To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Hamownia & tuning mechaniczny

Speedy - 18-01-2006, 21:30

Dzieki za wyjasnienie...ja na ten sezon cwiartkowy planuje wlasnie wsadzic rure 2,25" az od kolektora..nic wiecej...zobaczymy co z tego wyjdzie :wink:
Passenger - 19-01-2006, 18:16

Speedy napisał/a:
ja na ten sezon cwiartkowy planuje wlasnie wsadzic rure 2,25" az od kolektora..nic wiecej...zobaczymy co z tego wyjdzie


No, ale jakiś tłumik wstawiasz chyba... co?

Speedy - 19-01-2006, 20:35

niee...zadnego nie mam w planach narazie... :wink:
Passenger - 19-01-2006, 21:54

Speedy napisał/a:
niee...zadnego nie mam w planach narazie...


Hmmm... z tego co wiem to wolny wydech w aucie N/A nie ma sensu...

Speedy - 20-01-2006, 01:13

zobaczymy co wykresy pokaza :wink: Mozliwe...tez slyszalem ze nie ma sensu...ale jak zobaczylem pare razy jakie przyspieszenie daje to mi kopara opadla....tak..sam wydech zmieniony i czasu na cwiartke od razu byly duuzo lepsze 8) Zobaczymy jak wyjdzie...
Pusia - 20-01-2006, 12:59

A to będzie pasowało do pumki?



Podobno dedykowane...

:?

I co to da po zamontowaniu?

Passenger - 20-01-2006, 15:41

Pusia napisał/a:
A to będzie pasowało do pumki?

Podobno dedykowane...


Będzie ładnie mruczało, sam tłumik końcowy nie podniesie odczuwalnie mocy...

Pusia - 20-01-2006, 15:47

A jak wywalę katalizator to co się stanie?
Passenger - 20-01-2006, 16:14

Pusia napisał/a:
A jak wywalę katalizator to co się stanie?


Moim zdanie z osiągami niewiele, będzie bardziej śmierdziało z wydechu i może być głośniej...

chapter322 - 22-01-2006, 10:24

Ja mam sportowy wydech ala mugen i na zewnatz bardzo delikatnie przyjemnie mruczy natomiast wewnatrz autka jest 3 razy glosniej szczegolnie przy obrotach 1,5 do 2 tys i od 4 tys w gore :)
Anonymous - 23-01-2006, 00:55

Passenger napisał/a:
Moim zdanie z osiągami niewiele, będzie bardziej śmierdziało z wydechu i może być głośniej...


Nie wiem jak to z Waszymi silnikami jest dokladnie,
ale ogólnie po wywaleniu kata robi sie głosniej...
że smierdzi to nie wiem, no ale to moze miec zwiazek
z wiekszymi zanieczyszczeniami wychodzącymi z rury ;)

A co do mocy, to tu bywa róznie...
wywalenie kata (wstawienie przelotu)+ dobry tłumik, może dać w przypadku
silnika 1,4 16v oplowskiego +4~6 PSów, potwierdzone na hamowni...

PS Dobrze jest nie wywalać kata, tylko wybebeszyc środek i
wstawić tam przelot... z zewnatrz wyglada jakby byl katalizator,
więc w razie kontroli przez policjanta, nie może sie on doczepić, ze kata nie ma...
hehe pozdro :mrgreen:

Speedy - 29-01-2006, 20:34

Ja na sobote mam ustawiona hamownie :wink: Jak sie uda to zrobie pomiary z bezpiecznikami TCS/ABS oraz bez nich :wink: Dam znac jak bylo..jak nie zapomne.. :roll:
Patriqs - 29-01-2006, 20:54

Speedy...gdzie masz tą hamownie i za ile? Może by pojechać na 2 Pumki? :)
Speedy - 29-01-2006, 21:15

Ja mam za darmo...W Chiptec Tuning w Gdyni....
Anonymous - 18-04-2007, 07:26

Speedy, i nic sie nie chwaliles????????? a ja chce shamowac moja pumke :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group