Hyde park - Co zrobiłeś/-aś dziś dla swojej Pumy?
Dukes - 12-06-2016, 14:07
Tak, transit ma ASR, a wyłącznik wg schematu podaje po prostu masę (stan niski) na jedną nogę w module ABS i moduł wyłącza funkcję ASR, pozostawiając przy tym sprawny ABS.
zygiboos - 12-06-2016, 14:08
Ustawień zegara nie tracę, zegar dalej działa, ustawień radia też nie, wyłącza się tylko ABS, TCS i radio przestaje grać. Cieszę się, że to nie wina tego że ktoś grzebał
Uważam że ABS jest bardzo potrzebny, też nigdy go nie wyłączam - jednak kiedyś nie mogłem ruszyć w śniegu na lodzie i dopóki nie wyjąłem bezpiecznika ABS nic nie pomagało - stąd ten przycisk i ciężko mi pojąć czemu nie zrobili go fabrycznie jak w praktycznie każdym aucie .
leman - 12-06-2016, 14:52
zygiboos, napisałem może nie jednoznacznie "ustawienia". Miało być: nie zmienisz przyciskami ani godziny ani minut na zegarku, nie ustawisz właściwej godziny. Samo zasilanie i podtrzymanie zegarka jest na bezp.F2 ustawianie pod bezp.F19. Z radiem podobnie. Spójrz jeszcze raz --->na to co już dałem wyżej (pomijając moje bazgroły!)
Kania - 13-06-2016, 17:23
Nie wiem po co mam malować plastidipem jak mam folie w pracy i muszę nauczyć się oklejać samochody bo to mała część mojej pracy.
Tak więc tutaj wybór dla mnie jest oczywisty.
Szukam innej folii biała-biała nie pasuje do Amparo Blue, muszę skumać perłę.
Dukes - 13-06-2016, 18:43
Wymieniłem siłowniki klapy bagażnika, efekt super ale był straszny problem z dostępnością prawego siłownika do Pumy z trzecim światłem stop, po kilku telefonach znaleźli wreszcie
https://www.youtube.com/watch?v=R__FXblvR5E
sharky - 14-06-2016, 12:35
Dukes, czy na na całej długości cylindrów Twoich siłowników (ta grubsza, czarna cześć siłownika) jest wypukłość? Jeżeli jej nie ma i cylinder jest gładki to powinieneś zamontować siłowniki odwrotnie.
kapuju - 14-06-2016, 18:54
dałeś dedykowane tylko że nówki tak?
temek15 - 14-06-2016, 19:07
Wczoraj poświęciłem 30 minut na wypolerowanie lamp Koszt - 5 zł
PRZED: http://tnij.org/byeyzqm
PO: http://tnij.org/uk483h1
Dukes - 14-06-2016, 22:03
sharky, nie pamiętam ale cylindry są raczej gładkie. To jakieś sprawdzone info? Poprzednie siłowniki były jeszcze oryginalne, wątpię aby ktoś je odwracał więc nowe zamontowałem dokładnie tak jak te stare.
kapuju, dokładnie tak
zygiboos - 15-06-2016, 08:36
temek15, brawo, zamierzam zrobić to samo z lampami - piękny efekt.
Pamiętaj żeby teraz jak najszybciej nałożyć lakier bezbarwny clear coat z powłoką ochronną UV żeby zapobiec dalszemu utlenianiu się plastiku - będziesz miał efekt na lata .
temek15 - 15-06-2016, 10:57
Coś słyszałem o tym lakierze właśnie Muszę popatrzeć na to
Polerowałem tą pastą:
http://tnij.org/drewiny
sharky - 15-06-2016, 13:10
Dukes, zerknij do tego tematu, tam opisałem wszystko: http://klubpumy.pl/viewto...er=asc&start=90 Info miałem od gościa z firmy Fa Krosno. U mnie sposób montażu robił dużą różnicę w otwieraniu klapy. Zawsze możesz przełożyć siłowniki na chwilę i zobaczyć czy jest jakaś różnica.
Podaję jeszcze raz linka do strony Fa Krosno z typami siłowników i opisem, bo tamten w poście już nie działa, a nie moge go edytować: http://www.fakrosno.pl/pl...yny_gazowe/typy
temek15 - 15-06-2016, 16:12
Co do siłowników, to niedawno wymieniałem i jestem bardzo zadowolony.
Link: http://tnij.org/yht5j14
screen - 17-06-2016, 13:07
Wymieniony olej Valvoline max life 5 w 40, kupione i założone opony ( na razie tylko dwie na przód) Continental sportcontact 2. Jutro będzie okazja do sprawdzenia jak się zachowują
leman - 19-06-2016, 10:49
Wczoraj, po ~40k wymieniłem tarcze i klocki. Wg mnie, (podparte dopuszczalnymi wymiarami i hamownią) jeszcze trochę mogły jeździć, ale w tym nie warto zwlekać.
Jak zwykle, musiałem coś "uwalić" I to, że zmasakrowałęm jedną z śrub jarzma podczas odkręcania jeszcze rozumie. Ale zdziwiło mnie, że podczas dokręcania kluczem (sic!) dynamometrycznym, --->urwałem prowadnicę zacisku Przestałem bezkrytycznie wierzyć TIS'owi.
|
|
|