Hyde park - Co kto widział :)
Dukes - 05-07-2015, 10:33
Fajny sprzęt, sam jestem pasjonatem klasyków
Sprawdź po kolei: świeca przewód zapłonowy kopułka rozdzielacza.
Może być wypalony któryś ze styków i palec rozdzielacza go nie dotyka
Lub co gorsze brak ciśnienia w cylindrze, tutaj przyczyn może być więcej, od naturalnego zużycia pierścieni tłokowych po nieszczelność zaworów w głowicy lub zbyt mały luz zaworowy przez co są one podparte cały czas i ciśnienie ucieka w trakcie suwu sprężania.
kapuju - 05-07-2015, 14:35
Świece nowe,przewody nowe,palec i kopułka wyczyszczone-jestem amatorem ale nie aż takim iskra jest. Dziwne jest to że co jakiś czas pali normalnie ale pózniej postoi i lipa (nie doszedłem tylko co wcześniej ruszyłem że chodził dobrze). Przeczyściłem całą elektryke związaną z cewką ,do tego całą puche z bezpiecznikami plus kostki jakie tylko znalazłem.
Chciałem sprawdzić ciśnienie ale znajomek z warsztatem ma cudo tylko do diesli wiec narazie sprawa stoi.
Ogólnie sprzęt nie jest mój tylko kuzyna ale podjąłem sie przygotowania sabinki do pierwszego przeglądu i kilka trudnych kwestii mam już za sobą jak pompka sprzęgła ,hamulce , tłumik i brak jednego światła. Sprawa by była już dawno zakończona gdybym to ja był inwestorem
Dukes - 29-08-2015, 17:53
W karpaczu zauważyłem Fiestę MK3 w idealnym stanie jak na swoje lata, bez korozji, najprawdopodobniej z fabrycznym lakierem, aż byłem w szoku bo najczęściej przecież wszystkie fiesty mają dziury na wylot w każdym możliwym miejscu
zygiboos - 03-09-2015, 20:24
Kilka ciekawostek z łódzkiego Centrum Handlowego M1:
Darkdog89 - 03-09-2015, 22:15
Ciekawe hamulce w aucie Flinstonów Ciekawe na ile tyś kilometrów starczają.
|
|
|