Escort 1,6 problem z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
marcinsonax
NOS=N2O
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 147 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 21-04-2012, 13:20 Escort 1,6 problem z silnikiem
|
|
|
Escort jest zagazowany. Jak jest zimny to wszystko jest ok ale jak się rozgrzeje to na benzynie dławi się tak jakby paliwa nie dostawał a na gazie nie ma wolnych obrotów i gaśnie. |
_________________ Wesela, bankiety oraz inne imprezy okolicznościowe. Dojedziemy w każde miejsce w Polsce. Zapraszam na www.zespolsonax.pl
|
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-04-2012, 10:40
|
|
|
jaka instalacja gazowa ? jaki sterownik ? |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
marcinsonax
NOS=N2O
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 147 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 24-04-2012, 20:47
|
|
|
Wiesiu instalacja taka zwykła Jutro wszystko wyczytam to dokładnie ci powiem. A masz może jakieś podejrzenia? |
_________________ Wesela, bankiety oraz inne imprezy okolicznościowe. Dojedziemy w każde miejsce w Polsce. Zapraszam na www.zespolsonax.pl
|
|
|
|
|
hojrak
1st Electric Orange
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 489 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-04-2012, 20:57
|
|
|
marcinsonax, a nie wywaliło Ci przypadkiem ostatnio płynu chlodniczego? Bo z tego co opisujesz to jak na gazie I lub II generacji nie ma wolnych obrotów i gaśnie to zamarźnięte membrany w parowniku. |
_________________ Był Jest |
|
|
|
|
marcinsonax
NOS=N2O
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 147 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 27-04-2012, 12:53
|
|
|
Hojrak nic mi o tym nie wiadomo, płyn sprawdzałem i jest ok. On mi gaśnie na wolnych obrotach na gazie dopiero jak się rozgrzeje. Jak zimny to wszystko jest ok. A jak sprawdzic te membrany? |
_________________ Wesela, bankiety oraz inne imprezy okolicznościowe. Dojedziemy w każde miejsce w Polsce. Zapraszam na www.zespolsonax.pl
|
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 27-04-2012, 15:22
|
|
|
zobacz węże od parownika czy są ciepłe jak chwilę auto pochodzi, jak zapowietrzony to będzie przymarzał, bo rozprężany gaz będzie go ochładzał (sprawa raczej występuje zimą, poza tym dziwne że gaśnie jak się rozgrzeje bo "zalewanie" gazem występuje przy niedogrzanym parowniku, chyba że miałeś takie przygody zimą że zamarzł i membrana dostała po dup*, zesztywniała, lub jest uwalona mułem z gazu, po drugie jak piszesz masz też problem z benzyną więc przyczyny szukał bym gdzie indziej |
|
|
|
|
marcinsonax
NOS=N2O
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 147 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 28-04-2012, 10:13
|
|
|
Węże gorące. Membrana wyczyszczona. Co było zimą to nie wiem bo niedawno go kupiłem. |
_________________ Wesela, bankiety oraz inne imprezy okolicznościowe. Dojedziemy w każde miejsce w Polsce. Zapraszam na www.zespolsonax.pl
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|