To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Silnik do remontu - brak ciśnienia na jednym z cylindrów

Anonymous - 13-03-2008, 12:19

Witam i mam dokładnie ten sam problem, ciśnienie na cylindrach po próbie wynosi:
I - 11, II - 4,5 :( , III - 11, IV - 11. Przebieg autka 166 tyś. znajomy mechanik również zaleca wymianę jednostki napędowej na nową, remont będzie kosztowny i to bardzo więc, chyba się skuszę na wymianę silnika. Tylko teraz zastanawiam się czy wmontować silnik 1,7 czy może polecacie coś mocniejszego. Max do 2,0. Pozdrawiam. i Dziękuję za pomoc.

markko - 13-03-2008, 12:22

rozważałęm tą myśl z wsadzeniem tak silnika 1.8 RQB z esorta potem uturbienia go itd, tylko jest problem z wagą silnika prawdopodobnie, a nie trzyma cisnienia dlaczego? może wystarczy wymienić pierścionki i uszczelniacze?
Dietih - 13-03-2008, 12:31

kubeek napisał/a:
rzebieg autka 166 tyś. znajomy mechanik również zaleca wymianę jednostki napędowej na nową, remont będzie kosztowny i to bardzo więc chyba się skuszę.

skoro silnik i tak chcesz wymienić to może spróbuj zalać mu ceramizer, nic nie tracisz (no oprócz ceny ceramizera :lol: )

Przydałby sie ochotnik który sprobowałby to na Pumie :mrgreen:
http://www.ceramizer.pl/c...0czterosuwowych

Pozdro :twisted:

Anonymous - 13-03-2008, 12:47

Przyczynę nie trzymania ciśnienia będę znał w tym tygodniu. Z wstępnych oględzin pierścienie i uszczelniacze są w porządku.
Opoya - 13-03-2008, 14:04

Jeśli inny silnik, to 2.0 HE, ten co w Fieście ST (tam ma 150 KM).
Ale może spróbuj powalczyć z 1.7...

Anonymous - 13-03-2008, 14:55

Opoya będę starał sie powalczyć z tym co mam. Jeśli uda się go uratować to było by super... ale jeśli koszta przekroczą moje możliwości to będę zmuszony zakupić nowy... :(

[ Dodano: 17-03-2008, 11:08 ]
To znowu ja i niestety mechanicy nadal grzebią przy mojej pumie i nic nie mogą wygrzebać...
Opoya mam pytanie czy przy wymianie silnika na ten 2,0 HE z Fiesty ST podchodzi bez problemu i czy nie było by kłopotem włożenie tam silnika z forda mondeo o poj. 1,8 - autko chyba straci na mocy prawda - gdyż mam możliwość nabycia takiego silnika od pewnej osoby

[ Dodano: 14-11-2008, 18:23 ]
niestety nie udało się go uratować... skończyło się na wymianie silnika na seryjny 1,7 z małym przebiegiem... 2500 (silnik bez osprzętu) + 500 (wymiana) + 1000 (dodatkowe koszty)...

TomSon - 17-11-2012, 11:04

Witam, po długiej przerwie... Mam pytanko odnoścnie remontu więc postanowiłem odświeżyć temat. Moja puma jakiś czas temu miała równe ciśnienie 9 na wszystkich cylindrach... Niestety poprzedni właściciel nie oszczędzał autka... Puma jeździ na oleju mineralnym i bierze olej co prawda nie ma tragedii ale przydałoby się coś z tym zrobić. I tu pojawia się kilka pytań czy zostawienie auta u zwykłego mechanika i założenie nowych pierścieni z "jakiegoś" sklepu załatwia sprawę? Czy da się po remoncie zrobić "płukankę" i zalać silnik pełnym syntetykiem?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group