To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Luzy itp

ksolk - 07-04-2005, 12:36

Dziękuje wszystkim za wypowiedzi.Troche się uspokoiłem!
Pusia - 07-04-2005, 12:40

Jejku ! A ja się przestraszyłam, a nie uspokoiłam !!!
Bardzo Cię proszę, Opoyu, o namiary.

W sumie przy hamowaniu nic sie nie dzieje, gładko i dobrze hamuje.
Ale muszę to sprawdzić !

Passenger - 07-04-2005, 13:04

Jeśli trzęsie przy szybkiej jeździe a nie przy hamowaniu to raczej nie masz najlepiej wyważonych kół... Ja tak miałem po zimie... zakładałem oponki na nowe fele i w jednym załadzie powiedzieli, że nie da się wyważyć... że powinienem kupić u nich od razu nowe opony... myśleli że złapali frajera... pojechałem do innego zakładu, gdzie wyważyli bez problemów :) Dlatego lepiej korzystać ze sprawdzonych stacji...
Opoya - 07-04-2005, 13:09

Pass ma rację - zawsze lepiej mieć zaufanych ludzi, szczególnie gdy chodzi o kasę.

Możesz sprawdzić wyważenie i ewentulanie doważyć koła na samochodzie w firmie, którą już na forum podawałam. Tu jest link do mojego postu z namiarami.

ksolk - 07-04-2005, 13:12

Skoro przy hamowaniu nic się nie dzieje to nie tarcze tylko tak jak moi przemówcy powiedzieli wyważenie kół.Ja swoje w ciągu 2 godzin wyważałem w 3 warsztatach!W pierwszych dwóch oczywiscie powiedzieli ze już nic lepiej nie da się zrobić,pojechałem do trzeciego i było git.Oczywiście po tym trzecim odwiedziłem dwa wcześniejsze i powiedziałem im od serca!
Pusia - 07-04-2005, 14:41

Dzięki wszystkim.
Pędzę się zapisać na wizytę. ;-)

foo - 07-04-2005, 16:37

ja miałem takie objawy (trzęsienie kierownicą, zwłaszcza przy szybkiej jeździe) przy skrzywionej feli
Anonymous - 11-04-2005, 10:50

.....albo zużyte przeguby wew. Zaczyna tłuc kierownicą przy nagłym przyspieszaniu oraz przy ok. 120 km/h...przerabiałem to...oczywiście wcześniej za "radą " różnych mechaniorów pół zawiechy wymieniłem. Rzecz jest o tyle ciekawa, iż po wizycie w warsztacie i podniesieniu auta wszystko wracało do normy aby po przejechaniu jakichś 30-40 km tłuc kierownicą dalej. Jak już będą Ci doważać fele to poproś o sprawdzenie przegubów wewnętrznych /nie tych przy kole - te cykają gdy padną :) /
Robert.

Adam - 11-04-2005, 14:10

jeśli trzęsie wam autkiem przy przyspieszaniu (od 90 do 140) to przegób wewnętrzny jest beeeee. Miałem to i za tą drobnostke zapłaciłem 1300zl :(
piXi - 15-04-2005, 18:58

adam a gdzie robiles te przeguby wew ?
czy to sa te same co od fiesty ?? (ktory rocznik fiesty szukac?)
widze ze mnie tez czeka taka wymiana... tylko jak to po francusku powiedziec.. co za masakra !!!!

Adam - 17-04-2005, 19:35

przegob zamowilem w sklepie z czesciami do forda....Nie wiem czy od fiesty pasuje,przy zamiawianiu podawalem rok i pojemnosc pumki.
Pusia - 28-04-2005, 21:52

Pojechałam do innego, znajomego gościa, wyważył co potrzeba, okazało się, że miałam w tylnych kołach ponad 4 atmosfery (zamiast 1,9) (sama pompowałam ! :oops: ) , zapłaciłam 40 zł. i wszystko gra ! :mrgreen:
Tylko na koleinach dalej ściąga... Ale to chyba normalne...

Boogie - 28-04-2005, 21:58

No na koleinach zawsze ściąga, dlatego są niebezpieczne :)
INCIO - 28-04-2005, 21:59

Pusia napisał/a:
Tylko na koleinach dalej ściąga... Ale to chyba normalne...

Jeżeli ściąga Cię do kolein - to normalne, bo Pumka ma to do siebie, że jak żadne inne autko "sama się prowadzi" (kwestia szerokości oponek i rozstawu kół). Ale jeżeli jedziesz i wyciąga Cię z kolein, to zacząłbym się martwić - zbieżność itp...

Pusia - 28-04-2005, 22:07

Boogie napisał/a:
No na koleinach zawsze ściąga, dlatego są niebezpieczne :)


Co jest niebiezpieczne? Pumki? :lol:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group