Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Demontaż elektrycznego podnośnika szyb.
Autor Wiadomość
ar2r 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 175
Skąd: Brzeg
  Wysłany: 01-08-2009, 12:30   Demontaż elektrycznego podnośnika szyb.

Jak w temacie.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady jak zdemontować w/w podnośnik.Wolę zapytać zanim rozwalę pół auta :wink:
Dzięki.
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 01-08-2009, 14:49   

Banalnie proste odkrecasz od szyby caly mechanizm. I potem rozwiercasz nity i juz mozesz go zdemontowac. Jesli masz sam silnik do wymiany mozna go zdemontowac bez demontazu mechanizmu
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-08-2009, 15:05   

A jakaś instrukcja obrazkowa ? :P
_________________

 
 
 
ar2r 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 175
Skąd: Brzeg
Wysłany: 01-08-2009, 15:45   

Mr.Maya napisał/a:
potem rozwiercasz nity

Mr.Maya,a czy przy montażu trzeba koniecznie podnośnik nitować(nie mam nitownicy) czy wystarczy przykręcić śrubkami?Pytam bo nie wiem czy śrubki nie będą haczyły o elementy drzwi.
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 02-08-2009, 06:20   

hmm ciezko mi powiedziec czy nie beda chaczyly a co do instrukcji obrazkowej jak dorwie skaner to dam taka.
Ostatnio zmieniony przez Opoya 02-08-2009, 09:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ar2r 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 175
Skąd: Brzeg
Wysłany: 08-08-2009, 20:28   

Dzisiaj wyciągnąłem podnośnik i rzeczywiście jak wspominał Mr.Maya to banalnie proste.
I jeśli można to kilka porad dla osób,które tego nie robiły a będą w przyszłości chciały:
-do rozwiercenia starych nitów wiertło o srednicy 4,8-4,9,żeby nie "rozbić" otworów.
-nowe nity o średnicy 5mm.
-warto posmarować prowadnice szyb dobrym smarem ale delikatnie -szyba lepiej "jeździ".
-jeśli chodzi o śrubki to M5,długość całkowita ok. 10mm,nakrętka z zabezpieczeniem przed odkręcaniem lub zwykła+podkładka sprężynująca.
Jeśli mam być szczery to miałem chwilę zwątpienia przy demontażu.Nie mogłem odpiąć wtyczki zasilającej.Ford wymyślił sobie to tak,że zatrzask wtyczki jest po stronie niewidocznej a silnika nie można obrócić żeby zobaczyć co i jak. :evil:
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-08-2009, 14:37   

Dajcie fotki !!! Plisss !!!
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo