Elektryka i oświetlenie - Które Xenony ?
Ożdżu - 21-01-2015, 22:01
Ok, argumenty fajne, ale mnie nie przekonują. W takich warunkach jeździmy na drogowych, ksenony są, zaznaczam wg mnie, zbędne. Magenta, dzięki za dyskusję
Boogie - 21-01-2015, 22:28
Pumy światła to tragedia, ksenony to jedyne rozwiązanie które daje widoczny efekt. A co do oślepiania - policja powinna się zająć tymi ze źle ustawionymi światłami, nie sprawdzanymi na przeglądach. Prawidłowo ustawione ksenony nikogo nie oślepiają, natomiast źle ustawione z każda żarówką czy palnikiem będą. Już nie wspomnę o tym jak LED oślepiają mimo prawidłowych ustawień...
Opoya - 22-01-2015, 08:34
Jeździłam dość długo Pumą z ksenonami i nie zamieniłabym ich na żadne inne super świecące żarówki. Co palinik ksenonowy, to jednak palnik, szczególnie w przypadku świateł soczewkowych.
Tu mój post z 2007 roku ze zdjęciami z porównaniem dobrej żarówki i palinka ksenonowego w Pumie (zauważyć należy to co napisałam pod zdjęciami):
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=33377#33377
PS. kupując Focusa jednym z warunków koniecznych było wyposażenie auta w fabryczne ksenony.
WieSiu - 22-01-2015, 10:04
Akurat focus ma dobre zwykle światła o ile nie są zużyte. Na porządnej zarowce bardzo dobrze świecą
trojan6 - 22-01-2015, 10:21
Dukes napisał/a: | Wyjmowanie lamp możesz opanować do perfekcji w kilka minut |
Mój najlepszy czas to około 6:30
Też jestem za ksenonami. Jak puma to tylko z nimi.
Opoya - 22-01-2015, 13:32
WieSiu, ale ksenony świecą znacznie lepiej, więc skoro była możliwość wyboru...
WieSiu - 22-01-2015, 14:09
Opoya, nie no oczywiście rozumiem tylko zaznaczam że w focusie że sprawnymi światlami nie ma takiego problemu jak w pumie,więc ksenon to nie wymóg konieczny
regflash - 22-01-2015, 22:03
Opoya napisał/a: | Jeździłam dość długo Pumą z ksenonami i nie zamieniłabym ich na żadne inne super świecące żarówki. Co palinik ksenonowy, to jednak palnik, szczególnie w przypadku świateł soczewkowych.
Tu mój post z 2007 roku ze zdjęciami z porównaniem dobrej żarówki i palinka ksenonowego w Pumie (zauważyć należy to co napisałam pod zdjęciami):
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=33377#33377
PS. kupując Focusa jednym z warunków koniecznych było wyposażenie auta w fabryczne ksenony. |
Po obejzeniu fotek poooowoooli zaczynam sie faktycznie zastanawiac czy nie zainstalowac tego chinskiego badziewia...
Dukes - 22-01-2015, 22:25
Zawsze możesz zrobić to po japońsku od A do Z, polecam hidretrofit.pl
regflash - 22-01-2015, 22:50
Nie przesadzajmy, nie mam zamiaru podwajac (potrajac?) wartosci auta.
Dukes - 22-01-2015, 22:55
Morimoto Mini H1 - 300zł, do tego zestaw hid z wyższej półki 300-350 zł, to daje razem 600-650 zł 10 lat temu ludzie tutaj płacili nawet po 1000 zł za zestawy ksenonowe do Pumy
Anonymous - 28-01-2015, 20:31
ktoś ostatnio chciał homologację z kloszy spolerować... proszę gotowa nowa http://hidretrofit.pl/skl...yjne-xenon-dcr/
Dukes - 28-01-2015, 21:50
Wszystko fajnie pięknie tylko podwójne, oznaczenia HC i DCR będą moim zdaniem bardziej podejrzane niż same ksenony dlatego myślałem o usunięciu oryginalnych oznaczeń i zamówieniu w to miejsce identycznych, tylko z oznaczeniem DC lub DCR
Anonymous - 29-01-2015, 20:11
Sam się nad takim pakietem zastanawiałem i nawet miałem zamiar montować teraz w styczniu. Ale jak zrobiłem rozeznanie jakie podejście do tego ma policja i diagności to chwilowo odłożyłem ten setup na bok. ( może po przeglądzie wrócę do tematu )
screen - 30-01-2015, 09:05
Odnośnie przeglądu to magik-diagnosta z daleka już prawie krzyczał że mam światła nieorginalne -tuning panie ( mam standart jak fabryka wypuściła).Po kilku minutach oglądania lamp doszedł do wniosku że jednak są prawidłowe.Ubaw miałem przez ten czas aż musiałem się odwracać aby ''specjaliście '' nie śmiać się w twarz
|
|
|