To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Ile wam bierze oleju ?

Anonymous - 18-06-2009, 22:46

zazdroszcze wam...

1000km i na bagnecie zamiast maximum mam minimum :/

wycieków nie mam, silnik wygląda na czysty, spaliny nic nie wykazały ... cholera wie gdzie ten olej znika

BadBoy - 28-06-2009, 22:49

Ja tak co 3-4 miesiące muszę jakies 300-500 ml oleju(TOTAL) dolewać bo mam gaz a na gazie i mojej jezdzie roche bierze oleju, zresztą podobnie z płynem chłodniczym :wink:
markko - 28-06-2009, 22:57

a wspomagania CI nie bierze?:P co ma gaz do brania oleju?
BadBoy - 28-06-2009, 23:03

Z tego co ja wiem to ma trochę ale w kwestie szczegółowe nie będę się zagłębiał bo się na tym nie znam.
Pati - 29-06-2009, 06:29

BadBoy napisał/a:
bo mam gaz a na gazie i mojej jezdzie roche bierze oleju,


Moja oleju nie bierze a też jest zgazowana .

BadBoy - 29-06-2009, 10:05

Nie wiem jak ty jezdzisz bo ja zawsze sportowo i jaką masz instalację pełną sekwencję? Rozmawiałem z mechanikami na serwisie i im też w autach z gazem bierze więcej oleju, nie jest to nic dziwnego. Pozatym ja zawsze chce mieć max stąd dolewem co 3/4 miechy :wink: A mojej instalacji gazowej nie zamieniłbym na żadną inną :mrgreen:
Pati - 29-06-2009, 10:27

Nogę mam raczej ciężką :smile: ,instalacja to zwykły mikser .W pumce też mam zawsze max na bagnecie i jeszcze dolewać nigdy nie musiałam :wink: :smile:
Anonymous - 29-07-2009, 19:57
Temat postu: olej żre jak cholera
mam podobny problem jak SKUS!Nie wiem o co chodzi z tym olejem ale jadąc nad morze czyli w jedną strone to jest jakieś 600km ode mnie z Ząbkowic spaliła 2l oleju!!!!nigdzie nie cieknie plam nie ma!!!może ktoś wie o co chodzi
sharky - 29-07-2009, 21:05

Zapieczone pierścienie tłokowe są powodem znikania oleju w szybkim tempie.
Speedy - 30-07-2009, 11:01

sharky, dokładnie. Innymi słowy silnik do remontu...
rafalski69 - 30-07-2009, 19:20

sharky napisał/a:
Zapieczone pierścienie tłokowe są powodem znikania oleju w szybkim tempie.


czyli tzw. kapitalka silnika szlifowanie tłoków itd. wie ktoś może ile to kosztuje?

aha to jest temat o ilości oleju :wink:

więc ja dolewam 500ml na 8-10tyś km i to mi wystarcza :mrgreen:

Anonymous - 30-07-2009, 19:53

Nie wiem czy to zasadne pytanie - ale czy szlifowanie tłoków 1.7 ma sens? Czy to - ze względu na materiał -jest możliwe?
Anonymous - 06-08-2009, 18:28

ooooooo to super :twisted:
wie może ktoś ile to kosztuje?
i czy takie zapieczone pierścienie na tłoku mogą mieć coś wspólnego z regularnym stukaniem pod maską(coś w rodzaju grania szklanek, ale też jak dizel)?
:573: masakra, ile jeszcze trzeba włożyć w to auto żeby grało jak należy???!!!czasami mam dość ale je kocham :mrgreen:

rafalski69 - 06-08-2009, 20:53

dona84, brother, został już założony osobny temat o szlifowaniu tłoków itd. :mad:
justynka5000 - 06-08-2009, 21:27

Mnie pumka nie bierze nic oleju, a przebieg ma ponad 180000:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group