Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - rozpórka
chapter322 - 13-11-2006, 14:35 Temat postu: rozpórka Mam dylemat poniewaz chce kupic rozporke na przednie kielichy i mam dylemat ktora wybrac jedna jest firmy OMP zółta a druga aluminiowa polerowana z regulacja firmy Wiechers tylko ze brak napisu na niej. Ktora proponujecie?? O to zdjecia rozporka z regulacja a to bez regulacji
Opoya - 13-11-2006, 19:29
Teoretycznie z regulacją lepsza. Ja mam zwykłą i też nie narzekam (ale w pewnym sensie nie miałam wyboru, leżała sobie i czekała na montaż, a w czasie oczekiwań auto zmieniło właściciela).
Zależy jeszcze od różnicy w cenie...
chapter322 - 13-11-2006, 22:26
Cena rozpórki jest taka sama bez wzgledu na to czy jest regulowana czy tez nie.
Snaco - 13-11-2006, 22:30
A tak z ciekawosci....jaka jest cena?
Passenger - 20-11-2006, 00:20
Opoya napisał/a: | Teoretycznie z regulacją lepsza. |
Hmmm... ja za to słyszałem, że lepsza jest bez regulacji bo zapewnia większą sztywność.
chapter322 - 19-12-2006, 17:35
Jak zamontowac rozporke przednia gorna na kielichy?? Prosze o wypowiedz ludzi ktorzy to robili.Oczywiscie chce to zrobic sam najtanszym i najłatwiejszym kosztem. Prosze o instrukcje krok po kroku jak ja zamontowac. P.S Chciaem zamontowac poprzez nitonakretki jak kurzki ale niestety nie moge zdobyc specjalneej nitownicy do nitonakretek.
Passenger - 19-12-2006, 19:27
Chapter322, założyłeś temat z pytaniem o montaż http://www.klubpumy.pl/viewtopic.php?t=1833
Po co zadajesz to samo pytanie w kolejnym temacie?!?
Poza tym ZCTP nikt poza mną i Kurzkim nie montował jeszcze rozpórki.
Mój opis montażu masz w temacie powyżej, Kurzki opisał wszystko w "Projektach".
Opoya - 19-12-2006, 23:10
Pass..., moja Pumka też ma rozpórkę
Passenger - 20-12-2006, 21:45
Ups... ale wtopa...
Mam nadzieję, że wybaczysz tą pomyłkę
Wracając do tematu. Opisz może tutaj jak montowałaś - jak ja zdejmując amorki czy tak jak Kurzki.
Anonymous - 21-01-2007, 22:11
i jak się jeździ z rozpórką?? Lepiej? Opiszcie to
rapart - 01-02-2014, 13:43
Odkopuję temat, ponieważ planuję lubej zamontować rozpórkę na przodzie.
1. Rozpórki bez regulacji są lepsze - są sztywniejsze. Do tego warto dodać jedną rzecz - chińskie cienkie pałąki zupełnie nic nie dają, one gną się w dłoniach. Miałem przez chwilę w byłej MX-6 i zdecydowanie nie polecam.
2. Z dobrą rozpórką na przodzie czuć różnicę, auto jest wyraźnie lepiej spięte, nawet same ruchy kierownicą są mocniej odczuwalne. To oczywiście nie jest tak, że przejedziemy zakręt dwa razy szybciej, ale sztywniejszy przód pozwala na trochę więcej i jest lepiej kontrolowany. Na tyle natomiast, w moim przypadku Colt z rozpórkami Cusco, nie odczułem najmniejszej różnicy i tutaj jest to tylko stylistyczny bajer (mówię o tyle, przód u mnie działa idealnie).
I jeszcze ciekawostka - na materiale JDM Option widać wyraźnie, że Silvia S15 podniesiona z jednej strony skręca się o dobre kilka mm:
http://www.jdm-option.com...O/towerbar.html
|
|
|