To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Przerywa przy pełnym gazie.

pawcioss - 10-02-2014, 00:43
Temat postu: Przerywa przy pełnym gazie.
Wiec problem wygląda następująco: silnik 1,4 przerywa dusi sie podczas dynamicznego przyspieszania ale tylko jak wcisne gaz do oporu i przy nizszych obrotach od 1000- 2500 potem juz jakos idzie jak zmienie bieg na wyzszy to znow jakby brakowalo mu mocy na niskich obrotach. Dodatkowo nie wiem czy to moze miec jakis związek z ta sprawa ale jak dojezdzam do śwatel przy wcisnietym hamulcu to obroty spadaja ponizej 1000 do np 500 potem wracaja na 10000 (silnik krokowy wymieniony) czekam na trafne diagnozy.
Pietia - 10-02-2014, 10:27

Sprawdzałeś podstawowe rzeczy takie jak: Kable, świece ?
Wyczyść przepływomierz, zmień filtr powietrza

Lepiej zacząć od najprostszych rzeczy niż drążyć głębiej bez sprawdzenia "głupot"

Opoya - 10-02-2014, 11:59

To ja do podstawowych rzeczy dorzucę sprawdzenie kodów błędów. :razz:
mlody3eci - 10-02-2014, 15:20

U mnie powodem takiego zachowania Pumy (1,7) była uszkodzona uszczelka pokrywy zaworów, co przełożyło się na zalanie olejem nowych świec oraz przewody wysokiego napięcia.
pawcioss - 10-02-2014, 17:01

nic nie sprawdzałem słyszalem ze jest sposób na przewody w ciemnym miejscu popryskac je zraszaczem delikatnie i zobaczyc czy iskra przeskakuje, co mówicie
Pietia - 10-02-2014, 18:45

pawcioss, spróbuj jak przeżyjesz to napisz czy przeskakuje czy nie :)
pawcioss - 10-02-2014, 19:23

jutro :P
Pietia - 10-02-2014, 19:32

pawcioss, oczywiście nie próbuj :D w kablach zapłonowych jest dość wysokie napięcie więc nie radze :) ile masz już to auto, ile zrobiłeś nim kilometrów, było coś wymieniane w układzie zapłonowym ? Filtr powietrza jaką ma kondycje ? musisz sprawdzić wszystko tylko prosze Cie nie rób tego wodą ^^ a jak już chodzą Ci takie myśli to na wyłączonym silniku spryskaj kable wodą i potem odpal oczywiście ze względów BHP ^^ ale pierwszy raz słysze o takiej metodzie sprawdzania kabli zapłonowych :) najlepiej wymienić i kable i świece nie śa to stosunkowo drogie rzeczy a i tak je trzeba wymieniać co jakiś czas i tak :)
pawcioss - 10-02-2014, 19:43

swieczki poszly w zeszlym roku bodaj motocrafta kable tez pojda :]
mlody3eci - 11-02-2014, 10:30

Pomimo, że napięcie jest wysokie to krzywdy nie zrobi. Impuls jest za krótki.
WieSiu - 11-02-2014, 12:30

No nie boli zbytnio, spokojnie można grzebać w układzie wysokiego napięcia w aucie. Metoda ze spryskaniem woda jest od lat używana i jakoś nikt od tego nie ucierpiał. A jest to dobra metoda, bo po co dobre kable zmieniać na nowe nie koniecznie dobre (bo można mieć pecha)
pawcioss - 15-02-2014, 16:10

Problem spadających obrotów wyeliminowany, powodem był NIEORYGINALNY silnik krokowy pzdr


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group