Sklepy, warsztaty, stacje paliw, firmy ubezpieczeniowe itd. - Jakiego paliwa używasz najczęściej?
Bartek i Madzia - 21-12-2008, 13:08
Słoodzik napisał/a: | v power racing tylko i wyłącznie |
a po co ???? nie szkoda Ci kasy?
CikCiak - 21-12-2008, 14:24
Mie niestety nie zawsze stać na taki wydatek i do tego mam nie po drodze
Luki - 21-12-2008, 15:09
Mi również Dlatego jeżdżę na 95
Opoya - 22-12-2008, 10:10
V-Power Racing to przesada (IMO), ale V-Power nie. Już pisałam, że na V-Power Puma przejeżdża więcej km, więc różnica w cenie się niweluje. Poza tym, wlewając kiepskie paliwo oszczędzamy pozornie, bo np. trzeba od czasu do czasu dolewać dodatki do czyszczenie układu paliwowego lub wtryskiwaczy. Parę osób z forum już się przekonało jak można zamulić samochód używając kiepskiego paliwa.
Anonymous - 22-12-2008, 10:14
Opoya, a czy na tym paliwie, tez się wiecej przejedzie jeśli sie ostro obchodzi z pedałem gazu??
Opoya - 22-12-2008, 10:49
Jeśli ktoś wleje kiepskie paliwo i będzie jeździł spokojnie i delikatnie to jasne jest, że wlewając V-Power i jeżdżąc ostro i dynamicznie, więcej spali w drugim przypadku. Dlatego porównanie może być dobre tylko gdy porównuje się taki sam typ jazdy.
Anonymous - 22-12-2008, 10:58
Opoya, no ja włąsnie mówie o takim samym stylu jazdy. Nie tankuje żłej jakosci paliwa, bo tylko i wyłacznie (z pewnych wzgledów) tankuje na BP. Styl jazdy mam taki jaki mam - wiesz jaki I tak sie zastanawiam czy przy takiej samej dynamice jazdy bedzie widoczna rożnica w spalaniu...
Opoya - 22-12-2008, 11:09
Myślę, że warto sprawdzić. To co napisałam sprawdzone było nie tylko w moim przypadku. Oczywiście nie będą to różnice drastyczne. Ale jak policzyłam, to różnica w cenie się niweluje.
Anonymous - 22-12-2008, 12:09
Opoya, kusisz mnie! tzn to co mówisz Chyba bedzie trzeba przeprowadzic dwa testy. Jeden z paliwem (to co kiedys miałem zrobić) a drugi z tym rodzajem paliwa jak to bedzie w moim przypadku.
adrianus - 22-12-2008, 12:36
Hadzi Ja też tankowałem różnie bp, lotos, statoil, i shell - i w moim przypadku przy takim samym ciśnięciu robię około 20 do 40 km więcej na v-pover 95. Teraz już tylko to tankuję.
Bartek i Madzia - 22-12-2008, 13:36
Opoya napisał/a: | Poza tym, wlewając kiepskie paliwo oszczędzamy pozornie |
moim zdaniem jakość paliwa to nie ilość oktanów i dlatego lanie 95 nie oznacza że to jest kiepskie paliwo tylko że ma śladowe ilości mniej oktanów niż V-power, których w codziennej miejskiej jeżdzie pewnie i tak się nie odczuje
adrianus napisał/a: | w moim przypadku przy takim samym ciśnięciu robię około 20 do 40 km
więcej na v-pover 95. Teraz już tylko to tankuję. |
jeśli rzeczywiście więcej kilometrów można przejechać to: przyjmując 35litrów na 440km
95- 3,5zł
Vpower - 3,7zł
otrzymujemy wynik:
przy 20km więcej wychodzi o 0,4 grosza drożej kilometr
przy 40km więcej wychodzi o 0,8 grosza taniej kilometr
wyliczenia dla cen schell-a bo porównując z Neste to oszczędności nie ma
Paola - 22-12-2008, 16:36
Only Shell...
Kolin - 22-12-2008, 19:57
Ja ostatnie czasy tylko V-Power Racing 99+ i tylko jadę na stację Shell...
Nic innego...
Opoya - 23-12-2008, 11:15
Bartek i Madzia napisał/a: | Opoya napisał/a: | Poza tym, wlewając kiepskie paliwo oszczędzamy pozornie |
moim zdaniem jakość paliwa to nie ilość oktanów i dlatego lanie 95 nie oznacza że to jest kiepskie paliwo | Wyciągasz zdaine z kontekstu i źle je interpretujesz. W którym miejscu mówiłam, że 95 jest kiepskie? V-Power ma np. dodatki czyszczące i dlatego jest lepsze od zwykłej benzyny. W tym przypadku nie ma to nic wspólnego z oktanami. Zwróć uwagę, że nie mówiłam o V-Power Racing.
bartolomeo - 23-12-2008, 16:44
ostatnio tankuję na LUKOIL, dawna JET, dają zniżki w weekendy 3.21
|
|
|