Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Swap z mhb na mha
wolkins - 27-05-2014, 14:17 Temat postu: Swap z mhb na mha Jakie moge napotkac problemy przy takiej zamianie, zakładając że kolektory i ecu zostały by z mhb? Czym różnią sie te silniki oprócz drugiej sondy?
adrianus - 28-05-2014, 20:12
Ja zmieniłem z mha na mhb i obylo die bezproblemowo
Komp i jedna sonda xostaly z mha jak i dolot i caly wydech
Jedna różnica byla widoczna w dolocie, ale dotyczyla tylko sposobu montowania osprzętu okolic przepustnicy
[ Dodano: 28-05-2014, 21:17 ]
A tak z ciekawosci nie dokonczyles projektu ?
wolkins - 29-05-2014, 07:31
dzieki za info, co do projektu nie było co konczyc, silnik trup, turbina trup, połowa zegarów pokazywała kwiatki a nie poprawne odczyty, wieksze wtryski 2 na 4 trup i jeszcze pare innych detali...
Musze ogarnąc nowy silnik i bede próbował odbudowac to na innej turbinie i jakims porządnym ecu.
adrianus - 29-05-2014, 11:35
wolkins to może jak już to coś większego bo 1,7 to niewdzięczny zawodnik chyba. Nie da na pewno tyle co jakaś szlifierka z hondy
wolkins - 29-05-2014, 12:55
a jakie są opcje swapa oprócz z fiesty st, może jakis 2.0 z mondeo?
adrianus - 29-05-2014, 18:24
Do fiesty weszlo chyba zoharkowi 2.0 z esaa lub mondka i chyba mniej zabawy by bylo niz z 1,7. Sam przy przekladce sie zastanawialem nad 2,0 ale sprzedalem 3cie auto a trzeba mi bylo pume na za 2dni wiec odpuscilem i wsadzilem zadbane mhb z pumy 2001 z pewnej pumy z uk. Teraz szukam taniej budy z kitem frp po strzale ale ciezko a jak juz to ceny z kosmosu. Choc to i tak slaba opcja w porownaniu do 2.0
[ Dodano: 29-05-2014, 19:25 ]
Pozatym na 2.0 masz utarte szlaki w kwestii turbo a z 1,7 chyba slabo ??
Yojimbo - 30-05-2014, 20:42
W moim mieście ziomek buduje pumę z uturbionym zeteciem 2.0 z mondka i 4x4. Niebawem powinno ruszyć z miejsca.
Anonymous - 30-05-2014, 20:43
zaproś go na forum
wolkins - 31-05-2014, 08:14
googluje cały czas na temat swapu 2.0 blacktopa do pumki, bardzo mało informacji jest albo ja nie moge znalezc, na anglojęzycznych forach piszą raz że podejdzie na skrzynie pumki ze sprzegłem i kołem od 1.8 a raz że trzeba dzwon skrzyni wymienic co wydaje mi sie bardziej realne ze względu na rozrusznik, co do mocowania silnika tez nie ma spójnych informacji.
Nie chce mi sie przecierac szlaków i chyba kupie kolejne 1.7 .
adrianus - 31-05-2014, 20:49
1,7 to też przecieranie szlakow. Szukaj moze swapu z fiesta mk4 to ta sama buda a auto popularniejsze lub na mail do usera zoharek tu kub na klubfiesta bo on mial 2,0 uturbione w takiej fiescie a moze i dalej ma.
Choc w sumie do 1.7 masz sporo gratow po speedym
wolkins - 01-06-2014, 12:48
postanowione, będzie 1.7 bez turbo, mam wałki pipera 296/288 do 1.7, jakies tam przepustnice od gsxr też się walają to zobaczymy co z tego bedzie.
Gaydek - 02-06-2014, 08:54
Te wałki są fajne, ale wymagające. Rozmawiałem na ich temat z kumplem, który wałkami handluje i centralą Pipera i konstatacja jest taka
Cytat: | I'm afraid I've had no feedback at all on this engine. I don't think I've even sold that many sets of cams either for some reason. |
Ponadto musi być standalone, trzeba uważać na tłoki i przy strojeniu "przecierać szlaki", bo w Polsce tego silnika imo nikt nie zna.
wolkins - 02-06-2014, 10:13
Zobaczymy jak to będzie, wystroje na ecumasterze, a jeżeli się nie da w co wątpie to pomyśle nad budową megasquirta lub kupnem emu, na eucmasterze też można zrobic konwersje na map sensor co będzie konieczne jeżeli zdecyduje sie na itb.
Z moich informacji wynika że tłoki nie powinny sie spotkac z zaworami ale to się sprawdzi przy składaniu, zawsze można wałki trochę "złagodzic" w Rewarze.
|
|
|