Zamknięty przez: Gaydek 25-04-2016, 21:46 |
kilka problemów z kicią |
Autor |
Wiadomość |
wytryh
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 15 Skąd: Dopiewo
|
Wysłany: 03-09-2011, 21:42 kilka problemów z kicią
|
|
|
witam wszystkich. Mam Pumę od tygodnia i zauważyłem kilka problemów. Może uda się Kolegom mi pomóc:
- syczy ze zbiorniczka wyrównawczego ( korek na maxa dokręcony)
- w czasie jazdy nocą da się zauważyć nieregularne przygasanie świateł. Nieraz trwa to tylko chwilkę a nie raz dłuższy czas, przygasają światła mijania, drogowe oraz podświetlenie
- pokrętło ogrzewania ustawione na zimno a tu raz po raz chłodne, ciepłe, gorące, nie ma na to reguły ( będzie klapka czy zawór przed nagrzewnicą?)
- chciałem zrobić zbieżność ale powiedziano mi że mocowania górne amorów są do wymiany więc to nie ma sensu - faktycznie po nierównościach coś puka ale jak uniosę auto mi próbuję szarpać do góry to nie ma żadnych luzów.
Mam nadzieję, że uda nam się rozwiązać te problemy, w końcu po drugiej stronie cała rzesza fachowców, pozdro
p.s. co to za puszka plastikowa przykręcona od spodu do maski? |
|
|
|
|
BandiT
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 22 Sie 2011 Posty: 52 Skąd: Trzciana
|
Wysłany: 04-09-2011, 06:53
|
|
|
a czy światła,deska itd przygasają jak spuścisz z gazu??? czy niema reguły kiedy??
bo jeśli przygasają jak spuścisz nogę z gazu to być może uśmiecha się do Ciebie remont bądź zakup nowego alternatora |
_________________ BandiT |
|
|
|
|
wytryh
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 15 Skąd: Dopiewo
|
Wysłany: 04-09-2011, 08:21
|
|
|
no właśnie raczej bez reguły, ale czy przy chwilowym braku ładowania nie zapaliłaby się kontrolka aku? |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 04-09-2011, 14:04
|
|
|
ad1. na poczatek odpowietrz uklad jesli syczenie bedzie nadal bo jednak minimalnie cisnienie moze wystepowac to pewnie korek przepuszcza od zbiorniczka.
ad2. moze juz pajak pada i dlatego przygasaja swiatla
ad3. prawdopodobnie pada elektronika sterujaca ogrzewaniem - potenciometr |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Angelika [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2011, 22:14
|
|
|
"- pokrętło ogrzewania ustawione na zimno a tu raz po raz chłodne, ciepłe, gorące, nie ma na to reguły ( będzie klapka czy zawór przed nagrzewnicą?)"
- w tym przypadku to prawdopodobnie elektrozawór nagrzewnicy, mam to samo ale jeszcze to znoszę |
|
|
|
|
Autofocus [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2011, 15:17
|
|
|
Co do przygasania świateł podczas jazdy nocą,to sprawdź same żarówki bo mogą się przepalać. Warto byłoby też naładować akumlator,to moze pomóc. |
|
|
|
|
Boogie
adm
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 2370 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-12-2011, 11:47
|
|
|
Z przygasaniem też sprawdź podłączenie klem i masy do nadwozia. |
_________________ Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
|
|
|
|
|
Autofocus [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2012, 15:05
|
|
|
Jeżeli temat jeszcze aktualny to daj znać co było przyczyną: akumlator,czy żarówki? Czekamy na odpowiedź an forum. |
|
|
|
|
wytryh
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 15 Skąd: Dopiewo
|
Wysłany: 15-01-2012, 22:13
|
|
|
do tej pory nie wiem co jest grane. Zauważyłem takie rozbłyski świateł i np w tym momencie dmuchawa jakby szybciej pracowała. Wygląda na to że jakby miał za mało prądu i raz po raz dostaje dobry prąd i światła, podświetlenie licznika i dmuchawa działa o wiele lepiej. Moim zdaniem światła ma słabe ale gdy następuje dosłownie na chwile ten rozbłysk zapalają się kontrolki ABS i TC. Ładowanie 13,8-14,2 V. pozdro |
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 16-01-2012, 00:30
|
|
|
A patrzyłeś na prąd ładowania. Zmierz jeszcze to. |
_________________
|
|
|
|
|
wytryh
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 15 Skąd: Dopiewo
|
Wysłany: 16-01-2012, 15:19
|
|
|
no napisałem 13,8-14,2 na postoju. Myślę czy nie podpiąć miernika pod aku i włożyć go do środka aby w czasie jazdy sprawdzić wartość ładowania. pozdro |
|
|
|
|
crxdor
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 190 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-01-2012, 08:16
|
|
|
wytryh, ty podajesz napięcie a rafalski69, chodziło o prąd który mierzymy w [A] szeregowo a nie równolegle tak jak napięcie |
|
|
|
|
|