Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 445 Skąd: Gliwice
Wysłany: 05-02-2009, 22:59 Relingi dachowe do Pumy
Hejka! Czy ma ktos w swojej małej rakiecie załoźone w jakiś sposób relingi dachowe? Szukam tego juz ładnych parę dni i nigdzie nie widzę żeby jakiekolwiek pasowały. Potrzebuje przewieźć w góry 4 osoby, a co za tym idzie 4 dechy snowboardowe i zaczynają mi się schodki:P ma ktoś jakieś informacje albo pomysły jak temu zaradzić jeśli niczego nie znajdę? Z gory dzieki za pomoc:)
_________________ Była Puma 1,7
Był Galant 2,5 V6
Było Mondeo 1,8 mk4
Jest Mazda 6 (III) 2.5 Skyactive
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004 Posty: 286 Skąd: Luboń
Wysłany: 06-02-2009, 00:09
No i z przewożeniem desek jest też pewien mały problem. W bagażniku dachowym do Pumy nie ma możliwości regulowania odległości pomiędzy pałąkami (poprzecznymi) i po zamontowaniu uchwytów na narty/deskę może się okazać że z jednej strony deskę da się zamontować w uchwycie a w drugim nie bo uchwyt przypada w miejscu wiązania. tak było w moim przypadku. Mam deskę 156cm i nie dało się jej zamontować w uchwycie. Trochę to zakręcone ale mam nadzieję że wiecie o co chodzi.
Tu mam zdjęcie tego bagażnika na swojej Pumie.
[img=http://img3.imagesha...i018fk9.th.jpg]
_________________ BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...
BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody
Coś do zabawy... jakieś AMG...
Franek [Usunięty]
Wysłany: 06-02-2009, 00:18
Też kiedyś chciałem. Same relingi jakoś ponad 700 zł. Plus mocowania na narty. W twoim przypadku podwójne, więc pewnie wyszło by Cię z 1300, może więcej.
Są to relingi specyficzne, bo przedni reling mocuje się pod uszczelkami drzwi, a tylny reling opiera się tylko o dach za pomocą dwóch tyczek które łączą przedni reling z tylnym. Takie coś stosowane jest w autach typu coupe.
Więc w sumie wygląda to coś na kształt kwadratu.
I jest to całkiem inne od standardowych systemów nośnych.
zolteq napisał/a:
jak temu zaradzić
Wziąć inny samochód.
Lub mieć tak jak ja - snowblad'y (99cm) idealnie mieszcza sie w bagazniku.
Szczerze Ci powiem, ze zestaw snowblady plus jedne narty lub snowblady plus jedna deska jest mozliwe do ogarniecia. Ale twój (beznadziejny ) przypadek to wyzsza szkoła jazdy. Nie ma szans, byś się zabrał bez bagażnika.
[ Dodano: 06-02-2009, 00:21 ] wąski, uprzedziłeś mnie z tym postem, bo szukąłem w tym czasie zdjęcia, by pokazać jak różni siębagażnik do coupe z seryjnym bagażnikiem. I za nic nie wiedziałem jak wytłumaczyć te tyczki które łączą przedni i tylny pałąk.
Słuchajcie, ściągacie wiązania z desek, pakujecie 2 osoby na tył... deski bierzecie i przykładacie do siebie (tak żeby ślizgiem były odwrócone do drzwi) i wkładacie je pomiędzy drzwi a fotel (pasażera lub/i kierowcy), zarówno z prawej jak i z lewej strony kierowca i pasażer z przodu mają niewielki problem z wsiadaniem/wysiadaniem do/z autka , ale jak się pogimnastykuje to jest git... podczas jazdy nic nie przeszkadza
...i w ten o to prosty sposób można zmieścić 4 dechy w pumce ale max do ~161cm.
...Sprawdzone jakby co
_________________ Była Puma 1,7
Był Galant 2,5 V6
Było Mondeo 1,8 mk4
Jest Mazda 6 (III) 2.5 Skyactive
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 141 Skąd: Włocławek
Wysłany: 06-04-2009, 12:47
Dziś dołącze jak wrócę do domu bo akurat zakładałem bagażnik bo rowery do serwisu jechały na przegląd-trzeba się poruszać po zimie
http://www.fotosik.pl/pok...8294b5deaf.html
[ Dodano: 06-04-2009, 23:11 ] Pusia, i co o tym myślisz?
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 141 Skąd: Włocławek
Wysłany: 07-04-2009, 20:09
Pusia, taak spinery z "reichu" (jeszcze nie zdążyłem zmienic na letnie kółka) więc to nie taki szajs jaki na allegro sprzedają.
zolteq, więc bagażnik to wydatek zależy jak się kombinuje czy idzie się do sklepu i kupuje czy z róznych źródeł. U mnie to składanka wybuchowa cały zestaw to thule kit dopasujący do pumy na nieszczeście pasuje tylko do pumy znalazłem w intercarsie-93,00 zł, belki stalowe thule 860(108 cm)norauto- 89,90 zł ( normalnie 129,00 zł), stopy thule 750 allegro (jak nówki jeszcze gwarancja jest) po ostrych targach 80,00 + przesyłka ( nowe to od 250 do 350 zł) moduł łaczący belki thule 777 norauto promocja 102,00 zł (norma to to 189,00 zł) zamki 6 szt allegro nowe 75,00 + wysyłka ( normalnie to 120,00 zł), sumując około 457,00 zł normalnie to 780,00-850 zł. A uchwyty do samych rowerów to każdego wybór ja wybrałem topowy model thula po 339,00 żł na norauto w promocji na necie czy w sklepie to 399,00 zł. Więc jak ktoś chce troche zaoszczędzić to musi kombinować
Ostatnio zmieniony przez Opoya 08-04-2009, 13:39, w całości zmieniany 5 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum