Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Sprzęgło
dagus88 - 05-07-2012, 09:40
hej potrzebuje pomocy mam problem ze czasem sprzeglo nie odpuszcza tylko jest jakby non stop wcisniete co moze byc tego przyczyna ??
Anonymous - 05-07-2012, 13:20
Wysprzęglik ?
lidzbararas - 13-07-2012, 16:44
Moje wcześniejsze opisy wskazywały na konieczność wymiany sprzęgła. Nowa pompa sprzęgła LUKa za 129 zł i wymiana 70 zł ..... i puma odżyła
Anonymous - 03-08-2012, 13:14
hej, odświeżam temat,
mam problem ze ślizgającym się sprzęgłem. Od czasu do czasu się ślizga. Objawy 1-5 biegu. Na każdym. Po czym jadąc sobie i chcąc wcisnąć gaz, sprzęgło się nie ślizga i idzie normalnie tak jak powinno być. Orientujecie się co to może być ?
sharky - 04-08-2012, 04:33
A jak zachowuje się sprzęgło np. przy wyprzedzaniu i redukcji na niższy bieg?
Anonymous - 07-08-2012, 06:05
no właśnie tak jak napisałem... czasem się ślizga ostro a czasem idzie jak burza. Czy to przy redukcji czy pełnym gazie od jedynki do piątki.
trojan6 - 07-08-2012, 07:00
jaco71 napisał/a: | Czy to przy redukcji czy pełnym gazie od jedynki do piątki. |
Zlituj się. Trochę poszanowania dla auta. Puma to nie golf czy calibra.
Anonymous - 07-08-2012, 14:27
proszę Cię.... jeśli się z kimś tnę na ulicy/autostradzie/ekspresówce etc to jadę do końca. Dzięki temu auto jest w bardzo dobrej formie i nie narzekam na zmulenie go czy coś w tym stylu... Jeśli Ty jeździsz do 2500obr/min to Twoja sprawa
silverstar - 07-08-2012, 14:51
TO czemu nie wymienisz sprzęgła na inne wytrzymalsze? Sprzęgło i skrzynia nie do końca są w Pumie dobrze dobrane do tej mocy silnika jeżeli jest to 1,7 i zużywają się szybciej
Anonymous - 07-08-2012, 15:53
no bo kwestia jest tego, że ono raz jedzie tak jak powinno bez żadnego poślizgu a raz się ślizga(ostatnio bardzo rzadko) ale jest to trochę denerwujące
lagics - 12-09-2012, 15:36
Witam Szanownych Forumowiczow. Mam maly problem.
Chyba sprzeglo mi się lekko ślizga.
Jak podrozuje sam to jeszcze jestem w stanie to zniesc, ale jak jada ze mna jeszcze jacys pasazerowie to auto juz calkiem traci moc mimo wysokich obrotow. To chyba znak, ze sprzeglo jest do wymiany.. Wprawdzie poprzedni wlasciciel (rodzina) wymienial je ok. 20 tys. km temu to niestety mimo to dość szybko nowe się zużyło..
Przegladalem na allegro ceny kompletow - są astronomiczne (SACHS prawie 700zl). Natomiast co myslicie o sprzęgle marki Vogel? Do Pumy 1.7 16V kosztuje komplet prawie 2 razy mniej niz SACHS bo niecale 400zl. Czy jest sens to kupowac? Czy ktos ma jakas wiedze o tej marce i o tym sprzegle? I ostatnie pytanie - czy ktos moze polecic jakis zaklad w Krakowie, gdzie nie zedra ze mnie skory a zaloza dobrze takie sprzęgło?
Pozdrawiam
trojan6 - 12-09-2012, 19:05
Hmmm słyszałem, czytałem gdzieś, że można regenerować, aledokładnie więcej nic Ci nie powiem.
xxdawid - 22-09-2012, 09:54
też przymierzam się do wymiany sprzęgła, czy ktoś miał jakieś doświadczenia z firmą Vogel???
Michał - 08-10-2012, 20:15
Witam,
Muszę kupić do Pumy nowe sprzęgło (zapadnięty pedał sprzęgła i wyciekający płyn hamulcowy). Zastanawiam się nad kompletem LUK'a.
Mam kilka pytań z tym związanych:
1. Czy lepiej kupić komplet z łożyskiem czy z wysprzęglikiem?
sharky - 08-10-2012, 22:04
Jeżeli wymieniać sprzęgło to lepiej od razu cały komplet. Ja kupiłem taki http://ford.sklep.pl/prod...-i-ZETEC-S.html z tym, że troszkę taniej bo 440 zł. Po co robić 2 razy tą samą robotę i ponosić drugi raz koszty wymiany wysprzęglika za jakiś czas bo się go nie wymieniło przy okazji całego sprzęgła?
|
|
|