Hyde park - elektryk...
Robert vel. Jamiro - 13-02-2010, 21:17 Temat postu: elektryk... Witam
Mam mały problem niestety nie dotyczy to Pumki.Szukam jakiegoś elektryka w okolicy śląska żeby mi podpiął cała elektrykę (robię przekładkę w escorcie cabrio na RS-a)
Pozdrawiam
Pusia - 13-02-2010, 22:12
Kicikici napisał/a: | niestety nie dotyczy to Pumki | powinieneś się cieszyć
Pisałeś na forum Essa?
Napisz do Wiesiu, moze Ci pomoże
http://klubpumy.pl/profil...wprofile&u=1798
Miał zwykłego essa i RS-a też, robił sam klimę, zagadaj z nim
[ Dodano: 13-02-2010, 22:15 ]
Kicikici napisał/a: | elektryka w okolicy śląska | a... to w tym Ci nie pomogę
WieSiu - 14-02-2010, 09:12
Będę to samo za niedługo robił, i to problematyczną wersje bo rs jest 96 i ma immo,a cabrio to 91 i nie ma. Więc mogą być jaja,ale co to za problem w porownaniu z wspomniana klimatyzacja. Na pewno musisz podać więcej szczegółów,co do czego gdzie itd. Do tego program ze schematami i da radę
Robert vel. Jamiro - 14-02-2010, 09:34
o jakie szczegóły Ci chodzi ? escorta mam pełną wersję łącznie z klimatyzacją ,dawcę jadę oglądać w poniedziałek do Gliwic . Co muszę mieć do takiego swapa aha nie wiesz czy miska olejowa w RS jest na takiej samej wysokości bo moją mam 7 cm nad ziemią ;(
Pozdrawiam
WieSiu - 14-02-2010, 09:39
Potrzebuje roczniki obydwu aut i jaki silnik jest w Twoim. Co do miski to nie wiem,nie przyglądałem się bo u mnie jest wysoko.
Nie szkoda Ci stracić klimatyzację ? No chyba że będziesz brak rsa z klimatyzacja.
Może pojedż na hamownie z tym rsem i zobacz ile mu mocy zostało,bo podobno te silniki nie trzymają mocy.
Robert vel. Jamiro - 14-02-2010, 09:51
Tak na oko to ile mogło mu mocy odlecieć dam filtr stożkowy i przelotowy tłumik to przybędzie ze 5 koni a poza tym kabrio chyba jest lżejszy od puszki ;/.Jest to Rs mk6 mój jest mk7 no i mój ma immo co do klimy to ona zbędna jest to autko na weekendy tylko ,
nie orientujesz się ile taki komplet do swapa może kosztować i co dokładnie trzeba i ile za przekładkę .Prawdę mówiąc to ceny jeszcze nie znam za to .
[ Dodano: 14-02-2010, 09:55 ]
Cytat: | Pisałeś na forum Essa?
Napisz do Wiesiu, moze Ci pomoże |
Dziękuję za naprowadzenie kolegi
WieSiu - 14-02-2010, 10:33
Nie opłaca się kupować na części wszystkiego,bo na prawdę sporo jest do zmiany,mniej więcej tyle:
-silnik, skrzynia,polosie,przy okazji warto hamulce,tłumik,sanki pod zawieszenie,przewody od wspomagania,elektryka silnika z komputerem,cały osprzęt silnika,pompa paliwa z przewodami paliwowymi,lewarek zmiany biegów itd. Kosz części jest mi nieznany.lepiej całe auto. A co do czynności jakie musi zrobić mechanik,to bez znajomości spokojnie weźmie za co należy wymienić 800zł. A elektryk,to jeśli wziąłbys mk7 to miałbyś większą gwarancje że elektryk tylko wepnie i będzie działać bez przeróbek,myślę że za ta czynność to musiał by wziąć że 150zł,no chyba że będą przeróbki elektryki to razy 2-4 ta kwota.
Pusia - 14-02-2010, 13:04
Kicikici napisał/a: | Cytat:
Pisałeś na forum Essa?
Napisz do Wiesiu, moze Ci pomoże
Dziękuję za naprowadzenie kolegi |
Na zdrowie
Jedno zdanie ode mnie: ess cabrio jest sporo cięższy (o jakieś 300 kg) niż puszka
Musi przecież mieć wzmocnienia, skoro nie ma dachu.
Robert vel. Jamiro - 15-02-2010, 20:31
Z tego co się zorientowałem to masa własna prawie identyczna jest
Pusia - 15-02-2010, 22:44
Marka (Markko) RS mk7 ważył dokładnie 1110 kg, natomiast jego sąsiada, który ma także mk7 cabrio, tyle, że z silnikiem 1.4 waży 1450 kg. Co Ty na to ?
Robert vel. Jamiro - 16-02-2010, 18:15
Patrzyłem na dane techniczne Rs-a mk 6 z danymi w moim dowodzie rejestracyjnym
[ Dodano: 16-02-2010, 18:31 ]
Patrzyłem na dane techniczne Rs-a mk 6 z danymi w moim dowodzie rejestracyjnym
Na tej stronie wszystko jest opisane
http://www.infosamochody....ort_20_16v.html
i
http://www.infosamochody....16v_cabrio.html
jeszcze według tej strony oryginalny 2.0 cabrio waży 100 więcej ..
http://www.infosamochody....16v_cabrio.html
|
|
|