Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z zamkiem
Autor Wiadomość
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
  Wysłany: 14-05-2009, 18:35   Problem z zamkiem

Mam problem z zamkiem. Ogolnie od czasu zakupu zamykanie i otwieranie drzwi dzialalo tylko z centralnego zamka - pilocik(firma anaconda).Fabrycznie chyba niemialem centralnego zamka gdyz centralki niema kolo pasazera, a kluczyk jest bez guzikow z taka latarka. Kluczykiem tylko dawalo rade zamknac drzwi ale otworzyc sie nieda. Dzis wogole niemoglem otworzyc dzwi od strony kierowcy, gdyz niby drzwi sie odblokowywaly, lecz po pociagnieciu klamki od razu zamykaly. Wchodzilem do auta przez bagaznik :mrgreen: Jakims cudem otworzylem drzwi pasazera, lecz te od strony kierowcy, ani rusz. Jakims cudem zdemontowalem tapicerke w drzwiach zeby miec dostep do wnetrza drzwi, i doszlem do tego ze prawdopodobnie sie wyczepil ten zaczep/linka od klameczki wewnetrznej, i zewnetrznej. Ma ktos pomysl albo jakis sposob by otworzyc te drzwi, albo wymontowac ten nieszczesny zamek? Nawet w otwartych drzwiach to trudne zadanie, bo chyba trzeba te szyny od szyby odkrecac :(
Pomocy!
Z gory dziekuje za zainteresowanie
 
 
 
cobraswiecie 
CSW Kuj-Pom


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1318
Skąd: Świecie n/W
Wysłany: 14-05-2009, 20:14   

Gdybyś mógł to zrób zdjęcie tego kluczyka(czy ktoś wogóle posiada taki sam).To raczej mało prawdopodobne abyś nie miał centralnego:/Możliwe,że to dorobiony klucz.Myślę,że powienieneś mieć taki pilot
http://www.allegro.pl/ite...deo_fiesta.html
Jeśli chodzi o dzrzwi to jak kupilem auto to bateria była słaba i przez jakiś czas walczyłem z tym kodem do otwierania.W tym czasie otwieralem kluczykiem ale też miałem dziwaczne problemy.Jak włożysz kluczyk to nie wkladaj go do końca i wtedy spróbuj pokręcić.Sporo juz przy tym się bawiłeś?
Powodzenia
_________________
Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-05-2009, 20:30   

Przecież były Pumy bez centralnego zamka i też bez podwójnego ryglowania zamków :wink:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
cobraswiecie 
CSW Kuj-Pom


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1318
Skąd: Świecie n/W
Wysłany: 14-05-2009, 20:31   

No to ma ktoś takowy kluczyk jak kolega?
_________________
Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
 
 
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
Wysłany: 14-05-2009, 20:33   

http://www.allegro.pl/ite...tarka_ford.html
Kluczyk wyglada dokladnie tak...
A moj problem polega na tym ze prawdopodobnie pekla sprezyna w zamku ktory sie zaklinowal i nieda sie otworzyc w zaden sposob... zdjelem boczek i jak nic niewymysle to bede chyba jutro wycinal te 2 sroby ktore trzymaja ten zaczep na ktorym sie trzymaja drzwi... bo innego sposobu niewidze... :( macie jakies pomysly albo sposoby na zaklinowany zamek i drzwi?
Tak czytam o waszych problemach z zamkami i powoli zaczynam watpic czy niemialem przekladanej stacyjki... bo kluczykiem mozna tylko w stacyjce krecic i eweantualnie czasem sie uda drzwi zamknac ale otworzyc juz sie nieda... i tylko jeden kluczyk mam w uzyciu, gdyz reszta wyglada jak nowa i niebardzo chca wchodzic do stacyjki i sie przekrecic :(
W komplecie po zakupie pumy ile bylo kluczykow i jak wygladaly? bo slyszalem ze byly 3 tzn 2 z imobilajzerem i jeden tzw garazowy? orientuje sie ktos?
 
 
 
heavyfoot 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 262
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 15-05-2009, 12:31   

Misiek89 ,taki kluczyk miałem w focusie z 99 r.
_________________
Wir sind die Coolsten, wenn wir cruisen,
wenn wir durch die City düsen
 
 
 
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
Wysłany: 15-05-2009, 12:44   

wlasnie wiem ze w focusach takie byly... a ma ktos taki w pumie? bo powoli dochodze do wniosku ze wlasciciel w szwajcarii przekladal stacyjke z innego auta bo kluczyk pasuje tylko do stacyjki... a drzwi ani bagaznika niemoge otworzyc, jedynie czasem sie udaje je zamknac, ale to kazdego forda idzie zamknac kazdym kluczykiem...
I ile bylo orginalnie kluczykow? bo ja mam 3... Ten z latareczka i imo, ten z fotki ponizej (tez z imo) i garazowy chyba dorabiany...

kluczyk.jpg
Plik ściągnięto 195 raz(y) 33,29 KB

 
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 15-05-2009, 22:06   

Ale ten na zdjęciu od Ciebie rózni się od tego w aukcji. Ja mam takie jak ty. Jeden z latarką (używam ja), drugi podobny ale bez latarki (używa mąż, jak przyjdzie mu jechać gdzieś Pumą) oraz taki krótki serwisowy (lub garażowy jak kto woli).
To, że nie otwiera się nim bagażnik, to może kwastia zaśniedzenia zamku w bagażniku. Mi się na szczęście jeszcze otwiera wszystkimi :)
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
McGregor11
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2009, 10:06   

Dokładnie, ja mam drugi kluczyk dokładnie taki jak ten na zdjęciu w stacyjce z tym czerwonym znacznikiem. Co do drzwi to mnie po zakupie auta nie działał zamek w drzwiach od pasażera-nie otwierał i nie zamykał z kluczyka (pewnie nie był używany bo wszystko szło przez pilota). Nasmarowałem go i przez pare minut kręciłem w nim kluczykiem, teraz działa bez problemu
 
 
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
Wysłany: 17-05-2009, 13:27   

Heh drzwi otwarte. Obeszlo sie bez ciecia zamka. Zdjelem boczek i wywiercilem otwor nad zaczepem, potem z 2h dlubalem przez ta dziurke w tym zamku az wkoncu puscil.
Zamki smarowalem wd40 i innymi bajerami ale nic niepomogly i nadal niedzialaja :( jutro wyciagne caly zamek i zobacze co tam niegra.
A co do tych kluczykow to czy ten kluczyk z latarka jest orginalnym kluczykiem do pumy? Bo czytalem ze byly radiowe, na idre ale o takim nikt niewspominal...
Pozdrawiam
 
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 18-05-2009, 12:36   

Taki z latarką jest oryginalny do Pumy. Ja taki mam, bo nie posiadam podczerwieni, więc taki z przyciskami na nic by mi się nie przydał :)
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
Wysłany: 18-05-2009, 13:59   

Wie ktos jak sie wyciaga zamek z drzwi? bo sie juz mecze pol dnia i nic... Probowalem wyciagnac ta ramka od drzwi ale cos niechce wyjsc bo gdzies sie haczy :(
I macie jakis sposob, na otwieranie zamka bo prawdopodobnie niebyl 10 lat uzywany i da sie zamknac kluczykiem ale otworzyc juz nie :( (wd40 niepomoglo)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo