Puma w prasie - Waga lekka
Anonymous - 20-10-2004, 18:06 Temat postu: Waga lekka Test Pumy,Tigry i Megane Coupe:
http://www.admoto.pl/pub/...%B3%5F755%2Exml
Autor to chyba na głowę upadł wybierając M. Coupe
Sain - 20-10-2004, 18:43
tia, bzdury pisze, ze reflektor przedni na gieldzie w Gliwicach kosztuje 150 PLN !! BARAN !!
ksolk - 20-10-2004, 18:49
baran praktycznie caly czas na pierwszym miejscu stawia pume a na koniec taki werdykt!!!do tego zwroccie uwage na "co sie psuje" tego to juz kompletnie nie rozumiem,z zadnych wymienionych przez tego buraka podzespolów nie mialem doczynienia.Co sie dziwić jak pajac przejechal kazdym z nich po 100km. i wystawil werdykt w dziale "co sie psuje"
Danae - 20-10-2004, 18:53
"Najlepiej poczujemy się w kabinie Forda, który ma najwygodniejsze fotele oraz niezłej jakości plastiki. Najgorzej pod tym względem prezentuje się francuskie auto.
Ford, jeśli chodzi o stylistykę nadwozia, podoba nam się najbardziej, na drugim miejscu sytuuje się Opel, ostatnia jest "meganka", która zbyt przypomina rodzinne wersje nadwoziowe auta.
Najbardziej sportowe właściwości jezdne ma Ford Puma, szczególnie w stosunkowo często spotykanej wersji silnikowej 1.7 o mocy 125 KM. Równie dobrze na zakrętach sprawuje się Tigra, niestety najmocniejszy montowany w niej silnik 1.6 miał tylko 106 KM mocy. Najbardziej komfortowe zawieszenie znajdziemy w Megane Coupe, co w przypadku auta sportowego jest wadą. W dodatku jego elementy bywają awaryjne. Renault ma jednak inną zaletę - występuje z wieloma wersjami silnikowymi, z których najmocniejsza, rzadko spotykana 2.0 16V, może mieć aż 150 KM mocy (od 1999 r. 140 KM)"
Po takim opisie ... najlepsza jest meganka
Anonymous - 20-10-2004, 19:12
Nie ma jak fachowość dziennikarska
najlepsze są jednak te kawałki:
"Cena - Megane jest nieco droższe, ale zazwyczaj w dobrym stanie technicznym. Ford rzadko gości na rynku wtórnym i ma wysokie ceny"
Awaryjność - Renault prezentuje NIECO(jasne !!!) wyższy poziom usterkowości, stąd punkt mniej.
Francuzy to porażka (wykonanie, usterkowość,zawieszenie, silniki, spalanie), widzę to po nowym C3 P
Madzia - 20-10-2004, 20:54
Ale wtopa, przydałoby się napisać do gostka. Lepiej by zrobił jakby zaprosił posiadacza Pumki, Tigry i Meganki i wspólnie zrobili testy. No ale może gostek ma Meganke to rozumiem:)
Boogie - 20-10-2004, 21:24
No cewka zaplonowa mi sie rozwalila ale reszta? Autor chyba sam wymyslal te usterki. Ceny czesci zamiennych w ASO tez jakies dziwne, a niech wskaze miejsce gdzie kupil reflektor za 150zl . A co do jakosci plastkikow w naszych pumkach to sa dosyc toporne... nie wiem jakie sa w oplach czy renault, ale skoro pumy wypadaja dobrze to bede bal sie zajrzec do tigry lub meganki
Czy ktos zwrocil uwage jaka ladna galka zmiany biegow , piekna atrapa poduszki powietrznej, radio tez jakies nietakie, i z lewej strony strasznie stercza kable Mogli postarac sie o ladniejszy egzemplarz.
Danae - 20-10-2004, 22:43
Madzia napisał/a: | Ale wtopa, przydałoby się napisać do gostka. Lepiej by zrobił jakby zaprosił posiadacza Pumki, Tigry i Meganki i wspólnie zrobili testy. No ale może gostek ma Meganke to rozumiem:) |
Jestem za napisaniem, żeby sobie wziął jakąś bezwypadkową i standardowo wyposażoną pumkę, przynajmniej do zdjęć, bo ta gałka to tragedia, a ktoś jeszcze pomyśli, że to standard
Jachu - 20-10-2004, 22:43
Okropne to zdjecie wnetrza Pumki bleee , jeszcze nie widzialem takiego firmowego radia w Pumece !! wiem ,ze inne fordy takie maja ,ale Puma ?
A awaryjnosc w Pumce ?? hehehe
zapłonowy w Fordzie Puma bywa awaryjny, a skrzynia przekładniowa nieprecyzyjna. ( co ??? ale bzdura koles chyba nie prowadzil Pumy)
Czasem psują się elektroniczne dodatki, np. centralny zamek(u mnie wszystko gra). Zdarzają się wycieki z silnika, skrzyni biegów oraz defekty modułu sterującego pracą silnika. (nic takiego nie mam )
Danae - 20-10-2004, 23:00
Ja proponuję też ponarzekać na autora, zaznaczając oczywiście: Błąd merytoryczny (autor pomylił się, napisał nieprawdę)
Passenger - 20-10-2004, 23:00
Po prostu NO COMMENTS Facet jest nie konsekwentny... chwali Pumę po czym wygrywa Megana... Nie rozumiem... Może za głupi jestem...
Madzia - 21-10-2004, 13:31
A widzice te kable wystające z lewej strony, to jakaś zdezelowana pumka. No i jeszcze ta gałka fuuuuuuuuu. Skandal. Kto się tym zajmie???? I wysmaruje coś porządnego do gościa. Najlepiej niech to zrobi jedna osoba , a porządnie!!!
Danae - 25-10-2004, 18:11
Napisałam jakiś czas temu co sądzę w związku z tym artykułem i oto jaką odpowiedź dostałam:
Dzień Dobry Panu
Rzeczywiście wnętrze prezentowanej Pumy nie jest najlepsze. Niestety w Krakowie gdzie mieszkam i pracuję nie znalazłem zbyt wielu egzemplarzy tego auta, a te które oglądałem były jeszcze gorsze niż prezentowany. Rozumiem zarzuty, jednak z drugiej strony opisujemy auta używane a więc takie jakie Pan i ja możemy kupić w Polsce. Prawdą jest, że większośc Pum pochodzi z prywatnego importu (dilerzy sprzedawali tylko po kilkanaście sztuk rocznie), i miało za sobą mniejsze lub większe przejścia - co oznacza, że najprawdopodobniej na takie pojazdy byśmy tarfili. Co do ceny reflektora, taką informację uzyskałem od sprzedawcy giełdowego. Lampa, którą mi oferował nie była może idealna, ale w końcu to są części używane.
Gdybym miał wybierać z opisywanej trójki kupił bym Forda, szczególnie z silnikiem 1.7, jednak moje osobiste preferencje nie mogą wpływać na wynik porównania.
Serdecznie pozdrawiam
Adam Włodarz
Giełda Samochodowa
Gaydek - 25-10-2004, 19:14
Cytat: | Niestety w Krakowie gdzie mieszkam i pracuję nie znalazłem zbyt wielu egzemplarzy tego auta, a te które oglądałem były jeszcze gorsze niż prezentowany. |
Hmm... Madzia, jej Pumka i Wrocław są tak blisko .
Cytat: | Prawdą jest, że większośc Pum pochodzi z prywatnego importu (dilerzy sprzedawali tylko po kilkanaście sztuk rocznie) |
Dokładnie w roku 1998 - 208 sztuk a w 1999 - 165 sztuk. Do tego dochodzi ewentualnie po kilkadziesiąt sztuk pod koniec roku 1997 i na początku 2000.
|
|
|