Elektryka i oświetlenie - Pilot do centralnego zamka
regflash - 21-01-2015, 21:12 Temat postu: Pilot do centralnego zamka Moja Puma nie ma pilota wiec postanowilem zalozyc takie chinskie badziewie za 80 PLN z Allegro, Centralka, cztery silowniki i dwa piloty. Ieoretycznie prosta sprawa, zakladam tylko jeden silownik bo fabryczny centralny zamek Puma juz ma, tyle teoria. W praktyce, po zdemontowaniu boczka lewych dzwi okazalo sie ze (na moje oko) niewykonalne, czesci ruchome ryglujace dzwi to klamka wewnetrzna i linka (w pancerzu) podlaczona do niej.
ma ktos moze jakies pomysly lub doswiadczenie w tej kwestii?
Ożdżu - 21-01-2015, 21:18
Kupiłeś już toto?
Siłowniki nie są potrzebne, wystarczy sama centralka a opis zakładania jest na forum http://klubpumy.pl/viewto...ghlight=alarmu. Sam właśnie coś takiego zakładam, tyle że mój pilot to kluczyk scyzoryk i właśnie rozwiązałem problem z immo
regflash - 21-01-2015, 21:52
Ożdżu, dzieki ci wielkie! musze tylko zozszyfrowac kolory tych kabelkow. Ja potrzebuje tylko zamknij, otworz no i fajnie by bylo zeby kierunkowskazy potwierdzaly, mysle ze jakos sobie z tym poradze. Jeszcze raz dzieki za pomoc!
tusia8510 - 21-01-2015, 22:11
A nie lepiej kupić sobie pilot używany i zaprogramować?
regflash - 21-01-2015, 22:31
A jak sprawdzic czy moja Puma to ma? Problem polega na tym ze mam komplet kluczy, czyli cztery sztuki, w tym dwa z chipem do immo ale zaden z nich nie jest pilotem. Byc moze ma to zwiazek z rocznikem (98) albo z tym ze moja Puma to "makaroniarz"
Twoja to ma? Widze ze masz ten sam model i rocznik.
Opoya - 22-01-2015, 00:34
regflash, skro masz Pumę z 98, to jeśli masz alarm uzbrajany pilotem, to będzie alarm na podczerwień. Sprawdź czy przy lampce w podsufitce jest nadajnik/odbiornik poczerwieni. Wygląda tak jak tu (na pierwszym zdjęciu):
http://klubpumy.pl/viewto...ighlight=#22015
regflash - 22-01-2015, 07:30
Nie mam odbiornika podczerwieni. Zaden z kompletu kluczy nie jest tez nadajnikiem ani podczerwieni, ani radiowym. Jedynym "komfortowym wyposazeniem" mojego klucza jest latarka, ktora oczywiscie nie dziala z powodu przepalonej zarowki. Baterie wymienilem od razu, okazalo sie ze zarowke tez trzeba, olalem sprawe.
Opoya - 22-01-2015, 08:20
No to w takim razie nie masz możliwości dokupienia oryginalnego pilota i zaprogramowania go do otwierania. Sprawdź czy masz przynajmniej podwójne ryglowanie.
A co do alarmu, to niestety musisz rozszyfrować kolory przewodów i domontować ten co kupiłeś. To chyba będzie w przypadku Twojej Pumy najlepsza opcja.
regflash - 22-01-2015, 08:30
Wiem o tym, zgadnij kolo czego lata mi czy mam "podwojne ryglowanie" i "alarm", potrzebne mi tylko i wylacznie otwieranie i zamykanie z pilota. Dam znac jak sie z tym uporam.
WieSiu - 22-01-2015, 10:11
Jak tak Ci to lata koło zgadnih czego to po co zamykasz samochód? i tak nikt go nie ukradnie bo kto by chciał stara pume, jak chce coś z środa i tak sobie wybije szybę. A przynajmniej będzie taniej
Opoya - 22-01-2015, 13:34
regflash, skoro w takim poszanowaniu masz czyjeś rady, to zgadnij czy odpiszę kiedyś na Twój problem...
regflash - 22-01-2015, 14:52
Opoya napisał/a: | regflash, skoro w takim poszanowaniu masz czyjeś rady, to zgadnij czy odpiszę kiedyś na Twój problem... |
Napewno nie to mialem na mysli i napewno zle mnie zrozumialas. Nie lata mi czyjas rada, tylko to czy mam podwojne ryglowanie i jakis tam alarm. Czytaj ze zrozumieniem prosze.
[ Dodano: 22-01-2015, 14:56 ]
WieSiu napisał/a: | Jak tak Ci to lata koło zgadnih czego to po co zamykasz samochód? i tak nikt go nie ukradnie bo kto by chciał stara pume, jak chce coś z środa i tak sobie wybije szybę. A przynajmniej będzie taniej |
Czesto nie zamykam, luknij sobie na moj profil to zrozumiesz dlaczego nikt niczego nawet z niezamknietego "sroda" nie wezmie.
[ Dodano: 23-01-2015, 14:05 ]
No i pilot zalozony, dziala ale po drodze cos sknocilem , nie moge otworzyc bagaznika , po za tym przy otwieraniu lub zamykaniu z klucza, centralny zamek nie reaguje, sprawdzalem bezpiecznik 13, jest ok. Przed zalozeniem, podlaczylem prowizorycznie i wszystko dzialalo poprawnie, lacznie z bagaznikiem (sprawdzalem). Po odpieciu centalki tez nic sie nie zmienia, wiec z centralka nie ma to nic wspolnego. odnosze wrazenie ze poprostu zamek bagaznika nie dostaje napiecia. Jak to ugryzc?
WieSiu - 23-01-2015, 17:17
Pewnie jest na wspólnym zasilaniu co centralny i jak jedno nie działa to i drugie. A gdybyś sprawdził czy masz alarm i podwójny rygiel to byś wiedział czy masz sterownik centralnego czy nie
regflash - 23-01-2015, 19:04
WieSiu, Przed zalozeniem, podlaczylem prowizorycznie i wszystko dzialalo poprawnie, lacznie z bagaznikiem (sprawdzalem). Po odpieciu centalki tez nic sie nie zmienia. Wiec z zasilaniem tez nic wspolnego to mie ma. Dlaczego upieracie sie tak przy tym podwojnym ryglowaniu? Moja puma ma fabryczny centralny zamek, tyle tylko ze bez pilota, a czy ma podwojne czy potrojne ryglowanie nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia. Innymi slowy: nie dziala fabryczna centralny zamek. ma toto centralke, czy funkcjonuje na dwoch masterach w drzwiach? Jest do tego gdzies jakis schemat?
[ Dodano: 26-01-2015, 05:01 ]
Smutna prawda, obersturmbannführer admin zabronil wam kontaktu ze mna. A decyzje Obersturmbannführera trzeba szanowac...
Ożdżu - 26-01-2015, 11:27
Jak prowizorycznie działało to może skopałeś połączenie. Przeciąłeś kabel albo łączenie nie przewodzi prądu na wszystkie kable
|
|
|