Przesunięty przez: Gaydek 25-04-2016, 21:50 |
Poszukiwany kolega z doświadczeniem :) (Warszawa i okolice) |
Autor |
Wiadomość |
liptoneq
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 67 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-09-2013, 21:00 Poszukiwany kolega z doświadczeniem :) (Warszawa i okolice)
|
|
|
Hej jestem świeżo upieczonym właścicielem pumki i chciałbym poprosić o pomoc jakiegoś bardziej doświadczonego, miłego i pomocnego kolegę o spotkanie (najlepiej w Warszawie lub okolicach). Mianowicie kupiłem samochód, w którym niestety nie wszystko jest w 100% sprawne, ale czego oczekiwać po roczniku 97 i chciałbym żeby obejrzał mój samochodzik "fachowym" okiem, udzielił kilku cennych porad podpowiedział ewentualnie jak gdzie i co naprawić. Jeżeli jest jakiś chętny będę zobowiązany do postawiania piwka/kawki na pewno jakoś się dogadamy. Pozdrawiam |
|
|
|
|
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
|
Wysłany: 30-09-2013, 04:23
|
|
|
Napisz co ci nie działa. |
|
|
|
|
liptoneq
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 67 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-09-2013, 05:51
|
|
|
1. Otwieranie bagażnika przez naciśnięcie guzika (można otworzyć tylko kluczykiem)
2. Nie mogę zaprogramować kluczyka z niewiadomych powodów (oczywiście próbowałem sposobów dostępnych na forum, ale w instrukcjach jest żeby czekać aż dioda obok zegarka zacznie się świecić ciągło, u mnie nie da się wprowadzić w ten "stan")
To są w sumie tylko te dwie rzeczy, ale myślałem też np. o przejechaniu się, posłuchaniu zawieszenia itp |
|
|
|
|
ZeRT
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Cuirass
Dołączył: 25 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: WWA
|
Wysłany: 30-09-2013, 08:23
|
|
|
Odnośnie programowanie kluczyka miałem podobny problem. Poza podanym na forum sposobem jest także inny właśnie dla najstarszych modeli. Niestety będziesz musiał sam pomyszkować po internecie, nie pamiętam gdzie znalazłem metodę która zadziałała u mnie. |
|
|
|
|
rapart
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-09-2013, 09:07
|
|
|
U nas oba te problemy rozwiązałem za jednym razem - osobna centralka STIG. Na forum jest dokładny opis, z kolorami kabli, więc na pewno sobie poradzisz. |
_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM |
|
|
|
|
liptoneq
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 67 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-09-2013, 09:33
|
|
|
Wielkie dzięki za odpowiedzi dam znać co i jak jak to ogarnę ale chwilka osobna centralka czyli wrzucam jakąś dodatkową część. Czy to znaczy, że to nigdy nie działało? No a jeżeli działało to co padło, że teraz muszę wstawiać coś innego, i czy nie da się obejść tego problemu bez "stiga"? |
|
|
|
|
rapart
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-09-2013, 10:38
|
|
|
Tylna klapa w Pumie fabrycznie blokuje się po włączeniu silnika, odblokowuje po po jego wyłączeniu. Otwierana jest ręcznie. W STIGu natomiast możesz podpiąć się pod jeden kabel w progu (żółty o ile dobrze pamiętam) i po przytrzymaniu 4s bocznego włącznika w pilocie klapa się uchyla. U nas klapa jest cały czas zablokowana i otwiera się tylko z pilota, ale w naszej Pumie nie było wkładki zamka, która jest podpięta do fabrycznej centralki i alarm ciągle wariował... Zrezygnowałem więc z niego w ogóle, nie miałem do niego zaufania po tym, jak auto nam się samo zamknęło zaraz po podpisaniu umowy kupna |
_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 30-09-2013, 10:40
|
|
|
1. Rozbierałeś zamek, okablowanie?
2. Jaki pilot chcesz zaprogramować? |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
liptoneq
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 67 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-09-2013, 12:55
|
|
|
1. Zamka jeszcze nie ruszalem tak samo kabelkow.
2. Pilot na IR |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-09-2013, 14:27
|
|
|
liptoneq, skoro prosisz tylko kolegów to dalej nie czytaj
W tym tygodniu mamy zamiar zrobić warszawski spot. Śledź temat tutejszych spotów, przyjedź Pumą na spotkanie, a na pewno dużo spraw uda się rozwikłać. Łącznie ze sprawdzeniem ewentualnych błędów, a być może 'naprawą' problemu z pilotem. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
liptoneq
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 67 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-09-2013, 14:40
|
|
|
Głupio mi teraz trochę faktycznie powinienem napisać np forumowiczów bo pominąłem w swoim temacie kobiety, mniejsza o to będę śledził i bardzo dziękuję za pomoc |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-09-2013, 17:25
|
|
|
rapart napisał/a: | osobna centralka STIG. |
nie tylko centralki STIG wystepuja na tym swiecie. Co Wy tak ciagle z tym stig, ktos Wam za to placi ? Moze ktos z administracji zainteresuje sie w koncu tym tematem reklam na niekomercyjnym forum,albo wyjasni tlumacząc powiazania ? |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 30-09-2013, 17:55
|
|
|
Po prostu są najbardziej znane. Wiesiu, nie widzę tutaj jakiejś specjalnej reklamy. |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 30-09-2013, 20:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
darpuslo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Maj 2012 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-09-2013, 20:38
|
|
|
Witam!
Zapomnij o jakimś Stigu, ja znam tylko jednego z telewizji występuje w "top gear"
Kupując swoją Pumkę w niemczech dokładnie miałem ten sam problem.
Szukałem schematów , rozbierałem zamki a wystarczyło tylko kupić na "alledrogo" moduł komfortu za 50 zł
Jak wspominała Opoya jest spot w sobotę - szukaj wiadomości w odpowiednim dziale spotów grupy mazowieckiej i podlaskiej
zapraszamy |
_________________ Fiat 126p, Fiat 126p, VW Transporter T3, BMW 733i, VW Jetta, Mercedes 115, Toyota Carina II, Fiat Punto, Kia Rio, Nissan Primera, i teraz Pumcia |
|
|
|
|
liptoneq
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 67 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-09-2013, 22:05
|
|
|
W takim razie bardzo prawdopodobne, że to jest to ponieważ moja Pumka też z Niemiec przyjechała aczkolwiek poprzedni właściciel sądzi, że pilot kiedyś tam działał dopóki nie padły baterie ile w tym prawdy pewnie nigdy się nie dowiem. Poczekam do soboty obejrzycie postawicie jakąś diagnozę (o ile zdołam dojechać na co mam wielkie nadzieje )
[ Dodano: 01-10-2013, 11:38 ]
Doszedł mi kolejny problem, nie wiem od czego to zależy ale czasami włączają mi się kierunki (jak samochód stoi na parkingu np) i świecą... tylko tyle żeby je zgasić muszę przekręcić kluczyk w stacyjce i wszystko wraca do normy... nie mam pojęcia z czego to może wynikać, jakaś koncepcja? |
|
|
|
|
|