Forum techniczne - porady - Moja pumka
NaTaN - 24-04-2016, 10:23 Temat postu: Moja pumka Witam przepraszam ze otwieram nowy temat ale trochę mam do napisania co do mojej pumki. A więc mam problem ze spadajacymi obrotami przy obracaniu kierownica na 1 biegu i wstecznym najczęściej gdy parkuje na tyle ze aż autko lubi zgasnac (sprzęgło w podłodze) i gdy za mocno nacisne na pedal hamulca przedniego. Kolejny problem to gdy dynamicznie zmienię bieg no z 2 na 3 i dojdzie do 4 tys obrotów to nagle obroty szaleją tzn mogą dojść nawet do końca ale nie ciagmie auta musze zdjąć nogę z gazu i dopiero lekko deonac to wtedy wchodzi. Bardzo mnie to denerwuje ponieważ można powoedziec ze kupiłem autko do odrestaurowania zrobiłem całe zawieszenie chamulce (bębny bardzo szczegółowo można powiedzieć że wszystko co do chamulca ręcznego było możliwe) wachacze drążki loerownicze itd. Na prawde chciałbym się dowiedzieć co to może być bo bynajmniej strasznie mnie to denerwuje mam nadzieje ze uzyskam jaką kolwiek odp. Z góry dziękuję
Ema88 - 24-04-2016, 12:22
Hey
Z pierwszym problemem mam to samo. Samochód potrafi zgasnąć przy parkowaniu, cofaniu i hamowaniu. Spadają obroty albo lekko wariują.
Podobno to problem z zaworem krokowym (bocznikowy zawór powietrza) odpowiedzialny za niskie obroty.
Będę to sprawdzała w tygodniu dokładnie w warsztacie. Wtedy mi powiedzą co i jak.
Co do drugiego problemu, sorka, nie wiem
Venom_4x4 - 24-04-2016, 12:32
Ad. 2. Jak dla mnie to sprzęgło się ślizga.
Leon - 24-04-2016, 14:30
Puma nie jest samochodem nowej generacji więc iliść przejechanych kilometrów w tych samochodach jest bardzo duża i kształtuje się od 250 k do 350k.Falujęce obroty na niskoch biegach to sprawa silnika krokowego,który jest za to odpowiedzialny i prawdopodobnie jest bardzo zanieczyszczony.W moim przypadku od roku czyli od momentu zakupu samochodu dla syna dwa razy czyściłem silniczek,zaraz po zakupie gdy obroty falowały podczas podjerzdzanie pod skrzyzowanie ,parkowaniu,cofaniu, obroty spadały do tego stopnia że samochód potrafił zgasnąć. Drógim razem zrobiłem to profilaktycznie przy wymianie filtra powietrza. Czyszczenie silnika krokowego jest bardzo proste i w sieci jest mnóstwo opisów i filmików jak to można zrobić, nie zapominając o sprawdzeniu filtra powietrza w jakim jest stanie i czy nie podlega wymianie.
To tyle o niskich obrotach i od tego bym zaczoł ,później dopiero przepustnica a na koniec sprzęgło.
Dukes - 24-04-2016, 21:45
NaTaN napisał/a: | chamulce |
http://sjp.pwn.pl/
NaTaN - 25-04-2016, 01:13
Tym nic nie pomogles wiec skończ poprawiać bo o to nikt nie prosił
[ Dodano: 25-04-2016, 02:15 ]
A co do silniczków krokowych i sprzęgła to się zgadadzis sprawdzałem samochód u znajomego i mi trochę powiedział na ten temat właśnie dziękuję bardo. I mam jeszcze jedno pytanie mam niby bębny i czy da rade poszerzyć ja z tyłu?? i co trzeba wtedy zrobić?
Dukes - 25-04-2016, 06:48
Tak się składa, że mogę i będę poprawiać bo to razi po oczach, a po za tym regulamin forum mówi jasno:
Kod: | 2. Forum KFP to polskie forum i dlatego wymagamy od użytkowników posługiwania się poprawną polszczyzną. Przed umieszczeniem na forum posta, sprawdź ortografię, gramatykę i pisownię. Pamiętaj, że forum służy porozumiewaniu się pomiędzy ludźmi, niezrozumiała forma przekazu przeczy tej idei. Osoby mające problem z poprawną pisownią w języku polskim proszone są o korzystanie z przeglądarek internetowych wskazujących użytkownikowi błędy, które popełnia (przeglądarki z modułem sprawdzania pisowni). |
|
|
|