Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - sprężyny obniżające
Szczepan - 19-12-2009, 19:16
Weitec - pisze o nich bo je mam - obniżająca jakieś 30mm, stosunkowo dość miękka. Dobra cena.
karolina - 26-12-2009, 11:29
a mozesz mi wyslac linka do takich sprezyn?
Gaydek - 26-12-2009, 13:19
15 sekund + google
http://www.weitec.pl/pokaz_produkt.php?idprod=132
Paola - 10-08-2010, 10:10
Ja jutro zdejmuję swoje sprężyny weitec i zamieniam na seryjne więc będą do oddania za pół darmo.
Anonymous - 13-08-2010, 10:27
Paola, Ty tez juz wyrastasz z tego?
Paola - 14-08-2010, 14:51
Hadzi, robię teraz samochód tzn. sprzęgło, hamulce z tyłu, wahacze, końcówki drążków, poduszki amortyzatorów, manżety przegubu, a w związku z tym, że pękła mi sprężyna z tyłu i muszę wymienić, to wymieniam wszystkie na seryjne, bo mam już dość tego zawieszenia. Koła też chyba zamienię na normalne.
mateusz2207 - 04-05-2013, 12:35
Witam ostatnimi dniami założyłem sprezyny obniżające firmy Apex -35 mm narazie na seryjne amorki...i wrażenia z jazdy o dziwo jak najbardziej zadowalające, tylko jest jeden mały problem ponieważ tył poszedł elegancko w dół nawet powiedział bym że więcej niż te 35mm a przód stoi jak stał i wygląda to troche komicznie, więc moje pytanie jest takie czy po założeniu skróconych amorków sytuacja się poprawi??
Tast - 04-05-2013, 15:04
Daj im trochę czasu, niech się ułożą.
Anonymous - 04-05-2013, 21:17
ja jako "domorosly tuner" mialem zalozone tez chyba -40mm bez wymiany amorkow, po czasie ulozyly sie same.
Jesli dobrze kojarze Tast jest w podobnej sytuacji.
Anonymous - 04-05-2013, 23:04
Seryjne amory, przy sportowych (obniżających) sprężynach padną . Jest to tylko kwestia czasu, uzależniona od ilości przejechanych km, i stylu jazdy.
Pisząc padną, mam na myśli fakt, że amortyzator padnie szybciej, niż przy używaniu razem z seryjnymi sprężynami.
Dlatego lepiej od razu kupić "zestaw sportowy - kompletny" (w zależności od możliwości finansowych: gwint albo sportowe amortyzatory + sprężyny).
Tyle jeśli chodzi o prawidłowe podejście do tematu.
ps
Michał, w ilu jeszcze postach napiszesz, ze jesteś "domorosłym tunerem"
Za bardzo moje posty odbierasz personalnie (nie Ty jeden zresztą)
Anonymous - 05-05-2013, 09:28
nie biore tego do siebie (chyba znasz mnie na tyle, ze wiesz ze mam w duzo spraw?wywalone, ale lubie pozaczepiac ), ale mysle , ze kilka osob moglo sie poczuc urazonych.
Jarek , fajnie ze ty pompujesz taka mega kase w auto, ale ja wole wydac to na cos innego niz pompowac w tak stare auto. Inni moze robia to po tzw. kosztach, bo nie stac kazdego wydac 2 lub 3 tys na gwint.
aa wracajac do tematu, puma na takim zestawieniu jezdzila 2lata i bylo ok.
mateusz2207 - 05-05-2013, 15:46
no mam nadzieję ze ten przód jeszcze usiadzie jak narazie zrobiłem na tych sprezynach 100 km i różnicy nie widać
[ Dodano: 05-05-2013, 17:23 ]
a czy któryś z klubowoczow miał też taki ewenement??
iLovePepsi - 27-05-2013, 21:02
Witam, mam pytanie, ponieważ kupiłem już obniżoną pumę tak, że tył i przód były równo (mniej więcej 4,5 cm od błotnika do opony) ale przód był strasznie twardy. Ostatnio wjechałem w jakby to nazwać "wycięty w poprzek całej ulicy kwadrat asfaltu w ramach naprawy?" (który tak sobie jest od 2 miesięcy i nikt z tym nic nie robi) i poszła sprężyna z przodu
I teraz pytanie, jakie sprężyny kupić na przód, żeby było te 4,5 czy 5 cm przerwy i żeby nie było "twardo". Niestety nie da się odczytać jakie mam sprężyny z tył, żeby kupić tej samej firmy na przód oraz o ile obniżają samochód
Pietia - 27-05-2013, 21:12
iLovePepsi, wykręc sprężtne dobrą zmierz i kup taką sama patrz też na kolory bo one też oznaczają twardość sprężyn ale wątpie że kupisz jedną sprężyne
iLovePepsi - 27-05-2013, 21:35
Z przodu są czerwone, a z tył już nie mają koloru
znaczy mają rudy
wolę nie wykręcać bo jeszcze coś popsuję a do mechanika mam 40 km (bo ci w moim mieście są beznadziejni)
|
|
|