Zakup kontrolowany - Puma - pierwsze auto w życiu ?
ZeRT - 26-06-2013, 08:12
Nie słuchaj gadania, o tym, że instalacja gazowa zwiększa awaryjność auta. Sama z siebie nie jest przyczyną problemów, złe rzeczy mogą się zacząć dziać, w przypadku złego zamontowania instalacji lub braku odpowiedniego serwisowania, ale w takich okolicznościach będzie sypało się wszystko i nawet hilux nie da rady.
WieSiu jednak ma sporo racji w tym, że blacha nie jest najważniejsza ważna jest mechanika. Kolejna sprawa to stan podwozia i elementów konstrukcyjnych, jeśli te kawałki są zeżarte przez rdzę to kaplica. Warto jest auto przytargać do warsztatu wsadzić na podnośnik, zajrzeć co się dzieje pod maską, jak wyglądają pół osie czy nic nie charczy przy mocnym skręcie kierownicy i prześmigać auto na różnych biegach.
Mimo to nigdy nie masz pewności co się stanie po zakupie. Kupowanie używanego autka w tym wieku to zawsze bardzo ryzykowna zabawa .
Nr. 9 wydaje się warta obejrzenia chociaż 97... Wymiana rozrządu mogła być spowodowana tym, że auto przestało jeździć i przed sprzedaniem trzeba było to zrobić . Warto zobaczyć jak długo auto było u kierowniczki i jak często robiła remonty naprawy i co się działo. Kolejna sprawa to niemieckie korzenie. Pamiętaj, że auto ma 16 lat przy przebiegu 199k km wychodzi, że autko dziennie robiło 35km przez ten czas. Niemcy mało nie jeżdżą więc jeśli wziąć pod uwagę, że przy regularnej jeździe do pracy, przez 13 miesięcy średnia dzienna wychodzi mi 65 km to łatwo uwierzyć, że pumcie śmiało może mieć 299k km przebiegu (średnia dzienna 52km dziennie)... Niemal każde auto z Niemiec sprowadzane przez handlarza jest kręcone.
Mając na uwadze powyższe, auto może być po prostu wyeksploatowane mechanicznie i wymagać rychłego generalnego remontu.
Nr. 10 Ciekawsza o tyle, że o dwa lata młodsza.
Owca - 28-06-2013, 16:52
To jeszcze raz ja ... pojawiło się światełko w tunelu, jak uważacie, czy mimo ciemnego koloru jasno świeci ?
Nr. 11
http://tablica.pl/oferta/...html#83e5916a0a
Nr. 12
http://tablica.pl/oferta/...html#83e5916a0a
[ Dodano: 04-07-2013, 18:35 ]
Nie łatwo znaleźć dobry egzemplarz 1.7, ale natknąłem się na takie cacko, i to z mojego rodzinnego miasta :
Nr. 13
http://tablica.pl/oferta/...html#83e5916a0a
... jednak ma to silnik 1.6, czy ktoś ma doświadczenia z jazdy i jest w stanie mi powiedzieć kilka słów o różnicy w jeździe 1.6 a 1.7 ?
Kowal - 01-10-2013, 21:33
11 i 12 To 1,7 125km 13 nie wchodzi
No chyba, że szukasz 1,7 157km to kolosalna musi być różnica
Ładnie wyglądają obie. (Na zdjęciach)
Dzwoń dowiedz się jakie mają papiery z wymiany: olej silnikowy+olej przekładniowy = 350 zł, rozrządu = do 1500 zł (rozrząd,wariator w tym robocizna 250zł) Zawieszenie itp.
niech doślą zdjęcia np. komory silnika papierów, będziesz miał pole do targowania lub nie i wiedział czy warto tam podjechać
jak będą wszystko mieli to trzeba się przejechać (No chyba ,że ktoś z forum jest blisko ma czas )
(podane ceny dotyczą "najlepszych komponentów" moim zdaniem Ford 70 w 90 BO, Motorcraft, Mobil 1 0w40 )
Dodam od siebie bez urazy F..K LPG
|
|
|