To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Elektryka i oświetlenie - Ksenonowe światła w Pumie

slawek535 - 05-11-2012, 12:11

Cena super :grin: teraz mam przegląd to jeszcze poczekam zaraz po przeglądzie zakładam :grin:
Anonymous - 05-11-2012, 15:21

Żeby nie było, to ja mam 6000K i zero problemów przy przeglądzie, brak problemów przy "miśkach" (ale to wszystko zależy od regionu Polski) ;)
slawek535 - 05-11-2012, 15:57

Cytat:
(ale to wszystko zależy od regionu Polski)

co innego w dużym mieście a na wsi albo małym miasteczku :smile:

Anonymous - 05-11-2012, 17:02

4300 czy 6000K jakieś wielkiej różnicy nie widać, chodziło mi o to że im pójdziesz w wyższą temperaturę barwową tym światło idzie bardziej w niebieski/fiolet a to już się rzuca w oczy
sharky - 05-11-2012, 18:15

deejay napisał/a:
4300 czy 6000K jakieś wielkiej różnicy nie widać
Chyba żartujesz. Rożnica jest i widać ją gołym okiem. 4300 wpada po rozgrzaniu nawet w leciutki żółty a 6000 to już mocno zimny biały. Różnicę to nawet już widać na reflektorze jak zamontujemy na światła mijania żarówkę Osram Cool Blue a na drogowe zwykła żarówkę, gdzie zwykła ma barwę może z 3900 a cool blue ma 4000.
rafalski69 - 05-11-2012, 18:24

Miałem kiedyś 5000, teraz mam 6000 i jak dla mnie lepiej wyglądają te 6000. Problemów też nie miałem. Diagnosta ewentualnie zawsze pyta czy seryjne czy domontowane. I tyle
Anonymous - 05-11-2012, 19:01

sharky,

1. Przeczytaj całe zdanie, bo chyba nie zrozumiałeś sensu wypowiedzi - miałem na mysli jeszcze wyższe temperatury, dające niebieską/fioletową poświatę która raczej nie była standartem w kilkunastoletnim aucie i zwraca na siebie uwagę
2. zwykła żarówka ma 3900K?? :)

kolargol - 05-11-2012, 19:15

tak czy siak nawet przy 4300k widać że to ksenon, nawet jak diagnosta u mnie nie był pewien to kazał zapalić jeszcze raz światła i sposób rozjarzania się światła z żarnika od razu go zdradza :wink:
sharky - 05-11-2012, 19:53

deejay,

1. Nie wiem co miałeś na myśli ale ja zrozumiałem początek zdania jako porównanie ksenonów 4300 i 6000, że nie ma między nimi jakiejś dużej różnicy w barwie świecenia. :P A to, że im wyższa temperatura barwowa i ksenony świecące właśnie na niebiesko/fioletowo to się zgadzam z Tobą i wg mnie jest już to niefajne i mija się z celem zakładania ksenonów. Tu chodzi o lepszą widoczność, a nie o szpan. ;)
2. Kiedyś gdzieś widziałem (chyba nawet na jakimś opakowaniu) porównanie zwykłej żarówki i jakiejś żarówki typu "blue" i tam właśnie było napisane 3900 dla zwykłej żarówki. Ręki sobie nie dam odciąć czy wszystkie mają 3900 ale na pewno zbliżoną do tej temperatury barwowej. http://xenon-hid.sfdesign...temperatury.png

Anonymous - 05-11-2012, 21:11

kolargol napisał/a:
tak czy siak


tak czy siak, Policja nie będzie się zastanawiać jaką mamy barwę, ile kelwinów, itp, tylko każą otworzyć maskę i sami sobie zobaczą, czy mamy przetwornice, czy nie... i pozamiatane :razz:

Tast - 05-11-2012, 21:13

Można przetwornice zamontować tak jak deejay, że ich nie widać :P .
Anonymous - 05-11-2012, 21:25

a Ty skąd wiesz ? :) ale fakt prawie nie widać
slawek535 - 05-11-2012, 21:33

deejay, to może uchylisz rąbka tajemnicy, podpowiedz chodź trochę, jeśli to możliwe :grin:
Anonymous - 05-11-2012, 21:36

Pozostają jednak oznaczenia na reflektorach. Fakt jest taki, że jak się trafi na służbistę, to i tak dojdzie do tego czy ksenony mamy legalnie, czy nie.
Wszyscy zdajemy sobie sprawę z ryzyka, ale i tak montujemy. Konsekwencje mogą być mniej lub bardziej upierdliwe :564:

slawek535 - 05-11-2012, 21:38

Zahariash,
Cytat:
Konsekwencje mogą być mniej lub bardziej upierdliwe

tzn?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group