To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Elektryka i oświetlenie - centralny zamek, podwójne ryglowanie, fabryczny alarm

Anonymous - 29-06-2011, 14:41

yyy chyba zamykałem z tego co pamiętam, ale może się myle
Anonymous - 29-06-2011, 17:06

Otwierałeś, bo pamiętam co mi wtedy przyszło do głowy. Przestraszyłem się, że byle koleś na ulicy, z innej Pumy, może mi wejść do auta :565:
Misiek1976 - 29-06-2011, 17:33

Ja miałem taki przypadek,że zostawiłem kluczyki w rynience wokół bagażnika i pomógł mi nasz kolega drrago.Po prostu otworzył bagażnik swymi kluczykami :razz:
Anonymous - 29-06-2011, 17:39

To jak ty masz :?: Jak zamkniesz bagażnik, to już nie możesz go otworzyć :?: Mi się to też bardzo często zdarza, ale bagażnik otwieram normalnie, kluczyki nie są mi do tego potrzebne. No chyba, że otwierałeś z pilota, tylko sam bagażnik, przy zamkniętym samochodzie.
Misiek1976 - 29-06-2011, 17:51

nie to jest tak. zamykam i otwieram z pilota,dodatkowo mam założone otwieranie z kabiny,dokładnie z siedzenia kierowcy.W tedy autko miałem otwarte wraz z bagażnikiem i położyłem w to miejsce i klapa poszła na dół i wtedy się z orientowałem co najlepszego zrobiłem :smile:
zepsuty mam ten klawisz w,który wkłada się kluczyk,nie wcisnę go tak jak jest normalnie...

wytryh - 30-10-2011, 20:12

witam, ja akurat mam tylko jeden kluczyk do pumy, i to bez centralnego w pilocie. Czy można kupić taki uniwersalny sterownik c.z. i podłączyć??? Zrobiłem tak w mondeo mk2 i podłączałem się pod przewody idące przy nogach kierowcy. Czy w pumci też tak można???
kolargol - 31-10-2011, 10:51

można bez problemu :wink:
maniek86krk - 21-09-2012, 11:40

Chcialbym zmienic pilota ktory jest na podczerwien na radiowego wiem ze musze zmienic centralke moze mi ktos podac oznaczenie tej centralki ? Znalazlem jedna ale ona jest do focusa wiec raczej do pumy nie podejdzie
AOXE - 10-02-2013, 13:34

A czy ktos mogł by wrzucić. Jakiś rysunek układu centralnego zamka od czujnika podczerwieni do drzwi? Bo pilot jest sprawny,immobiliser zapala lampke jak to było w gdy probowalem go kodowac na nowo opisem Opoy'i jednak dalej nie dziala. A jak rozmontowałem drzwi to urządzonka centralnego zamku wyglądały w porządku. Stąd wniosek ze to gdzieś po drodze.

Dopiero zaczynam zabawe z takiego typu rzeczami. Więc prosze o jakąś względną wyrozumiałość :wink:

maniek86krk - 19-02-2013, 10:01

Chcialbym wymienic pilota na podczerwien na pilota radiowego wiem ze musze zmienic centralke od centralnego jakie ma miec oznaczenie nowa centralka? Czego mam szukac w jej opisie zeby wiedzeic ze ma pilota radiowego ?
zygiboos - 31-03-2013, 01:44

http://stig.pl/produkty.p...uktu=622&id=227

Kup taki zestaw, będziesz zadowolony. Bardzo łatwo podłczyć bo wszystko jak w fordzie sterowane plusem. 5 kabelkow podłączasz przy nogach kierowcy do odpowiednich kolorów kabli zgodnie z instrukcją i gotowe (razem z bagażnikiem otwieranym).

rapart - 30-04-2013, 23:36

Niestety i ja muszę się dopisać do tego tematu... Najpierw pytanie - jak wyłączyć fabryczny alarm? Chodzi mi o jego dezaktywację, nie odpięcie wtyczki. Sprawa była dość zaskakująca, ponieważ kiedy chcieliśmy odjechać autem od sprzedawcy, pokazałem lubej, że auto zamyka kluczykiem w lewo. W prawo się już nie dało otworzyć, baterii w pilocie nie było (ich podmiana na nowe nic nie zmieniała). Na "szczęście" w tej sytuacji nie było wkładki zamka w drzwiach pasażera, więc palcami odnalazłem bolec i otworzyłem centralny zamek. Niestety, po otwarciu drzwi włączył się alarm... i ten wyłby cały czas, gdyby nie szybkie znalezienie centrali i wypięcie wtyczki. Fajnie, ale teraz nie mogę zakodować klucza (zgodnie z instrukcją z forum), ani normalnie otworzyć zamkniętego auta...

EDIT:
Akumulator odpięty na noc, pedał hamulca kilka razy w nadziei na "restart" - nic nie zmieniło. Odpiąłem klakson pod boczkiem i nie mam pojęcia, jak to teraz ugryźć... Pilota zakodować nie mogę (nie da się na włączonym alarmie lub wypiętej wtyczce?), zamykanie zamków i otwieranie w dowolnej kolejności niczego nie zmienia... Zawiesił się po prostu.

sharky - 01-05-2013, 14:27

Ktoś coś musiał kombinować z zamkami. Ogólnie to każdego Forda zamknie się obojętnie jakim kluczykiem od innego Forda, ale otworzyć da się już tylko swoim.
rapart - 01-05-2013, 14:39

Na to właśnie wygląda niestety. Wkładki zamka nie ma w ogóle od strony pasażera, więc może tutaj jest jakaś krańcówka i dlatego wyje cały czas?
Opoya - 01-05-2013, 15:18

Alarm deaktywuje się od strony pasażera (zamykając i otwierając auto kluczykiem), więc będziesz miał z tym problem, skoro po stronie pasażera Puma nie ma wkładki.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group