Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Podnoszące się obroty silnika
Wozik - 30-01-2016, 12:30 Temat postu: Podnoszące się obroty silnika Witam Was
Mam problem z obrotami silnika, szukałem na forum podobnych problemów, niestety nie znalazłem. Problem polega na podnoszących się obrotach podczas jazdy na biegu jałowym.Auto tocząc się z górki powinno trzymać obroty,a u mnie im szybciej się toczy tym większe obroty, gdy staję obroty spadają do ok. 1000.Bywa że podczas jazdy i zmiany biegów obroty po wciśnięciu sprzęgła, nie zmniejszają się.Silniczek krokowy mam dobry (był sprawdzony u mechanika), przepływomierz też jest ok. Gdzie szukać problemu?? Czy pozostaje mi tylko opcja sprawdzenia na komputerze?Czekam na Wasze sugestie i z góry dziękuję za rady
wiertło - 30-01-2016, 13:17
A czy akumulator odłączyłeś
Wozik - 30-01-2016, 17:52
Tak, ako odłączyłem na całą noc, rano podłączone, kilka minut silnik pracował po czym normalna jazda i nic to nie dało.
Venom_4x4 - 30-01-2016, 19:30
A dziury w dolocie nie masz? Nie ciągnie ci lewego powietrza?
kapuju - 31-01-2016, 00:19
Może uszczelka pod zaworem bocznikowym przepuszcza?
Wozik - 31-01-2016, 09:13
Dziękuję za podpowiedzi, dziś jako że wolny dzień będzie to sprawdzane
Dukes - 31-01-2016, 17:16
Zwróć uwagę na taką gumową zaślepkę na jednym z króćców wychodzących z przepustnicy, powinien być zaślepiony gumowym wężykiem. Zdarza się, że ta guma parcieje i przepuszcza lub całkiem spada z króćca i potem silnik świruje
Darkdog89 - 03-02-2016, 11:05
Dukes napisał/a: | Zwróć uwagę na taką gumową zaślepkę na jednym z króćców wychodzących z przepustnicy, powinien być zaślepiony gumowym wężykiem. Zdarza się, że ta guma parcieje i przepuszcza lub całkiem spada z króćca i potem silnik świruje |
Masz fotkę jak ten wężyk powinien wyglądać bo mi u mnie też coś nie pasuje tam. ?
Dukes - 03-02-2016, 19:46
Zdjęcie całego kolektora:
Widać gumowy kapturek na skrajnym, prawym króćcu
Wozik - 11-03-2016, 18:08
Dukes napisał/a: | Zwróć uwagę na taką gumową zaślepkę na jednym z króćców wychodzących z przepustnicy, powinien być zaślepiony gumowym wężykiem. Zdarza się, że ta guma parcieje i przepuszcza lub całkiem spada z króćca i potem silnik świruje |
Bardzo dziękuję za podpowiedź, w moim przypadku nie było gumki . Teraz jest i wsio gra .
|
|
|