Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
26-12-2006, 00:22
wysokie obroty
Autor Wiadomość
robert79
Gość
Wysłany: 06-09-2005, 11:16   wysokie obroty

witam wszystkich,

niedawno kupilem pume 1,7,99 rok. przejechalem 3000km i bylo wszystko ok.
do wczoraj.podczas jazdy np na swiatlach jak dalem na bieg jalowy,obroty nie spadaly tak szybko do 850 tys/min jak normalnie.teraz obroty na biegu jalowym zostaja na 3000 tys/min i dopiero po jakims czasie spadaja na 1500 tys/min. nie mam pojecia co to moze byc. prosze o pomoc.

z góry dziekuje
 
 
abazur 


Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 33
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-09-2005, 14:52   

ja miałem coś podobnego ale niewiem czy to jest to tylko ze u mnie dochodziły do 2000 i trzeba było wpiąć wtyczkę do przepływomierza bo coś nie łączyło jak się stawało na np. swiatłach. Strasznie to wkurzało mnie jak sie zatrzymywałem bo obroty skakały. Mechanik powiedział ze takiego czegoś nie można olewać bo można silnik rozpierniczyć więc moja rada lepiej podjedz gdzieś z tym albo sam sprawdz wtyczkę przy przepływomierzu.
 
 
 
Rathi 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 184
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-09-2005, 19:31   

U mnie byly problemy z obrotami jak rozlaczyl mi sie przewod podcisnienia (o ile dobrze pamietam nazwe).
Ten przewod jest z przodu silnika, po prawej stronie, gdzies na wysokosci kolan.
Sprawdz. Jesli to nie to, to pewnie czeka Cie wizyta u mechanika.
_________________
Robert z Krakowa
http://dragonus.pl/
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier
 
 
 
Speedy 
czarna strzala->


Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 906
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 06-09-2005, 20:36   

jak nie masz gazu ani innych bajerow to ja stawiam na przeplywomierz :) Jesli nie wiesz gdzie to jest to daj znac ;) Sprawdz tam wtyczke faktycznie albo czy wszystko sie trzyma na miejscu..aha.. i sprawdz tez filtr powietrza czy nie jest zapchany na maksa...
_________________
"Tuning to Twój wróg" :P
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 07-09-2005, 15:01   

A może to wina jakiegoś syfu w filtrach :?: ( przeczytaj również ten topic ).
 
 
czarny 
my precious


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: Warszawa - Piaseczno
Wysłany: 07-09-2005, 15:52   

jak dla mnie przypływomierz czyli coś z oddychaniem ;)
_________________
powered by 215/40/17 Potenza
 
 
 
justynka5000 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączyła: 22 Maj 2009
Posty: 372
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 30-08-2009, 17:54   

Mam podobny problem dzisiaj, gdy jechałam wrzuciłam na luz a obroty w ogóle nie spadły były na poziomie (około 3tys) nawet gdy zatrzymałam samochód w ogóle nie spadły cały czas około 3 tys. Problem powtórzył się kilka razy, ale za drugim chyba razem po zatrzymaniu samochodu obroty zaczęły powoli spadac. Co to może by pomóżcie
_________________
Moja Pumcia http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/59736
 
 
 
laurenth1981
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2009, 17:56   

Też tak miałem, ale przeczyściłem przepływomierz i już tego nie ma.
 
 
justynka5000 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączyła: 22 Maj 2009
Posty: 372
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 30-08-2009, 21:58   

a w jaki sposób to zrobic? Gdzie on się znajduje?
_________________
Moja Pumcia http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/59736
 
 
 
akfarium 
srebrna niunia


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 130
Skąd: nowy sącz
Wysłany: 02-09-2009, 09:36   

jest to bardzo prosta czynność i na pewno sobie poradzisz - uważaj tylko na małe elementy przepływomierza podczas czyszczenia a wszystko będzie ok. Podaje Ci linka w którym opisane jest wszystko jak postępować podczas czyszczenia ;)

http://www.mondeoklubpols...article&sid=154

p. s. Przy okazji tego zabiegu warto sprawdzić stan silniczka krokowego ( u mnie był on przyczyną zmian obrotów )

Pozdrowionka
_________________
mój potworek http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=87906#87906

http://iceclean.com.pl/
 
 
 
KamilHalas 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 1
Skąd: Rejowiec
  Wysłany: 22-03-2018, 18:50   

U mnie tak było, na jałowym i na sprzęgle przy zmianie biegu piłował od 3 do nawet 5 tysięcy. Przepływomierz i filtr powietrza wyczyszczone po dwa razy, silnik krokowy nowy i dalej to samo. Felerny okazał się czujnik prędkości - wystarczyło odpiąć wtyczkę i śmiga jak zły :cool:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo