Sam naprawiam - Szczęki, samoregulatory, cylinderki
TruSiaK - 08-02-2013, 10:14 Temat postu: Szczęki, samoregulatory, cylinderki Witam, wymieniam całe hamulce i przodem już się uporałem a na tyle mam mały dylemat jak to poskładać. Przy ściąganiu bębna spadł mi też regulator i nie wiem w jaki sposób był tam zamieszczony. Prosił bym o jakąś podpowiedz jak go tam zamontować bo szukałem i w Google i na YT i nic nie znalazłem wszędzie gdzie pokazują jak to złożyć regulator wygląda inaczej niż ten z pumy. Z góry dziękuje. Pozdrawiam.
Pietia - 08-02-2013, 11:00
http://www.ford-esklep.pl...80mm-Escort/123
Tutaj masz jak mniej wiecej powinno to wygladac zmontowane jak nic Ci to nie pomoze to najwyzej skocze odkrece kolo i zdejme beben to zrobie fotke i wysle Ci
TruSiaK - 08-02-2013, 17:02
Dzięki, już poskładane mam nadzieje że dobrze. Teraz czekam na łożyska.
Wrzucam foto jak to wygląda na pumce może kiedyś komuś się przyda:
Foto1
Foto2
Jeśli ktoś zauważy że coś jest źle założone to proszę o info, łożyska prawdopodobne dostane w poniedziałek to jeszcze zdążę sobie przeprawić przed złożeniem.
Anonymous - 08-02-2013, 18:46
Poglądowo, wymieniałem w zeszłym roku. U mnie to wyglądało tak:
To co kupione:
Uploaded with ImageShack.us
poskładane:
Uploaded with ImageShack.us
TruSiaK - 09-02-2013, 22:56
To w tym temacie chyba już wszystko są dwie wersje występujących w pumie mocowań i regulatorów szczęk. Myślę że większość osób szukających odpowiedzi na pytanie "Jak to poskładać?" znajdzie tutaj odpowiedź. Dziękuje wszystkim którzy postanowili się wypowiedzieć i pozdrawiam.
lostlast - 03-05-2014, 23:12
pytanko po wymianie kompletnych hamulców ztylu
kola powinny stanąć tak ze nie rusza czy da jechać na nich
bo u mnie po wymianie oczywiście stoi ale auto da rade jechać np: pagórka tylko na równej powierzchni stoi
Anonymous - 03-05-2014, 23:41
Możesz napisać to po polsku?
leman - 16-06-2017, 19:28
Dla Pumek z ABS, bębnami 203mm może się komuś przyda ---> naprawa hamulców -tył
Warto tylko dodatkowo użyć smaru (łożyska, samoregulator, linka,ślizgi szczęk) o czym pan mechanik zapomniał.
Nakrętkę łożyska dokręca się momentem 235 Nm , najlepiej kluczem dynamometrycznym, a nie rurką od wideł
|
|
|