To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Elektryka i oświetlenie - Pilot w kluczu

luc - 18-07-2007, 10:39

siemka, niedawno tez mialem ten problem- Kociak 1.7 '97- wyprobowalem wszystkie sposoby bez zezultatu, az wreszcie ostro wkur... sprobowalem wersji "desperat" - kluczyk do pozycji II az zapali sie ciagle koltrolka immobilaizera, kluczyk w kierunku IR i chaotyczne przyciskanie >> i < na zmiane az kontrolka w pilocie nie zaczela migac wtedy kluczyk do stacyjki na II i co?? I DZIALA. heh
Opoya - 18-07-2007, 11:17

Zagraj w totka - przy takim szczęściu możesz być pewny wygranej :razz:
Twój sposób ma jednak jedną wadę - jest nie do powtórzenia...

adrianus - 10-09-2007, 11:59

kurde a powiedzcie mi proszę czy jeśli pilot NIE JEST zaprogramowany to czy dioda świeci jak probujesz przyciskać ?? jak kupiłem auto to działało zamykanie z pilota ale tylko przy samej szybie - polazłem po baterie - kolo zmienił i nic cisza - nie działają te sposoby a w ASO chcą 120 plnów ?? - jakieś sugestie ?? :-(
Snaco - 10-09-2007, 12:45

adrianus, dzialalo przy szybie bo w podsufitce masz odbiornik IR. Niepotrzebnie zmieniales baterie bo byly dobre. Prawdopodobnie przy wymianie baterii rozprogramowal sie kluczyk. Ale o tym juz bylo w tym temacie... Łacznie z 3 sposobami programowania.
Opoya - 10-09-2007, 13:25

Dioda w pilocie świeci po chwilowym wciśnięciu któregoś przycisku, bez wzgledu na zaprogramowanie lub nie pilota. To sprawdzian baterii. Poza tym to nie pilot jest programowany, tylko samochód, by był otwierany z tego właśnie pilota. Pilot sam w sobie nie wie czy jest zaprogramowany (czytaj: wpisany do pamięci samochodu) czy nie, bo nie ma w sobie pamięci do przechowywania danych.

PS. o świeceniu się diodki pilota jest napisane w instrukcji :P a ta jest na forum...

adrianus - 10-09-2007, 13:55

Snaco, Opoya, spoko czyli wygląda na to że padł mi pilot - nie dzieje się nic baterie wkładałem już po raz Nty i nic. Jeszcze się pobawię - nie dam tak łatwo za wygraną ;-) pozrawiam
Opoya - 10-09-2007, 19:40

adrianus, sprawdź czy dobrze wkładasz baterie, można łatwo się pomylić. Czy po naciśnięciu przycisku i przytrzymaniu go zaświeca się na chwilkę czerwona diodka? Jeśli tak, to baterie są OK, tylko musisz pobawić się w zaprogramowanie pilota. W przypadku mojej Pumy zadziałał ten schemat kodowania pilota http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=24706#24706
adrianus - 11-09-2007, 09:42




fotka pilotka - i włożonych baterii - powiedzcie mi czy dobrze :-)

[ Dodano: 11-09-2007, 10:46 ]
a baterie wkładam tak: blaszka spodnia - bateria +sem do góry + blaszka dzieląca + bateria +sem do góry +blaszka która wychodzi z boku - więc chyba ok - sam już nie wiem - HELP ME :-)

Opoya - 11-09-2007, 10:42

Fotkę mogłeś sobie darować, bo jakość nie pozwala na stwierdzenie czy jest dobrze. Ale z opisu wynika, że jest OK. Nadal jednak nie odpowiedziałeś na moje pytanie - co z diodką?
Jeśli OK, to widać źle programujesz pilota.

adrianus - 11-09-2007, 10:59

Opoya, właśnie że nie ok - dlatego dzisiaj będę bawił się w sprawdzanie układu na pilocie - czy jest ok - czy warto na coś zwrócić szczególną uwagę ??

[ Dodano: 11-09-2007, 13:59 ]
ile trzeba wybulić za układ od pilota + jak rozumie ta druga dioda - bezbarwna jest jakąś lampką - jak się ją włącza - sterowanie IR - pilot z 2ma guzikami ??

może ma ktoś do sprzedania pilota od centralki??

Opoya - 11-09-2007, 23:48

No to masz problem, bo wygląda na to, że padł pilot. Chyba, że te baterie są takie sobie. Sprawdz, jeśli możesz, czy są w porządku (miernikiem).
Ja kupiłam używany pilot na Ebayu, bo w serwisie chcą dość drogo. Oczywiście będę musiała dorobić grot, ale to nie jest aż taki koszt i zaprogramować immo (tzn. wpisać immo z kluczyka do kompa samochodu). Ale w razie problemów pilot jako taki mam :D Niestety, nie na sprzedaż.

Ta druga dioda, tuż przy grocie, to nadajnik poczerwieni, który kieruje się w stronę portu w samochodzie (przy lampce w podsufitce).

adrianus - 12-09-2007, 06:43

Właśnie szukałem na ebayu wczoraj - i są ale dam jeszcze pilota do kupla - fanatyka elektronika - co prawda nie ma żadnego schematu ale może on coś poradzi - jak nie to zostanie ebay - napisz mi może od kogo kupowałaś i jaki Ci wyszedł koszt z przesyłką. Chyba że ma ktoś na sprzedaż pilocika to proszę o info :-)

baterie są sprawne 2.9 oraz 2.8 V na mierniku sam sprawdzałem - ewentualnie pozostanie zrobić jakieś obejścia - to co ja wczoraj na mierniku sprawdzałem wygląda ok - ale nic pożyjemy zobaczymy :-) Mam nadzieje że się jakoś uda - a powiedz mi Opoya, ile taka przyjemność w ASO ??

jeszcze jedno - ma ktoś może schemat pilota - bardzo by mi pomógł

Anonymous - 16-01-2008, 00:35

Witam Kupiłem moją pumkę od starszej babci ale ona dała mi kluczyk od mojego autka plus lluczyk od innego autka taki sam jak od pumki ale nie ma w środku w nim chipa od imo, nie pasuje do stacyjki i jeszcze coś jakiegoś pilota od alarmu z napisem FORD ale nie wydaje mi się ze od pumki.
1. pilota udalo mi się zakodowac..... ale nie działał pierwszy pilot (ten orginalny)
2. po przełożeniu pilota w orginalny kluczyk nie mogę odpalić autka bo miga kontrolka od imo
3. nie wiem czy pilot od mojej pumki to pilot "matka"

Narazie jest ok ale gdyby mi zginął kluczyk to wtedy mam duzy problem.

Co zrobić??

adrianus - 16-01-2008, 08:32

kolego przekładasz pilota ale imo czerwone takie zostawiasz z swojego pilota i ma działać nie słyszałem o czymś takim jak pilot matka - - zapodaj jakieś foto :-)
Anonymous - 16-01-2008, 12:15

ok. zostawiasz jak sie uszkodzi pilot a jak zgubisz to co zostawiasz chodzi mi jak zaprogramować immobilajzer na innym kluczyku (nie koniecznie z ASO) sa dostepne na allegro tylko jak z kodowaniem


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group