To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Usterka pumy- co to może być??

Wojtek10 - 20-12-2009, 01:03
Temat postu: Usterka pumy- co to może być??
Otóż mam taki problem... Od dość dawna gdy autko jest zimne (ale niema mrozów) szarpie podczas przyspieszania jest to takie szarpanie jakby go dusiło i np nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa albo coś w ten deseń jest słabsze i bardzo szarpie iii druga sprawa ostatnio nie odpalił mi w ogóle (duże mrozy -20 stopni) akumulator i alternator kręci i wszystko jest okey kontrolki się zapalają i wszystko gra. Powiem jeszcze że mam nowe świece akumulator filtr paliwa. Co może być nie tak?? Podpiąłem jeszcze komputer i nie wykryło mi błędów więc nie mam pomysłu co to może być... Bardzo proszę o kontakt liczę na was bo już naprawde nie mam pomysłu... Może zamarzło mi paliwo w przewodach?? autko stało pod pracą i dzisiaj zostało scholowane do garażu
adrian - 21-12-2009, 04:49

piszesz o nowych świecach, a co z przewodami??
Snaco - 21-12-2009, 07:34

a może dup* sonda?
Wojtek10 - 21-12-2009, 10:12

jeśli była by to sonda to raczej wykryłby to komputer a jeśli chodzi o przewody sprawdze dzisiaj u mechanika ale nie wydaje mi się żeby to było od tego
Maciek - 21-12-2009, 13:42

Wojtek10 napisał/a:
Może zamarzło mi paliwo w przewodach??

adrian napisał/a:
a co z przewodami??

Wojtek10 napisał/a:
przewody sprawdze dzisiaj


Kolega adrian miał na myśli przewody wysokiego napięcia na świecach (chyba) i też wydaje mi się że to może być przyczyna, wymień je. Żebyś nie poprosił mechanika o sprawdzenie przewodów z paliwem, bo żeby benzyna zamarzła to trzeba chyba niższych temperatur..
Sprawdź też cewkę.

Wojtek10 - 22-12-2009, 17:58
Temat postu: dalszy problem
wymieniłem cewke i przewody i super autko odpala jeździ jest ok ale zaczeły się problemy z obrotami kiedy dodam gaz a potem go puszcze na biegu jałowym obroty spadają do 0.7 i wahają się raz do 1000 a raz 700 po chwili jednak się stabilizują i wynoszą około 1000 poza tym dość głośno pracuje podobnie do traktora tak nim telepie co z tym fantem zrobić??
rafalski69 - 22-12-2009, 23:34

A u mnie natomiast jeżeli chodzi o bieg jałowy to jak sie toczę na biegu jałowym to obroty tak jakoś dziwnie trzymają sie na 1500 czy to jest normalne?
Wojtek10 - 22-12-2009, 23:38

wydaje mi się że powinny utrzymywać się na 1000 obr 1500 to troche za dużo tak mi się wydaje musisz podpiąć komputer. a w moim przypadku boje się ze sonda będzie do wymiany:(
rafalski69 - 22-12-2009, 23:54

no jak auto stoi na jałowym to ma jakoś 950 obrotów czyli jest ok
bania - 24-12-2009, 08:51

rafalski69 napisał/a:
A u mnie natomiast jeżeli chodzi o bieg jałowy to jak sie toczę na biegu jałowym to obroty tak jakoś dziwnie trzymają sie na 1500 czy to jest normalne?

mam tak samo. jak stoję to jest około 1000rpm

Maciek - 24-12-2009, 12:53

u mnie jest na jałowym ok 750 obr. Wojtek10 wcześniej miałem problem z obrotami, przeczyściłem przepływomierz i zawór wolnych obrotów i przeszło, wszystko masz tutaj:

http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=4935

powodzenia

Wojtek10 - 25-12-2009, 12:58

Moi drodzy udało sie wyleczyłem w końcu swojego kociaka obroty trzymają się w przedziale 1000-1100 więc wydaje mi się że jest okey. Przeczyścilem przepustnice, przepływomierz i świece teraz śmigam jak szalony:P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group