To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Elektryka i oświetlenie - Obieg wewnętrzny

benne - 11-01-2013, 20:35

Witam czy jest możliwość przywrócenia tego postu co pisałem a został usunięty? Naprawdę do silniczka obiegu idzie się bardzo szybko i prosto dostać a co za tym idzie naprawić.
sharky - 11-01-2013, 21:34

Ja na szczęście zdążyłem go przeczytać zanim został usunięty i w wolnej chwili spróbuję zabrać się za naprawę obiegu wewnętrznego według Twoich rad. :P
MarcinP - 14-01-2013, 19:51

Witam

Ja również borykam się z problemem obiegu wew. wnioskuję to po tym, że:

Nie słychać zamykania/otwierania obiegu, mimo, iż przycisk się zapala.
Nie ma żadnej zmiany w pracy silnika.
Chyba zaciął się na ciągłym obiegu wewnętrznym, ponieważ strasznie paruje mi w aucie, aż przesadnie mocno!

Jakieś pomysły? Bo w temacie niestety żadnej wskazówki nie wyłapałem :(

Anonymous - 14-01-2013, 20:29

zaglądałeś do filtra kabinowego? jest częstą przyczyną parowania szyby
tusia8510 - 14-01-2013, 20:48

Jak napisał deejay no i wilgoć w aucie również. Zobacz czy pod dywanikami/wykładziną nie ma wody, ewentualnie teraz już lodu ;) Umyj też dobrze szyby od środka.
MarcinP - 14-01-2013, 23:14

Wszystkie filtry wymienione ok. 2 miesiące temu. Pod wycieraczką mam mini lodowisko, ale w zimę nie mam szans się tego pozbyć, muszę czekać na ocieplenie.. Szyby myte regularnie. Co do parowania, to zostawiam to na drugi plan, bo jak mówiłem, będę z tym walczył, gdy zrobi się ciepło :)
trojan6 - 15-01-2013, 08:13

Jak się mają progi auta, ogólnie podłoga i uszczelki wokół szyb?
MarcinP - 15-01-2013, 13:41

Mam problem z drzwiami, są opadnięte. Słychać wiatr itd. Sprawdzałem jednak ręką wokół uszczelek, nawet w ulewie, no i nie było mokro "w środku". Co do przedniej szyby, obleciałem uszczelkę czarnym silikonem.

Edit:

Ściągnąłem dzisiaj panel, sprawdziłem wtyczki i były wpięte.. Więc ta opcja odpada. Jeszcze muszę sprawdzić, czy w ogóle dochodzi napięcie do szyby.

Anonymous - 31-03-2014, 17:48

odkopie temat bo coś kojarzę że udało się komuś zdemontować silniczek od obiegu zamkniętego bez ściągania całej deski, a jego reanimacja polegała na poprawieniu lutów. jakaś instrukcja?
sharky - 31-03-2014, 20:01

Jak najbardziej. :D :arrow: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7652
Anonymous - 31-03-2014, 22:00

dzięki
maniek86krk - 02-04-2014, 12:36

Ja mam troszeczke inny patent na ten silniczek mianowicie zeby go wyjac trzeba zdjac uszczelke drzwi tak do wysokosci przedniej szyby nastepnie odchylic dywanik i wyjac komputer sterujacy centralnym zamkiem to sie tyczy pum przed liftem ktore sterowanie centralnym zamkiem maja po prawej stronie w progu. Jak wyjmiemy komputer wkladamy reke od strony drzwi i po omacku odkrecamy 3 srubki ktore trzymaja silniczek. Nie trzeba zaznaczac ustawienia trzpienia bo na to tez jest prosty patent w trakcie zakladania silniczka trzeba jedynie nacelowac trzpieniem silniczka na otwor w ktory ma wejsc nastepnie trzymajac tak silniczek lekko go dociskamy i wciskamy guzik na desce do obiegu zamknietego wtedy silniczek zaczyna sie obrcac i sam wskoczy na swoje miejsce. U mnie temat z silniczkiem jest dosc ciekawy bo jak go wyjme z deski to dziala caly czas nawet pod duzym obciazeniem a jak go wloze w deche do najczesciej dziala jeden caly dzien a pozniej nemo :/ Plytka w silniczku w idealnym stanie wszystkie luty ok nic nie wyrwane juz nie wiem co mam z nim zrobic :/ w fordzie chca 123 zl za silniczek
WieSiu - 02-04-2014, 17:57

To nieduzo chca


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group