To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Podnoszące się obroty silnika

Wozik - 30-01-2016, 12:30
Temat postu: Podnoszące się obroty silnika
Witam Was
Mam problem z obrotami silnika, szukałem na forum podobnych problemów, niestety nie znalazłem. Problem polega na podnoszących się obrotach podczas jazdy na biegu jałowym.Auto tocząc się z górki powinno trzymać obroty,a u mnie im szybciej się toczy tym większe obroty, gdy staję obroty spadają do ok. 1000.Bywa że podczas jazdy i zmiany biegów obroty po wciśnięciu sprzęgła, nie zmniejszają się.Silniczek krokowy mam dobry (był sprawdzony u mechanika), przepływomierz też jest ok. Gdzie szukać problemu?? Czy pozostaje mi tylko opcja sprawdzenia na komputerze?Czekam na Wasze sugestie i z góry dziękuję za rady

wiertło - 30-01-2016, 13:17

A czy akumulator odłączyłeś
Wozik - 30-01-2016, 17:52

Tak, ako odłączyłem na całą noc, rano podłączone, kilka minut silnik pracował po czym normalna jazda i nic to nie dało.
Venom_4x4 - 30-01-2016, 19:30

A dziury w dolocie nie masz? Nie ciągnie ci lewego powietrza?
kapuju - 31-01-2016, 00:19

Może uszczelka pod zaworem bocznikowym przepuszcza?
Wozik - 31-01-2016, 09:13

Dziękuję za podpowiedzi, dziś jako że wolny dzień będzie to sprawdzane ;)
Dukes - 31-01-2016, 17:16

Zwróć uwagę na taką gumową zaślepkę na jednym z króćców wychodzących z przepustnicy, powinien być zaślepiony gumowym wężykiem. Zdarza się, że ta guma parcieje i przepuszcza lub całkiem spada z króćca i potem silnik świruje ;)
Darkdog89 - 03-02-2016, 11:05

Dukes napisał/a:
Zwróć uwagę na taką gumową zaślepkę na jednym z króćców wychodzących z przepustnicy, powinien być zaślepiony gumowym wężykiem. Zdarza się, że ta guma parcieje i przepuszcza lub całkiem spada z króćca i potem silnik świruje ;)


Masz fotkę jak ten wężyk powinien wyglądać bo mi u mnie też coś nie pasuje tam. ?

Dukes - 03-02-2016, 19:46

Zdjęcie całego kolektora:



Widać gumowy kapturek na skrajnym, prawym króćcu ;)

Wozik - 11-03-2016, 18:08

Dukes napisał/a:
Zwróć uwagę na taką gumową zaślepkę na jednym z króćców wychodzących z przepustnicy, powinien być zaślepiony gumowym wężykiem. Zdarza się, że ta guma parcieje i przepuszcza lub całkiem spada z króćca i potem silnik świruje ;)

Bardzo dziękuję za podpowiedź, w moim przypadku nie było gumki ;) . Teraz jest i wsio gra :) .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group