Przesunięty przez: Gaydek 26-12-2006, 00:22 |
wysokie obroty |
Autor |
Wiadomość |
robert79
Gość
|
Wysłany: 06-09-2005, 11:16 wysokie obroty
|
|
|
witam wszystkich,
niedawno kupilem pume 1,7,99 rok. przejechalem 3000km i bylo wszystko ok.
do wczoraj.podczas jazdy np na swiatlach jak dalem na bieg jalowy,obroty nie spadaly tak szybko do 850 tys/min jak normalnie.teraz obroty na biegu jalowym zostaja na 3000 tys/min i dopiero po jakims czasie spadaja na 1500 tys/min. nie mam pojecia co to moze byc. prosze o pomoc.
z góry dziekuje |
|
|
|
|
abazur
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 31 Maj 2005 Posty: 33 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-09-2005, 14:52
|
|
|
ja miałem coś podobnego ale niewiem czy to jest to tylko ze u mnie dochodziły do 2000 i trzeba było wpiąć wtyczkę do przepływomierza bo coś nie łączyło jak się stawało na np. swiatłach. Strasznie to wkurzało mnie jak sie zatrzymywałem bo obroty skakały. Mechanik powiedział ze takiego czegoś nie można olewać bo można silnik rozpierniczyć więc moja rada lepiej podjedz gdzieś z tym albo sam sprawdz wtyczkę przy przepływomierzu. |
|
|
|
|
Rathi
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Maj 2005 Posty: 184 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-09-2005, 19:31
|
|
|
U mnie byly problemy z obrotami jak rozlaczyl mi sie przewod podcisnienia (o ile dobrze pamietam nazwe).
Ten przewod jest z przodu silnika, po prawej stronie, gdzies na wysokosci kolan.
Sprawdz. Jesli to nie to, to pewnie czeka Cie wizyta u mechanika. |
_________________ Robert z Krakowa
http://dragonus.pl/
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier |
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-09-2005, 20:36
|
|
|
jak nie masz gazu ani innych bajerow to ja stawiam na przeplywomierz Jesli nie wiesz gdzie to jest to daj znac Sprawdz tam wtyczke faktycznie albo czy wszystko sie trzyma na miejscu..aha.. i sprawdz tez filtr powietrza czy nie jest zapchany na maksa... |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
|
|
|
|
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 07-09-2005, 15:52
|
|
|
jak dla mnie przypływomierz czyli coś z oddychaniem |
_________________ powered by 215/40/17 Potenza |
|
|
|
|
justynka5000
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączyła: 22 Maj 2009 Posty: 372 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 30-08-2009, 17:54
|
|
|
Mam podobny problem dzisiaj, gdy jechałam wrzuciłam na luz a obroty w ogóle nie spadły były na poziomie (około 3tys) nawet gdy zatrzymałam samochód w ogóle nie spadły cały czas około 3 tys. Problem powtórzył się kilka razy, ale za drugim chyba razem po zatrzymaniu samochodu obroty zaczęły powoli spadac. Co to może by pomóżcie |
_________________ Moja Pumcia http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/59736 |
|
|
|
|
laurenth1981 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2009, 17:56
|
|
|
Też tak miałem, ale przeczyściłem przepływomierz i już tego nie ma. |
|
|
|
|
justynka5000
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączyła: 22 Maj 2009 Posty: 372 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
akfarium
srebrna niunia
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 130 Skąd: nowy sącz
|
|
|
|
|
KamilHalas
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 08 Mar 2018 Posty: 1 Skąd: Rejowiec
|
Wysłany: 22-03-2018, 18:50
|
|
|
U mnie tak było, na jałowym i na sprzęgle przy zmianie biegu piłował od 3 do nawet 5 tysięcy. Przepływomierz i filtr powietrza wyczyszczone po dwa razy, silnik krokowy nowy i dalej to samo. Felerny okazał się czujnik prędkości - wystarczyło odpiąć wtyczkę i śmiga jak zły |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|