To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Zakup kontrolowany - PROŚBA o pomoc w wyborze

Anonymous - 06-07-2009, 13:56
Temat postu: PROŚBA o pomoc w wyborze
Na początku witam wszystkich bardzo serdecznie.

Rozpoczynając swoją przygodę z pumą chciałabym uzyskać od Was parę informacji:

czytając różne komentarze, opinie na różnych stronach natknęłam się na sporo negatywnych opinii odnośnie pum z 1998r. Narzekania dotyczyły wiecznych usterek, a w konsekwencji częstych wizyt u mechanika/w serwisie i wiążących się z tym dodatkowych kosztów.

Chciałabym zapytać się czy, potwierdzacie powyższe?

Jeżeli nie, to jak ocenicie poniższy

http://otomoto.pl/ford-pu...k-C8991030.html

A może ktoś ma jakieś namiary na sprzedawaną pumę najlepiej w trójmiescie.
(silnik 1,7, preferowana srebrna).


i jeszcze prośba o zerknięcie na tę pumkę:

http://otomoto.pl/ford-puma-C9009519.html

pozdro od sąsiadki dla posiadacza czarnej pumki w Gdańsku :-)

michalknw - 06-07-2009, 14:59

co do Pum z 1998r nie potwierdzam... ja mam taka i nie narzekam miałem tylko jedna mała usterke kosztowało mnie to 50zł i tak nic wiecej sie nie psuje :wink: no ale mam ja dosyc krotko, trzy miesiace...
Opoya - 07-07-2009, 11:49

Też nie potwierdzam, a mam Pume z 98. Za to mam ją trochę dłużej bo jeżdżę nią już sześć lat. Z usterek - wymiana zaworu nagrzewnicy, wymiana rezystora dmuchawy. Ale to zdarza się we wszystkich Pumach, niezależnie od roku produkcji.

A co do Pum z linków:
- pierwsza: nieoryginalne radio, nieoryginalna gałka zmany biegów i rączka hamulca ręcznego, inny kolor tylnego zderzaka (na dwóch fotkach, więc to nie przypadek), brak gumy pod przednim zderzakiem, jakiś dodatkowy alarm? zabezpieczenie? (diodka przy regulacji świateł), przebieg wątpliwy, choć realny.
- druga: bak oryginalnego alarmu z podwójnym ryglowaniem, brak przebiegu, brudny fotel kierowcy, pod maską brudno, ale wygląda, że w porządku.
To tyle co zauważyłam z fotek, niech inni też pooglądają i się podzielą uwagami.

Anonymous - 07-07-2009, 21:03

http://ogloszenia.wp.pl/i...ogloszenia.html

a o tym co byście powiedzieli ?
Zanim zdecyduje się przejechać tyle km, wolałabym co nieco wiedzieć.

Anonymous - 07-07-2009, 21:12

W sumie to nic nie widzę w niej negatywnego.
Może tylko klapa od bagażnika malowana była (albo zle światło tak pada).

Gaydek - 07-07-2009, 21:35

Coś jest nie tak z rocznikiem, bo zegary i deska rozdzielcza są z 1997-1998 a fotele i tapicerka z 1999. IMO to Puma z początku 1999 roku, ta pierwsza przejściówka.
Murka i Murek - 07-07-2009, 21:48

Moim zdaniem była bita w przód. Na pasie przednim żółta nalepa jest nie po tej stronie co trzeba, brak też okrągłej żółtej nalepki. No i widać nieco krzywe złożenie przedniego zderzaka :) A z tym rocznikiem to gościu chyba na głowę upadł...

Murka

Anonymous - 07-07-2009, 21:53

Teraz dopiero zobaczyłem te zegary :) (ale ślepy jestem :( )
Agnesqa - 07-07-2009, 22:57

Opoya napisał/a:
brak gumy pod przednim zderzakiem

mam pytanko, gdzie to dokładnie jest i jak ma wyglądać?? może ktoś wrzucić fotkę i strzałeczką pokazać?
Opoya napisał/a:
oryginalnego alarmu z podwójnym ryglowaniem

co to jest? gdzie ma się znajdować?

Sorki za podpięcie pod temat,ale chciałabym wiedzieć :-)

Anonymous - 07-07-2009, 23:44

Oryginalny alarm z podwójnym ryglowaniem można rozpoznać po tym, że jest taki czarny "cycek" na środku pasa z przodu pod maską. Drzwi się ryglują po uaktywnieniu i nie można ich otworzyć nawet od środka :))
Guma pod zderzakiem to jest taka czarna dokładka pod zderzakiem na dole ;)

Anonymous - 08-07-2009, 13:11

czyli ogólnie lipa..
dr.Killer - 08-07-2009, 20:51

ja tam sprzedaje czarną ale to pod Wrocławiem :572:
Anonymous - 09-07-2009, 14:52

http://otomoto.pl/ford-pu...y-C9232543.html

a o tym co powiecie?

km dużo do niego nie mam :-)

Gaydek - 09-07-2009, 15:35

Na 99% bita w przód.
Słoodzik - 09-07-2009, 15:40

Rzeczywiście szpary z przodu są dziwnie szerokie. Bita była na bank.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group