Elektryka i oświetlenie - Żarówki
Speedy - 12-02-2008, 22:55
Robert84 : ja kupilem wlasnie takie zaroweczki...niestety czekam juz na nie prawie 3 tydzien bo koles wyslal poczta ;/;/ Jak dojda i zaloze to dam znac:) W kazdym badz razie dopilnuj zeby koles wyslal kurierem bo inaczek bedzie klapa;/
bania - 13-02-2008, 07:15 Temat postu: Re: ŻARÓWKI HB3
kupiłem te żarówki w środę. niwestety bez rewelacji, troszkę jaśniejsze światło ale nie wiele się zmieniło. szukam cegoś co by świeciło na większą odległość (jeżeli to możliwe?), ale na ksenony na razie mnie nie stać . sprzedający w porządku, żarówki miałem na drugi dzień
Bartek i Madzia - 13-02-2008, 13:55
a jak ze świeceniem tych żaróweczek- lepiej niż normalne gorzej tak samo żadna rewelacja ....????
Opoya - 13-02-2008, 14:41
Tych akurat nie miałam, ale przed ksenonami miałam takie i byłam zadowolona, teraz są w długich. Niestety żadne żarówki nie poprawią świateł tak jak ksenony, nawet nie mogą się do ksenonów zbliżyć... Ale to jest tak, najpierw każdy szuka jakiś zamienników, w końcu zakłada ksenony i się sobie dziwi dlaczego założył tak późno. Niestety Puma nie ma dobrych świateł.
sharky - 13-02-2008, 15:08
Bartek i Madzia napisał/a: | a jak ze świeceniem tych żaróweczek- lepiej niż normalne gorzej tak samo żadna rewelacja ....???? | Praktycznie porównywalnie, inna barwa światła i to wszystko. Jedyne co mogę powiedzieć to to żeby nie kupować żarówek o wyższej temperaturze barwy bo wtedy wpada to w niebieski. Niby fajnie wygląda w reflektorze ale znacznie pogarsza jakość jazdy, dają mniejszą widoczność. W sumie zależy też to od mocy żarówek, ale raczej chyba nikt nie włoży żarówki 100 watowej do Pumy, gdzie oryginalne to 60 watowe, chyba, że chce ryzykować.
Pusia - 13-02-2008, 20:55
sharky napisał/a: | raczej chyba nikt nie włoży żarówki 100 watowej do Pumy |
Żartujesz? Wiele osób miało/ma 100 W w pumie.
Ja też miałam (przed ksenonami), ale po ok. pół roku jedna padła i stopiła styki, trzeba ją było nożem wydłubywać z "kontaktu".
Świeciła dużo lepiej niż 60 W, każdy to potwierdzi.
Niektórzy uważają, ze 100 Watt stopi klosz - bzdura!
Pozdrawiam.
Anonymous - 13-02-2008, 20:59
A co powiecie o zarowkach Philipsa BLUE VISION?
Gaydek - 13-02-2008, 21:37
Miałem. Bez rewelacji. Świecą odrobinę lepiej niż seryjne Sylvania.
BTW o Blue Vision już w tym temacie pisaliśmy i to dużo.
sharky - 13-02-2008, 23:36
Pusia napisał/a: | ale po ok. pół roku jedna padła i stopiła styki, trzeba ją było nożem wydłubywać z "kontaktu". | O tym mówiłem, no ale jak kto woli. Ja tam nie chcę niczego wydłubywać ani żeby mi się topiło. Czasami jest kilka niedociągnięć w samochodach (np. jak brak podświetlanego schowka hehe) ale bez przesady, o tym jakie żarówki powinny być zamontoweane i przede wszystkim jakiej mocy to już wiedzą najlepiej Ci co ten samochód wymyślali i co siedzą w motoryzacji na codzień. Ja nie mam potrzeby bawienia się w ulepszanie na siłę m.in. z efektem wydłubywania stopionej zarówki czy coś w tym stylu.
Pusia - 15-02-2008, 17:58
sharky, wsadź ksenony i nie marudź
sharky - 16-02-2008, 00:50
Na wszystko przyjdzie pora. Mi zawsze apetyt rośnie w miarę jedzenia.
Volo - 16-02-2008, 09:43
Powiem tak, Ksenony to podstawa, ale większy problem to "długie"?
Znalazłem Narwy HB3 +40%, ale wiem że są mocniejsze Philipsy +60% tylko... niedostępne w Polsce, tzn raz gość miał 2 na Allegro ale z chorą ceną.
Passenger - 16-02-2008, 15:41
IMO nie ma potrzeby kombinować z "długimi"... Ja rzadko ich używam bo ksenony wystarczają. W mojej Pumie w "długich" mam żarówki Philips Premium +40% i nie pomyślałbym nawet nad ich wzmacnianiem, są wystarczające.
Volo - 17-02-2008, 14:33
Premiumy są chyba +30%?
adasieniek - 19-02-2008, 13:32
moje światła mijania są niewiele silniejsze niż w rowerze - najtańsze żarówki ze stacji benzynowej. Na razie nie będę bawił się w ksenony tylko założę Philips BV.
|
|
|