To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Nadwozie, podwozie i wnętrze - Alu Ringi do zegarów

Kurzki - 19-04-2005, 14:13

Boogie napisał/a:
Kurzki masz pierwszą Pumke Ghia


A dlaczego Ghia , nie kumam ?

Ma ktos zdjecia tych okraglych zegarow ?

Gaydek - 19-04-2005, 16:48

Kurzki napisał/a:
A dlaczego Ghia , nie kumam ?

Bo te ringi to taki exclusive 8) .

Passenger - 19-04-2005, 23:55

Dostałem odpowiedź z firmy Dido Tuning:
"witam, tak mamy zegary, co prawda z escorta z tego roku, jezeli poprzedni
licznik był taki sam to pewnie te też, ramki są 3: środkowa wieksza i 2
mniejsze."
Czyli prawdopobnie do Pumek od 1999 r. mogą pasować ringi z Escorta... muszę wymierzyć liczniki i wyślę prośbę, żeby porównali wymiary.

Kurzki - 29-04-2005, 08:47

no jakby udalo sie dopasowac - a mysle , ze sie uda
to bedzie wygladalo jeszcze lepiej niz w przypadku starszych wersji zegarow
ale cena ciut wzrosnie

Speedy - 01-08-2005, 11:40

Kurzki: zapodaj opisik jak rozmontować te zegary bez zdejmowania kierownicy..:P Bo ja nie mam jakoś pomysłu:P A bez pomysłu to sie zwykle jakimś zonkiem kończy:P
Kurzki - 01-08-2005, 13:44

a wiec tak :
- demotujesz srebna ramke ktora otacza zegary - czyli ta w ktorej sa przyciski i nawiew
dwie sruby przy liczniku u gory i jedna ukryta w prawym rogu pod zaslepka
- licznik przykrecony jest na cztery sruby - wykrecasz
- otwierasz maske , pod maska szukasz dosyc grubej sztywnej linki ktora biegnie od licznika do skrzyni - odkrecasz ja - pozwoli to Ci wysunac licznik na tyle aby wlozyc do srodka reke
- po wlozeniu reki wychaczasz dwie kostki podlaczeniowe , pomiedzy nimi jest doprowadzona w/w linka , ktora tez musisz wychaczyc - wszystko jest na zaczepy , wiec uwazaj aby nie polamac
- jezeli terasz juz masz wszystko rozlaczone to troche wyobrazni przestrzennej i modul wyciagasz do siebie max do kierownicy , a pozniej przesuwasz go swoja prawa strone az przejdzie pod odpowiednim katem
- ja mam kierownice obszyta skora , wiec ci , ktorzy maja zwykla kierownice powinni miec jeszcze latwiej z zapasem miejsca do wyjecia licznika
w razie pytan - pytaja , a jak co to przyjezdzaj :-)
Powodzenia

Anonymous - 11-09-2005, 13:40

cos nie tak jest z tymi ringami ja juz 3 razy zamawialem i nic mi nie przyszlo nawet na gg pisalem ale gosc mnie zlał nawet mi nie odp,nie wiem o co tu chodzi????
Pusia - 11-09-2005, 21:43

Ja półtora miesiąca temu zamówiłam (i od razu zapłaciłam) nie ringi lecz stożek, taki jak ma Pass, i nic... Czekam, dzwonię ... i nic...
Kurzki - 11-09-2005, 22:39

kurde , zaczynam zalowac ze ich wam polecilem , ale u mnie bylo bez jakichkolwiek problemow
moze to okres letnio-wakacyjny maja taki dziwny ?

Gaydek - 27-12-2005, 19:56

Pojawiły się ringi do zegarów do Pumek od '99. Looknijcie na fotki (-> link poniżej). Pytanie tylko czy tym razem odpowiadają na maile (ja zamówiłem ringi 21.08.2005 i wybrałem opcję "wpłata na konto"; teraz muszę spróbować "za pobraniem" :wink: ).

http://dido.win.pl/sklep/...&products_id=67


Kurzki - 27-12-2005, 20:13

ladne , ladne
Passenger - 30-01-2006, 21:51

Dostałem alu ringi na imieninki :D Model 99 i >99 (okrągłe) Czas pomajsterkować. Mam nadzieję, że sobie poradzę.
Passenger - 03-02-2006, 19:35

Zabrałem się za montaż ringów. Doszedłem do momentu odłączenia kabli za licznikiem. W Pumie '99 nie ma tam 2 kostek podłączeniowych i linki (wspomnianej przez Kurzkiego), jest jedna szeroka kostka podłączeniowa. Dzięki temu, że nie ma linki nie trzeba niczego odkręcać pod maską. Problem w tym, że za nic nie mogę tej kostki wypiąć...
Tu pojawia się pytanie: Czy ktoś z Was wyciągał w jakimś celu licznik z Pumy >'99 i wie jak to cholerstwo wypiąć :?: Z góry dzięki za pomoc.

Kurzki - 03-02-2006, 19:59

czyli wy juz macie elektroniczny predkosciomierz i obrotomierz , stare modele maja na przez linke
Pass na pewno gdzies musi byc jakis ukryty zaczep
uwazaj , zeby nie pekl

Passenger - 04-02-2006, 14:21

Wypiąłem wtyczkę... zmyślna zapadka tam była.
Kurzki, nie wiem jak Ty wyciągnąłeś ten licznik ;) Ja chyba skorzystam z tej stronki: http://www.lueneburg.net/...blauertacho.htm ,odkręcę plastiki kolumny kierownicy i zdejmę przełączniki od wycieraczek i świateł... Przełącznik od wycieraczek blokuje wyjęcie licznika a nie chciałbym go złamać... Może w Pumach '98 liczniki analogowe są węższe i przechodzą...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group