Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Hamownia & tuning mechaniczny
Speedy - 18-01-2006, 21:30
Dzieki za wyjasnienie...ja na ten sezon cwiartkowy planuje wlasnie wsadzic rure 2,25" az od kolektora..nic wiecej...zobaczymy co z tego wyjdzie
Passenger - 19-01-2006, 18:16
Speedy napisał/a: | ja na ten sezon cwiartkowy planuje wlasnie wsadzic rure 2,25" az od kolektora..nic wiecej...zobaczymy co z tego wyjdzie |
No, ale jakiś tłumik wstawiasz chyba... co?
Speedy - 19-01-2006, 20:35
niee...zadnego nie mam w planach narazie...
Passenger - 19-01-2006, 21:54
Speedy napisał/a: | niee...zadnego nie mam w planach narazie... |
Hmmm... z tego co wiem to wolny wydech w aucie N/A nie ma sensu...
Speedy - 20-01-2006, 01:13
zobaczymy co wykresy pokaza Mozliwe...tez slyszalem ze nie ma sensu...ale jak zobaczylem pare razy jakie przyspieszenie daje to mi kopara opadla....tak..sam wydech zmieniony i czasu na cwiartke od razu byly duuzo lepsze Zobaczymy jak wyjdzie...
Pusia - 20-01-2006, 12:59
A to będzie pasowało do pumki?
Podobno dedykowane...
I co to da po zamontowaniu?
Passenger - 20-01-2006, 15:41
Pusia napisał/a: | A to będzie pasowało do pumki?
Podobno dedykowane... |
Będzie ładnie mruczało, sam tłumik końcowy nie podniesie odczuwalnie mocy...
Pusia - 20-01-2006, 15:47
A jak wywalę katalizator to co się stanie?
Passenger - 20-01-2006, 16:14
Pusia napisał/a: | A jak wywalę katalizator to co się stanie? |
Moim zdanie z osiągami niewiele, będzie bardziej śmierdziało z wydechu i może być głośniej...
chapter322 - 22-01-2006, 10:24
Ja mam sportowy wydech ala mugen i na zewnatz bardzo delikatnie przyjemnie mruczy natomiast wewnatrz autka jest 3 razy glosniej szczegolnie przy obrotach 1,5 do 2 tys i od 4 tys w gore
Anonymous - 23-01-2006, 00:55
Passenger napisał/a: | Moim zdanie z osiągami niewiele, będzie bardziej śmierdziało z wydechu i może być głośniej... |
Nie wiem jak to z Waszymi silnikami jest dokladnie,
ale ogólnie po wywaleniu kata robi sie głosniej...
że smierdzi to nie wiem, no ale to moze miec zwiazek
z wiekszymi zanieczyszczeniami wychodzącymi z rury
A co do mocy, to tu bywa róznie...
wywalenie kata (wstawienie przelotu)+ dobry tłumik, może dać w przypadku
silnika 1,4 16v oplowskiego +4~6 PSów, potwierdzone na hamowni...
PS Dobrze jest nie wywalać kata, tylko wybebeszyc środek i
wstawić tam przelot... z zewnatrz wyglada jakby byl katalizator,
więc w razie kontroli przez policjanta, nie może sie on doczepić, ze kata nie ma...
hehe pozdro
Speedy - 29-01-2006, 20:34
Ja na sobote mam ustawiona hamownie Jak sie uda to zrobie pomiary z bezpiecznikami TCS/ABS oraz bez nich Dam znac jak bylo..jak nie zapomne..
Patriqs - 29-01-2006, 20:54
Speedy...gdzie masz tą hamownie i za ile? Może by pojechać na 2 Pumki?
Speedy - 29-01-2006, 21:15
Ja mam za darmo...W Chiptec Tuning w Gdyni....
Anonymous - 18-04-2007, 07:26
Speedy, i nic sie nie chwaliles????????? a ja chce shamowac moja pumke
|
|
|