałem oraz w niektórych mondeo mk2 były takie śilniczki (widziałem na allegro ) .
Co do Fiesty to przekładałem elektronikę z silniczka ,bo w fieście są dluższe trzpienie.Kupowałem po 15 zeta
 
 
outhot 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Opole
Wysłany: 23-10-2010, 16:10   

dzieki za info:)
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 21-11-2010, 18:51   

witam!
jestem świeżak i też odgrzewam temat :-)
czy ma ktoś schemat elektryczny zasilania i sterowania tych silniczków ?
Ja mam problem z jednym (prawym). Zauważyłem jednak zależność z .. licznikiem km.
Przy wstępnym grzebaniu zresetował mi się licznik bieżących km. Dłubanie w ciemno nie jest moją domeną. Dlatego proszę o jakiś schemat połączeń albo gdzie znaleźć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo