Hyde park - Puma 1.7 16v vs Opel Calibra 2.0 16v Vs BMW E46 2.0 coupe
Kolin - 30-09-2008, 13:08 Temat postu: Puma 1.7 16v vs Opel Calibra 2.0 16v Vs BMW E46 2.0 coupe Z kolegami wybieramy się na odcinek obwodnicy która jest zbudowana w długości 1.2 km
i mamy się trochę po ścigać
Jak sądzicie dam rade Pumką 1,7 ?
Z E46 coupe już z pod świateł leciałem to generalnie lałem je jak chciałem... ale wiadomo tutaj w grę wchodzi dłuższy odcinek...
Co myślicie o Calibrze... mimo, że większości z nich to paździerze to ta niby, stan mechaniczny jest bardzo dobry...
Ale ogólnie jak to widzicie Pume w takim duecie ?
Jakieś doświadczenie ktoś ma ?
Paola - 30-09-2008, 13:20
Z BMW na pierwszych biegach polecisz, ale potem już będzie problem. To samo z Cali...
Pozostają jeszcze umiejętności kierowcy I trakcję wyłącz...
Słoodzik - 30-09-2008, 13:41
Potwierdzam to co powiedziała Paola i koniecznie wyłącz ASR.
Ale życzę powodzenia i uważaj!!!
Paola - 30-09-2008, 13:49
A jak chcesz się pościgać to dawaj na Ryki w sobotę Ja się wybieram
Sloodzik, ASR to TCS
wąski - 30-09-2008, 13:50
Kolin to miałeś farta z tym e46. Generalnie ten samochód przyspiesza w ok 8 sek. do setki podobnie jak Puma ale co najważniejsze ma tylni napęd plus bardzo dobrą trakcję więc na starcie na suchej nawierzchni wystrzeli jak z procy. Ma też większy moment obrotowy. Także albo kiedyś trafiłeś na dup* a nie kierowcę albo na zajechany model któremu ubyło z 20KM. Dobre e46 coupe zamiata Pumę. Sytuacja zmienia się na zakrętach i mokrej nawierzchni. Co do Calibry to się nie wypowiadam bo nigdy nie miałem i nie jeździłem.
Paola - 30-09-2008, 13:53
wąski, tylko weź pod uwagę to, ze BMW jest cięższe sporo...
Anonymous - 30-09-2008, 13:57
Eeee.... Wyłączy TCS, pogoda jest jaka jest, lekko wilgotno, zacznie palić gumę (w tym momencie będzie mógł zapalić papierosa), po tym jak skończy dopiero ruszy a chłopaki z innych samochodów w tym czasie już będą jeść hot dogi na statoilu lub bp.
ja trakcji bym nie wyłączał.
Cali często są zajechane, wg mnie, to w ogóle cali nie ma startu. BMW, zależy od stanu auta. Ale puma ma krótką skrzynkę, więc do 140 km/h raczej nie wydaje mi sie, żeby chłopaki go wyprzedzili.
To mówiłem ja
wąski - 30-09-2008, 14:01
1450kg i 170KM. Nie pamiętam ile waży Puma. 1100kg?
Anonymous - 30-09-2008, 14:14
wąski napisał/a: | 1450kg i 170KM |
Mistake. 320 ma 150 KM. 323 ma bodajże 170 KM. Więc półtorej tony i 15o koni to chyba nie będzie 8 sekund do setki....
tomcio - 30-09-2008, 15:49
Calibra 2.0 16V nie ma startu do pumy - przetestowane. Odnośnie BMW też przetestowane, ale niechce sie wypowiadać na forum.
wąski - 30-09-2008, 17:28
Franek napisał/a: | Mistake. 320 ma 150 KM. 323 ma bodajże 170 KM |
W 320Ci jest silnik o pojemności 2171cm3 i mocy 170KM. W 323Ci jest silnik 2494cm3 o mocy też 170KM, ten sam silnik w 325Ci generuje 192KM.
Jak chcesz mogę ci przesłać skan bo mam właśnie papiery od coupe z 2001r przed sobą a sam samochód w garażu
Ale mniejsza z tym. Zobaczymy co kolega wywalczy.
Anonymous - 30-09-2008, 20:00
Zgadza się. Kolega napisał, że E46 2.0 wiec wnioskuje, że jest to typowe 320, a co za tym idzie mam moc 150 KM. Jeśli mówił by o mocniejszej wersji, to pewnie by napisał. że silmiczek jest 2,2.
markko - 30-09-2008, 21:44
tomcio napisał/a: | Calibra 2.0 16V nie ma startu do pumy - przetestowane. | które 16v 4x4 czy ecotec? normalna cali 2.0 16v ma 150 koni 8,5 do setki
Kolin - 01-10-2008, 08:24
wąski,
jest to wersja 150KM...
Jest to rocznik 2000
Franek napisał/a: | Zgadza się. Kolega napisał, że E46 2.0 wiec wnioskuje, że jest to typowe 320, a co za tym idzie mam moc 150 KM. Jeśli mówił by o mocniejszej wersji, to pewnie by napisał. że silmiczek jest 2,2. |
Tak jak piszesz 2.0 150KM
Franek napisał/a: | Eeee.... Wyłączy TCS |
Ja tam jadę na TCS... jak przegram to przecież mam tylko 125KM a jak wygram to też mam tylko 125 KM
Powiedzmy , że lecimy na odcinku 800 metrów 400 do wyhamowania na spokojnie bez szaleństw
[ Dodano: 11-10-2008, 10:28 ]
Nooo to panowie polataliśmy sobie trochę po tej obwodnicy
Generalnie startowaliśmy jeden obok drugiego
W sumie rzecz biorą z E-46 nie miałem problemy od startu już wychylałem się do przodu zmieniając biegi odchodziłem co raz dalej z Calibrą niestety nie dawałem rady sobie wyprzedzała mnie za każdym razem przy ok 120-140km/h faktycznie musiała mieć zdrowy motor. Prędkości jakie uzyskiwałem sięgały 160-170km/h na tym odcinku
Muszę przyznać jeden fakt mi osobiście z TCS bardzo miło ruszało, co prawda na jedynce motoru nie kręciłem zbyt wysoko przedział 5-5,5 koła bo nie było sensu ogranicznik momentu... za to wbijając 2 bieg przeciągałem do odcięcia żeby nadrobić, 3 bieg kręciłem do ok 5,6-5,8 nie widziałem sensu żeby ciągnąc wyżej bo z mojego pkt widzenia tam już mocy chyba nie ma tak mi się wydaje, jeśli się mylę to mnie poprawcie
Ja tam z Pumki jestem zadowolony, głównie chodziło o miłą atmosferę i zabawę a nie tam jakąś zaciętą rywalizacje
Ale i tak najlepszym Hitem był wyścig z Oplem Zafirą 1.6 100KM LPG... Ja zawracałem na końcu obwodnicy on kończył jechać prostą
Był to dla mnie w jakimś sensie Test Pumki i sprawdzenie jej dynamiki i muszę przyznać, że auto naprawdę daje Fun z jazdy... czego nie mogę powiedzieć o Ekonomice
Anonymous - 17-11-2008, 19:35
W takim razie niezle dałeś im popalić A teraz na zimówkach pewnie jeszcze lepiej idzie
|
|
|