To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Hamulce tarczowe z tyłu

Mr.Maya - 05-06-2010, 05:33

A co zrobiles z przednimi wymieniales je na wieksze. Bo mija sie z celem wymiana z tylu na tarcze jesli na przedniej osi nie znajda sie wieksze tarcze. Zly rozklad sil hamowania.
Gaydek - 05-06-2010, 17:20

Dokładnie. Na szczęście łatwiej jest wymienić przednie hamulce na większe (np. z Fiesty ST) niż przerobić tył.
slawek535 - 03-02-2014, 22:45

Odświeżam temat, czy ktoś coś próbował z tarczami z tyłu ?
rapart - 04-02-2014, 08:09

Tylko teoretycznie tył nie odpowiada w dużej mierze za hamowanie, a za stabilizację podczas pracy przodu. To właśnie przód jest najważniejszy, a tył jest tylko dodatkiem. Jeśli z przodu ktoś zmieni zestaw na 300 mm i więcej, to robienie tyłu ma sens, ale przy seryjnym przodzie? Moim zdaniem bez sensu, chyba, że komuś zależy na wyglądzie... Wiem, znowu nie Puma, ale tok myślenia jest identyczny - w Colcie z tyłu mam bębny, a na przodzie tarcze 282mm z zaciskami 2-tłoczkowymi z EVO III i zestaw pracuje po prostu idealnie ;) Przód jest najważniejszy, rozmiar ma znaczenie - tutaj powinna się skupić cała uwaga.
Gaydek - 04-02-2014, 10:42

Ja - jak wiadomo - poprzestałem na wymianie przodu (mam zestaw z Fiesty ST150 + stalowy oplot + DOT 5.1). Tyłu nie ruszam, bo moim zdaniem nie trzeba. Przód hamuje. Zdaje się, że w UK też nie ma wielkiego ciśnienia na wymianę bębnów na tarcze. Ale jak komuś bardzo zależy, to niech przeciera szlaki i walczy z ABSem ;) .
slawek535 - 04-02-2014, 15:41

dzięki panowie na odpowiedz :) Gaydek, też mam taki zamiar, ale sam wiesz jak trudno jest dostać taki zestaw :) jak by ktoś coś wiedział, o fieście na szrocie, albo po prostu o samych zaciskach, i dał znać to był bym wdzięczny :)
rafalski69 - 04-02-2014, 16:15

slawek535, Były ostatnio na allegro zaciski kompletne za 250zł :roll: Chyba nawet od tego samego gościa co ja mam.
Anonymous - 04-02-2014, 16:24

slawek535, dogadaj się z facetem odnosnie ceny. Mi powiedział ze 500zł za zaciski, jarzma p/l ale postaraj sie zbić z ceny. Ja narazie z pewnych powodów musze sie wstrzymac z zakupem.
http://allegro.pl/zwrotni...3930768927.html

slawek535 - 04-02-2014, 18:00

dzięki :) :564:
ziomek202 - 16-11-2016, 17:02

a co ze swapem z forda focusa MK1 piasta i reszta gratów i fiesta ST MK6 czy sama piasta z osprzętem czy można kompletna belkę wsadzić ?? i co z korektorem siły hamownia ? czy trzeba wymienić cale serwo pompy hamulcowej ?? nikt nic nie pisze konkretnie tylko tyle co znajda info w google :/
Venom_4x4 - 16-11-2016, 21:44

w wakacje podam ci konkrety :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group