Elektryka i oświetlenie - Pilot do centralnego zamka
Kania - 26-01-2015, 11:31
[Regflash mogę prosić o PW jak zakładałeś wszystko? Chyba czeka mnie wymiana zamków to przy okazji walnę sobie od razu pilota bo latanie z kluczem do drzwi nie jest wygodne. Alarmu nie potrzebuję bo w ciągu ćwierćwiecza na dzielnicy ukradli raz samochód i było to 20-letnie Cinquecento
Odpowiedź Opoyi taka pro <3
wiertło - 26-01-2015, 11:59
Jeżeli nie ma reakcji na żaden zamek to może być moduł komfortu (centralnego zamka)
regflash - 26-01-2015, 12:03
WieSiu, Przed zalozeniem, podlaczylem prowizorycznie i wszystko dzialalo poprawnie, lacznie z bagaznikiem (sprawdzalem). Po odpieciu centalki tez nic sie nie zmienia. Wiec z zasilaniem tez nic wspolnego to mie ma. Dlaczego upieracie sie tak przy tym podwojnym ryglowaniu? Moja puma ma fabryczny centralny zamek, tyle tylko ze bez pilota, a czy ma podwojne czy potrojne ryglowanie nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia. Innymi slowy: nie dziala fabryczna centralny zamek. ma toto centralke, czy funkcjonuje na dwoch masterach w drzwiach? Jest do tego gdzies jakis schemat? Przywrocilem na razie stan pierwotny, fabryczny central znow dziala, winny byl bezpiecznik nr. 8.
WieSiu - 27-01-2015, 12:44
A właśnie ze ma znaczenie! Tak to jest jak się podłącza strownik centalnego prowizorycznie,duża szansa że spali bezpiecznik. A do czasu aż nie udzielisz informacji czy masz podwójny a może nawet poczworny rygiel to nikt ci tu nie pomoże ze schematami,bo w zależności od tego czy jest czy nie ma są różne schematy, jaki ty do nas tacy my do ciebie. Więc skoro tobie się nie chce to nam się też nie chce. Będziesz musiał uprawiać swoje druciarstwo sam licząc że nie sfajnczysz auta (oby tylko swoje).
A za takie przeróbki w Niemczech nie mając odpowiedniej wiedzy i wykształcenia to powinni Ci mandacik wlepic oddaj auto do elektryka niech to porządnie zrobi
regflash - 27-01-2015, 19:15
Co Ty wiesz o mandacikach... ( i o moim wykrztalceniu)
Dobra, jak stwierdzic ile mam tych rygli?
Najpawdopodobniej mam tylko jeden bo w prawym slupku nie ma modulu.
WieSiu - 28-01-2015, 12:01
Wiem tyle że nie jesteś elektronikiem/elektrykiem bo byś tu pytań nie zadawał
A podwójny rygiel sprawdzisz przekrecajac kluczyk w pozycję otwarta,potem w pozycję zamknięta i przytrzymujesz w tej pozycji 2 sekundy (chyba tak to działało,jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi albo proponuję zajrzeć do instrukcji pumy).
Jak nie masz centralki i podwonego rygla to dwa silowniki są master połączone ze sobą 4 kablami, aby sterować centralnyn należy podać plus na dwa z tych 4 kabli (jeden otwiera,drugi zamyka)
regflash - 28-01-2015, 20:59
WieSiu napisał/a: | Wiem tyle że nie jesteś elektronikiem/elektrykiem bo byś tu pytań nie zadawał
|
I dokladnie tu sie chlopie mylisz
zamek otworz - bialo-fioletowy (ewtl. szaro-czerwony, w zaleznosci od rocznika)
zamek zamknij - zolto-czarny (bialo-czerwony)
kierunkowskaz lewy - niebiesko-czerwony
kierunkowskaz prawy - niebieski
|
|
|