Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - amortyzatory
Anonymous - 23-02-2009, 16:42
ale w necie sa chyba tansze. na allegro bodajże
Słoodzik - 23-02-2009, 16:43
Ale na allegro jest jedna para za 360zł. Paola, skąd masz takie tanie?
Anonymous - 23-02-2009, 16:44
no poprawiłaś sie bo za tanio by bylo...
Paola - 23-02-2009, 16:45
Nie wiem, Marcin mi znalazł... Jak się dowiem to napisze...
ThA-ReK - 23-02-2009, 19:25
Kupiłem GT Cupline na przód (komplet za 360zł) i muszę powiedzieć, że jeździ się zdecydowanie lepiej niż na seryjnych. Nierówności na drodze czy dziury też mniej czuć niż na serii - pewnie przez te sprężyny Weitec'a. Poprzedni właściciel (ktoś z Lichtenstein'u ;]) założył sportowe sprężyny do seryjnych amorków
Słoodzik - 23-02-2009, 19:26
Ale chyba można założyć seryjne sprężyny do tych amorów?
Anonymous - 23-02-2009, 19:27
Jak dojdą do siebie, to troszkę się utwardzą
W sumie to nie wiem, bo mają skok krótszy od seryjnych amorków o 2,5cm
Anonymous - 23-02-2009, 22:29
Paola, GT sa tak samo twarde jak MTS (te co ja mam). Zapytaj Passa na ile mam twarda Pume - niech wyrazi swoje zdanie. Osobiście polecam jedne i druge z tym ze MTS jest tańszy.
Słoodzik - 23-02-2009, 22:30
Hadzi, ile kosztuje MTS?
Anonymous - 23-02-2009, 22:31
Słoodzik, za wszystkie 4 wiosna zeszłego roku dałem okolo 500zł po zniżkach (nie paietam jak duże były te zniżki).
Anonymous - 23-02-2009, 23:41
Hadzi napisał/a: | Osobiście polecam jedne i druge z tym ze MTS jest tańszy. |
Nawet nie wiedziałem o tym i myślałem, że MTS jest o wiele droższy
Paola - 24-02-2009, 09:17
Pusia napisał/a: | Paola napisał/a: | Jak się dowiem to napisze | dowiedziałaś się już |
Tutaj: http://www.atl-tuning.com.pl/
MTS jakoś do mnie nie przemawia...
Anonymous - 24-02-2009, 09:39
Myślę że jakby się zebrało kilku chętnych to te 600zł jest jeszcze do negocjacji, co Wy na to?
Słoodzik napisał/a: | Ale chyba można założyć seryjne sprężyny do tych amorów? |
nie wiem jak to z seryjnymi sprężynami ale w drugą stronę czyli seria amor plus sportowe sprężyny szybko wykończą amory.
Słodzik jeśli chcesz zrobić w drugą stronę to nie wiem, ale czy przypadkiem amor nie będzie za krótki do seryjnej sprężyny? jak ściniesz sprężynę to możesz ją wykończyć a chyba nie chciałbyś żeby Ci podczas jazdy pękła... ja bym nie ryzykował.
Hadzi napisał/a: | GT sa tak samo twarde jak MTS (te co ja mam) |
a te MTS to co to za wynalazek? daj jakiś link do nich
Anonymous - 24-02-2009, 10:14
O ludziska podziwiam was,ze chcecie i obnizac autka i zakladac twarde amory i krotsze spreżyny. Ja od dawna załuje,ze na przod mam amory gazowo olejowe, bo sa duzo tradsze od tych seryjnych i nie mam obizonej pumy i jezdze na seryjnych wymiarowo "kapciach". Normalnie respect
Słoodzik - 24-02-2009, 12:59
tieesto napisał/a: | nie wiem jak to z seryjnymi sprężynami ale w drugą stronę czyli seria amor plus sportowe sprężyny szybko wykończą amory.
Słodzik jeśli chcesz zrobić w drugą stronę to nie wiem, ale czy przypadkiem amor nie będzie za krótki do seryjnej sprężyny? jak ściniesz sprężynę to możesz ją wykończyć a chyba nie chciałbyś żeby Ci podczas jazdy pękła... ja bym nie ryzykował. |
No to teraz nie wiem co robić Amory mogę takie kupić, ale co ze sprężynami? Na pewno te seryjne nie będą mogły zostać Czy muszę zmienić na inne. Kurcze, nie stać mnie teraz na kupno jeszcze sprężyn
|
|
|