Zakup kontrolowany - Przyspieszenie Pumki
Maciek - 15-11-2009, 15:09
skoro mówisz że tak jest to pewnie nie mam, ale nie zaszkodziło spytać
adrian - 17-11-2009, 00:46
dr.Killer możesz dokładniej napisać co to jest to TSC, bo nigdzie nie mogę się doszukać...
Boogie - 17-11-2009, 01:05
nie możesz znaleźć bo to TCS
http://pl.wikipedia.org/w...ontroli_trakcji
Maciek - 17-11-2009, 18:37
Misiek89 napisał/a: | A napewno masz TCS, że chcesz bezpieczniki wyciągać? z tego co wiem to tylko 1.7 miały TCS. |
A właśnie mam czyli w 1.4 się tez zdarzały czasem jak włącza mi się żółta kontrolka z obrazkiem opony z takim shizem, jak jade po śliskim. Dziś wymieniałem termostat i spytałem gościa co to jest to co mi się świeci czy to nie TCS, powiedział ze to jest ESR czyli kontrola trakcji - czyli w oznaczeniu forda TCS. Więc wyciągam bezpieczniki i zobaczę jak będzie
Słoodzik - 17-11-2009, 20:41
Maciek napisał/a: | czasem jak włącza mi się żółta kontrolka z obrazkiem opony z takim shizem, jak jade po śliskim. |
Czyli masz tak samo jak u mnie ze świecącą kontrolką podczas uślizgu koła. A większość osób twierdzi, że w Pumie kontolka od tcs nie sygnalizuje aktywacji systemu.
Więc zapala się jak najbardziej
Anonymous - 18-11-2009, 18:05
Za to ze stale świecącej się kontrolki TCS nie ma się co cieszyć
Misiek89 - 18-11-2009, 20:46
Zależy czy to planowe czy nie. Jak wyciągniesz bezpieczniki od ABS pod maską to wyłączy się również TCS a obie kontrolki będą świecic. I niektórym właśnie o to chodzi by się świeciły
Ciekawi mnie czy ktoś kombinował z obejściem ogranicznika momentu obrotowego na 1 biegu? Czasem jest odczuwalne, że na 1 biegu pumka specjalnie jest dławiona by za szybko nie zużyć nowych oponek Podobno da się wyłączyć - kiedyś znalazłem na forum fiesty...
Boogie - 18-11-2009, 21:01
To dławienie to działanie TCS, w Pumce system ten wykorzystuje hamulce a nie silnik.
Misiek89 - 18-11-2009, 21:56
Ale nie chodzi mi właśnie o TCS - który przyhamowuje koła, a o ogranicznik momentu obrotowego na 1 biegu - w zależności od produkcji był ustawiany na różnych prędkościach obrotowych - i znajduje się w skrzyni biegow.
"W trakcie montażu Pumy zmieniano także zakres obrotów od jakich włącza się ogranicznik momentu obrotowego na biegu pierwszym i wstecznym. Na początku było to 1500 RPM (przed sierpniem 1998), później 2500 RPM, od marca 2000 wartość ta wynosiła 2800 RPM."
dizaier - 01-02-2014, 14:16
Odswieze temat , da sie wylaczyc ogranicznik itp w razie co to prv. Pomoge:)
Moge stanac na kreske:) w razie co:)
tusia8510 - 01-02-2014, 14:37
BTW co Ty masz za silnik? Bo nie uzupełniłes profilu i tak z ciekawosci pytam
|
|
|