Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - amortyzatory
Passenger - 24-06-2006, 14:38
B4 - zamienniki seryjnych amorków,
B6 Sport - utwardzone, pasują do seryjnych sprężyn i są wystarczająco twarde dla sprężyn max. -40mm,
B8 Sprint - są już tylko do mocno obniżających sprężyn - bardzo twarde.
Mr.Maya - 24-06-2006, 16:45
Passenger, Ktore wybrac B4 czy B6 masz jakies doswiadczenia z tymi amorkami??
Passenger - 24-06-2006, 16:56
Ja mam u siebie B6 + sprężyny Eibach (-35mm) i auto jest bardzo stabilne w zakrętach, bez porównania z seryjnymi Motorcraftami.
Nie wiem jak się B4 zachowują i nie wiem jaka jest różnica w cenie pomiędzy B4 a B6.
Anonymous - 30-05-2007, 11:14
ja polecam zolte koni sam na nich jezdze
Anonymous - 28-08-2007, 13:02
hej klubowicze mam od pol roku pumke na sportowo ,obnizona o 40 cm. wlasnie poszly mi sprezyny z przodu chce wymienic cale zawieszenie na normalne, na co wymienic jakas rada. sportowe zawieszenie jest super ale nie na polskie drogi.
Gaydek - 28-08-2007, 13:59
iza napisał/a: | obnizona o 40 cm |
Raczej o 40 mm .
iza napisał/a: | poszly mi sprezyny z przodu |
Tzn.?
Normalne amorki to np. Monroe, Sachs, Kayaba czy Bilstein (model B4). Trudno powiedzieć, które są lepsze. Każda firma ma swoich zwolenników i przeciwników. Dodam tylko, że do takich amorków wypada założyć seryjne sprężyny, ale to zapewne wiesz.
Amortyzatory znajdziesz na: http://www.sklepmoto.pl/ , http://www.amorki.com/ , http://amortyzatory.samochodowe.intercars.com.pl/ a także w Tremar (ul. Okrzei 7, Warszawa, tel. 0- 22 6196032).
Anonymous - 29-08-2007, 22:51
mam zawieszenie obnizone ,gwintowane i umarly sprezyny. wymieniam ,bylo twardo. amory gazowe sa ok?
Anonymous - 12-10-2007, 15:04
Uuuuuu temat dla mnie, w przyszlym tygodniu bede wymieniac amory na tyl, tzn tak mi sie wydaje po ogledzinach, wygladaja na mocno "spocone" co do przodu jeszcze nie wiem, bo nie bylam jeszcze u mechanika tak wiec jeszcze wszystko przede mna, ale po przeczytaniu tematu i dlugich namyslach i konsultacjach decyduje sie na Sachs'y Advantage (te mi zaproponowano za 250zl/szt+100zl wymiana-za oba). Taki wybor padl ze wzgledow finansowych niestety nie stac mnie teraz na obnizenie i ten cudowny zestaw Eibach + Bilstein
Opoya - 12-10-2007, 15:38
iza napisał/a: | amory gazowe sa ok | Tak, nawet bardzo OK.
bartolomeo - 12-10-2007, 21:14
Shakira napisał/a: | zestaw Eibach + Bilstein |
ech też bym takie chciał
Anonymous - 23-10-2007, 09:17
Nadszedl czas wymienienia przednich amorkow - z jednego wyciekl plyn Nie jestem specjalista wiec chcialbym sie upewnic : jesli chce zeby nie bylo twardo, to najlepsza opcja beda te typu bs 4 ? I ktora firme mozna na spokojnie wziasc tak w klasie sredniej ? ah i moja puma jest z roku 98, pierwsza rejestracja w kwietniu, wiec zapewne musze zalozyc ze jest to ta najstarsza ?
Anonymous - 24-10-2007, 08:44
Cezary napisał/a: | zeby nie bylo twardo | wydaje mi sie,ze po wymianie na"jakiekolwiek" bedzie bardziej twardo, ale specjalista nie jestem wiec moge sie mylic
Cezary napisał/a: | moja puma jest z roku 98, pierwsza rejestracja w kwietniu, wiec zapewne musze zalozyc ze jest to ta najstarsza ? | nie, bo sa starsze produkcje
bartolomeo - 24-10-2007, 17:42
Shakira napisał/a: | Cezary napisał/a:
moja puma jest z roku 98, pierwsza rejestracja w kwietniu, wiec zapewne musze zalozyc ze jest to ta najstarsza ?
nie, bo sa starsze produkcje |
tak, ale od początku produkcji do tego 98 roku do kwietnia chyba nie było żadnych zmian, typu liftinki i mniejsze modyfikacje.
Ale niech wypowiedzą się experci
Opoya - 24-10-2007, 20:41
Mocowanie tylnych amortyzatorów zmieniło się dopiero pod koniec 99 roku.
Anonymous - 26-10-2007, 19:21
ale moje sa przednie na amorki.com dziela sie one na te do pum produkowanych do wrzesnia 98 i na te mlodsze, wiec wychodzi na to ze moja jest starsza.. wiec B4 ?
|
|
|