To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Hyde park - Co zrobiłeś/-aś dziś dla swojej Pumy?

Anonymous - 23-02-2013, 18:59

Dobrze rozumiem, że przód masz wyżej niż tył :065:
Pietia - 23-02-2013, 19:13

Zahariash, ogólnie tego nie widać pod względem gwintu tak przód jest wyższy :( ale jak patrzałem to od ziemi do nadkola jest różnica ok. 4-5 mm
Anonymous - 24-02-2013, 00:50

Mam nadzieję, że sobie zdajesz "sprawozdanie" z tego, że nie jest to korzystne ustawienie gwintu dla Pumy.
Pietia - 24-02-2013, 01:10

Zdaje Prosze Pana :) czekam na cieple dni abym mogl wyjac amortyzator i jakos to ustawic :)
zygiboos - 24-02-2013, 22:19

Dziś był udany dzień:

Centralny zamek przerobiony wreszcie na pilota i działa świetnie:





Nowe radio kupione:



Nowe radio założnone:


trojan6 - 25-02-2013, 08:25

zygiboos, do czego podpiąłeś zasilanie dokupionej centralki/sterownika zamka??
zygiboos - 26-02-2013, 21:25

Zgodnie z instrukcją (jako że sterowanie plusem) 3 piny spiąłem razem (czerwony, żółty i żółto-czarny kabel) i podłączyłem je pod główne +12. To taki czerwony kabel gruby (4mm) pod bezpiecznikami dokładnie tutaj:


Użyłem czegoś takiego (szybkozłączka) żeby się do tego wpiąć:



Masę (czarny kabel) podpiąłem pod śrubę, która była przy wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy.


dalej już było łatwo, sygnał otwarcia (biały kabel) podpiąłem pod biało-fioletowy kabel (ten cieńszy bo są 2!) i sygnał zamknięcia (biało czarny) pod żółto czarny.

Oba brązowe kabelki z dokupionej centralki podłączyłem z kierunkowskazami (niebieski i niebiesko-pomarańczowy kabel)

I wszystko ładnie śmiga :mrgreen: .


Ogólnie jest to centralka BLOKER 67 firmy STIG z Łodzi. Mam ją już w drugim aucie i jest niezawodna i bardzo prosta w montażu.


Może mi ktoś podpowie bo tam jest drugi kanał do otwarcia bagażnika i daje tam przez 1s +12V 10A. Do czego się podpiąć i gdzie żeby mi to otworzyło bagażnik? Bo nie mam tego w instrukcji?

Pietia - 26-02-2013, 22:26

zygiboos, dobrze rozumiem że nie dałeś żadnego bezpiecznika ?Oo czy poprostu moje interpretacja tekstu zawiodła ?
zygiboos - 27-02-2013, 00:49

Bezpiecznik był już fabrycznie na czerwonym kablu od centralki więc od czerwonego głównego 4 mm idzie przez ten bezpiecznik najpierw - potem dołączyłem te 2 żółte kable, które pobierają prąd w celu dalszego przekazania do zamków (już za bezpiecznikiem je oczywiście podłączyłem).

Dopisek:
Specjalnie dla Was sprawdziłem i jest to bezpiecznik 15A. Nie pisałem o tym bo każda centralka jaką kupiłem miała taki domyślnie więc myślałem, że to oczywiste :)
Niebieski bezpiecznik widać na zdjęciu zestawu poniżej:


dj seba - 02-03-2013, 17:07

ja zdemontowałem spojler :mrgreen:
zygiboos - 02-03-2013, 19:57

Dzisiaj:

* Zrobiłem tylną klapę otwieraną na pilota (niezależnie od zamkniętych czy otwartych drzwi lub stanu odpalenia silnika)

* Dodałem buzzer informujący głosowo o zazbrojeniu, rozbrojeniu drzwi z pilota (teraz nie muszę się wpatrywać czy migły kierunki)

* Umyłem Pumkę na błysk na bezdotykówce:


zygiboos - 05-03-2013, 00:11

- Odebraļem stały dowód rejestracyjny.
- Ubezpieczyļem autko nakolejny rok

trojan6 - 05-03-2013, 11:19

Pumę wyciągnąłem z garażu i będziemy chyba jeździć :d
Escorta wysłałem do mechanika.

pokus1 - 05-03-2013, 14:50

- w dniu dzisiejszym naprawiłem silniczek obiegu wewnętrznego
- wymieniłem żarówkę od kierunku
- wymieniłem zawór od nagrzewnicy(stary pękł ze starości ) i przy okazji wymieniłem płyn od chłodnicy
- wymieniłem czujnik od temperatury płynu
i to by było na tyle póki co :mrgreen: :twisted:

trojan6 - 05-03-2013, 17:51

pokus1 napisał/a:
- wymieniłem czujnik od temperatury płynu


Znalazłeś go bez problemu :O??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group