Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - 1.4 16v sto pare koni
Mr.Maya - 21-09-2007, 11:40
Snaco, 1.4 to konstrukcja Mazdy a nie Forda. A mazda to japoniec
Waluś - 21-09-2007, 11:57
Snaco napisał/a: | zoharek napisał/a:
Wiem, dzięki temu mam Fiestę 1.7 VCT
to pewnie przyspieszenie lepsze jak w pumie bo fiesta troche lzejsza. gratulki |
W HollyŁodzi mógłbyś się Snaco przekonać... Na czwartkowych wyścigach...
O ile oczywiście zoharek jeszcze na nie jeździ...
Snaco - 21-09-2007, 12:21
Mr.Maya napisał/a: | Snaco, 1.4 to konstrukcja Mazdy a nie Forda. A mazda to japoniec |
zwracam honor...
Anonymous - 21-09-2007, 13:34
W zasadzie ani razu na nich nie byłem Ale chętnie bym spróbował, chociaż powiem wam, że przy tych ~100kg różnicy w masie naszych aut (i to teoretycznie, jeszcze nie ważyłem Fiesty) różnica może być na tyle minimalna, że wygrana zależy od stanu silnika/umiejętności kierowcy
Anonymous - 21-09-2007, 14:10
Na jakiej hamowni wyszło te ponad 120 KM...? Bo to dla mnie nowośc zupełna... Może na hamowni inercyjnej i przy względnie niskiej temperaturze zewnętrznej? Nigdzie nie czytalem,że 1.4 to konstrukcja Mazdy - wszedzie w necie jest napisane,ze to Zetec Forda,ale moge sie mylić w tej kwestii....
Snaco - 21-09-2007, 14:19
Opoya napisał/a: | Pamiętać też trzeba o warunkach pomiaru. które mają bardzo duży wpływ na pomiar. Wczoraj było ok. 18 stopni, wilgotno i niskie ciśnienie. |
Nie znalazlem dokladnych liczb na forum ale pamietam ze Opoya właśnie mówiła przez telefon to co ja napisałem.
ponizej link do stosownego tematu a tam wykres Pusi.
http://klubpumy.pl/viewto...hlight=hamownia
Opoya - 21-09-2007, 19:50
Tomu, na inercyjnej. Wbrew temu co sądzisz inercyjna jest bardzo dobra, trzeba tylko mieć kogoś kto potrafi ją obsłużyć. Na obciążeniową nie zdecyduje się, ze wzgędu na specyfikę pomiaru.
Moja Puma miała ponad 120KM przy wysokiej temperatrze (ok. 30 st. C), suchym powietrzu i wysokim ciśnieniu. Będę chciała ją zmierzyć jeszcze raz w innych, bardziej "normalnych" warunkach pogodowych.
Dodam, że większość hamowanych wówczas Pum miało podobne pomiary, czyli powyżej 120KM.
Mr.Maya - 21-09-2007, 21:37
Tomu napisał/a: | Na jakiej hamowni wyszło te ponad 120 KM...? Bo to dla mnie nowośc zupełna... Może na hamowni inercyjnej i przy względnie niskiej temperaturze zewnętrznej? Nigdzie nie czytalem,że 1.4 to konstrukcja Mazdy - wszedzie w necie jest napisane,ze to Zetec Forda,ale moge sie mylić w tej kwestii.... | to jest dosc stara jednostka mazdy odpowiednio modernizowana. Sam fakt ze to DOHC juz daje do myslenia ze jak na forda to zbyt skomplikowana. Jak znade opis tego silnika to zamieszcze
|
|
|